ist-M.03:06 » M6 Levent-Hisarüstü Metrosu [İnşaat Süreci]
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18145
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
M2 nin yolcu yukunu hafifletecek bir fonksiyonu yok, uzasa da boyle bir etkisi olmaz. Ayrica nereye uzayabilir? Sahile dogru olabilir ama nasil bir guzergahi olur tartisilir, diger tarafa uzamasi icin bilmiyorum belki Gultepe den Kagithane ye dogru ama deger mi? Bu hat mini tabirini bayagi hak ediyor cunkusadecem yazdı:Bu M6 daha fazla ileriye uzatılabilir mi?
M2'nin de yolcu yükü iyice arttı

- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18145
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Sahsen bu hattin tek ve buyuk faydasi Bogazici Uni. ogrencilerine olacak, bunun disinda ancak bu durak ile sahil arasinda bir rayli sistem, mesela bir funikuler ile ekstra fayda saglayabilir. Peronlarda cift ray arada tek ray ile isleyecek, dolayisi ile yogun bir frekans ile calismasi imkansiz.Anatolian yazdı:Tüneller yalnızca tek yöne izin verdiği için kısıtlı bir hat. Bence uzamaz, M2 ile Sahil arasındaki halkın ihtiyacını karşılasın yeter
- Özgür Türkler
- Yıllık Paso
- Mesajlar: 366
- Kayıt: 15 Oca Prş, 2009 08:44
Gültepe yönüne uzaması bu hattın M2 ye yolcu taşıma potansiyelini yada Akmerkez-Gültepe arasındaki trafiğe katkısını ciddi ölçüde etkiler ama tünellerin birbirleri üstünden geçişi vs problem olabilir. Kağıthaneