
ist-RS.02 » İstanbul'da İhale Aşamasındaki Raylı Sistemler
-
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
-
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
2023'de yapılacak işler bunlar. İstanbul içinde yer kalmadığı için milleti Silivri'ye zorunlu göçe zorlayacaklar galiba (2. Tehcir Vak'ası) Bu arada haritasını inceledm. Metro Silivri'ye değil GÜMÜŞYAKA'ya kadar gidiyor 
Kabataş-Beşiktaş-Alibeyköy-Mahmutbey Projesinin devamı olarak; Hangi yolculuk talebi analizine göre planlandı anlamadım. Mahmutbey'deki adamın Silivri'de yazlığı olamaz kesinlikle
)
AMA 3. HAVAALANI SİLİVRİ'YE YAPILACAK ONU DA BELİRTEYİM. Bu hatta cezaevinden dolayı "ergenekon metrosu" da diyebiliriz


Kabataş-Beşiktaş-Alibeyköy-Mahmutbey Projesinin devamı olarak; Hangi yolculuk talebi analizine göre planlandı anlamadım. Mahmutbey'deki adamın Silivri'de yazlığı olamaz kesinlikle

AMA 3. HAVAALANI SİLİVRİ'YE YAPILACAK ONU DA BELİRTEYİM. Bu hatta cezaevinden dolayı "ergenekon metrosu" da diyebiliriz


- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18145
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Evet Havaalanının oraya yapılacak olması tabii ki bir etken, ayrıca kentin yerleşiminin dışarıya doğru çekilmek istendiği de bilinen bir gerçek bunun için toplu taşımayı önceden götürmek ya da en azından planlamak iyi, yani 2023 planları ok.Mehmet Kasım yazdı:2023'de yapılacak işler bunlar. İstanbul içinde yer kalmadığı için milleti Silivri'ye zorunlu göçe zorlayacaklar galiba (2. Tehcir Vak'ası) Bu arada haritasını inceledm. Metro Silivri'ye değil GÜMÜŞYAKA'ya kadar gidiyor
Kabataş-Beşiktaş-Alibeyköy-Mahmutbey Projesinin devamı olarak; Hangi yolculuk talebi analizine göre planlandı anlamadım. Mahmutbey'deki adamın Silivri'de yazlığı olamaz kesinlikle)
AMA 3. HAVAALANI SİLİVRİ'YE YAPILACAK ONU DA BELİRTEYİM. Bu hatta cezaevinden dolayı "ergenekon metrosu" da diyebiliriz![]()
Fakat seninde dediğin gibi neye göre planladınız? Burada sadece Cuma akşamı ve Pazar akşamı tek yönlü trafik yoğunluğunu almak için mi? Buraya yapılacak havalimanının yoğunluğu ne olacak ta, atıyorum 2dk da bir tren kaldıracak kapasitede bir sisteme ihtiyac var? Harita üstünde planlamak kolay, sende yazmıştın ya kalemle çizmiş gibi diye aynen öyle

-
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
-
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
www.kadirtopbas.com.tr
Kadir Amcamız site kurmuş, metrolarını yayınlıyor.
Özetle şunu diyor: 77.5 km ihale aşamasına getiridm. 8Malüm 4 metro hattı). 30 km'de projesini yapıyorum. Bir sonraki döneme başlıycam. Bu projesi yapılanlar:
*Yenikapı-İncirli
*Havaalanı-Olimpiyatköy
*Eminönü-Haliç-Alibeyköy


Projesi tamamlanan 77.5 km'lik hatlar:

Kadir Amcamız site kurmuş, metrolarını yayınlıyor.
Özetle şunu diyor: 77.5 km ihale aşamasına getiridm. 8Malüm 4 metro hattı). 30 km'de projesini yapıyorum. Bir sonraki döneme başlıycam. Bu projesi yapılanlar:
*Yenikapı-İncirli
*Havaalanı-Olimpiyatköy
*Eminönü-Haliç-Alibeyköy


Projesi tamamlanan 77.5 km'lik hatlar:

- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18145
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Valla bence sorun politika, "metro" kelime olarak satıyor, potansiyel bir oy oltası, hemde çapari
şimdi kalkıp size "banliyö" yapıcam desen olurmu? Olmaz. Ama orası zaten Banliyö ve öyle olacak. Banliyölerin salaş ve mezbele görünümü yüzünden kelime anlamını ve çekiciliğini yitirmiş durumdadır, ama metro dediğinizde insanların zihninde şıkkır şıkkır bir sistem canlanmaktadır, vallahi vakit bulamıyorum yoksa size bir banliyö resimleri çekip göndereceğim ne farkı var metrodan diyeceksiniz.
Yani bana göre sadece çok basit bir siyasi yöntem, yapılması gereken ve belkide yapılacak olan şeyin adı metrodur ama biz tramvaya bile metro derken banliyöye demek zaten abes değildir.

Yani bana göre sadece çok basit bir siyasi yöntem, yapılması gereken ve belkide yapılacak olan şeyin adı metrodur ama biz tramvaya bile metro derken banliyöye demek zaten abes değildir.
- alabay
- Evliya Çelebi
- Mesajlar: 5582
- Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12
Ne farkı var metrodan ... dan bile ötesi: banliyö treni aslinda metrodan daha güçlü. Berlin'in metrosu harkia tabiîki, ama banliyö sisteminin % bilmem kaçı çürüyüp gitti (duvar), yine de "bu" hâliyle bu kaddarr güçlü bir sistem, şimdi eskiden nasıldı, bir düşünün. Metro şahane, ama banliyö de şahane ve daha uzak yerlere, daha hızlı gidebilir. Yerüstü/yeraltı ... Hamburg? Metro daha çok yukarılarda, banliyö daha çok aşağılarda. Berlin'in merkezindeki banliyö hatları sadece doğu-batı istikametinde yerüstünde, kuzey-güney istikameti yeraltından gecer. Metro işe şehir merkezinde kısmen doğu-batı istikametinde yerüstünde.
Eninde sonunda Silivri'ye bisiklet yolu yapacaklar, iş bitecek. Eminönü'nden. Yok, Galata köprüsünün ortasından! Daha iyi. Karaköy bisiklet aktarmasından iterek ... hadi, sustum.
B. Alabay
Eninde sonunda Silivri'ye bisiklet yolu yapacaklar, iş bitecek. Eminönü'nden. Yok, Galata köprüsünün ortasından! Daha iyi. Karaköy bisiklet aktarmasından iterek ... hadi, sustum.
B. Alabay
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18145
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Ya işte aynı şeyi söyleyip duruyoruz durmadan, burda millete bu işi anlatmadılar, anlatma pozisyonundakiler bilmiyordu ki ne anlatsınlar. Bizim buralarda metro dediğin yer altında olur, banliyö yer üstünde. Len ne alaka? Ama yok anlatamazsın. Tramvayda yer üstünde olur, şimdi desen katenersiz tramvay hattı bile var, saçmalama derler.
Banliyö tabii ki dizi uzunlukları, istasyon kapasiteleri hattın toplam yolcu kapasitesi ve hatta ortalama hızı ile toplam bir karşılaştırma yapsan metrodan fazla bile çıkabilir, ama diyorum ya, bu şey gibi.... hımmm Cherry Domates. Evet aynen öyle o da domates o da domates ama bu Cherry
pahalı, tatlı, şıkır şıkır. ya farkı bu işte.
Banliyö tabii ki dizi uzunlukları, istasyon kapasiteleri hattın toplam yolcu kapasitesi ve hatta ortalama hızı ile toplam bir karşılaştırma yapsan metrodan fazla bile çıkabilir, ama diyorum ya, bu şey gibi.... hımmm Cherry Domates. Evet aynen öyle o da domates o da domates ama bu Cherry
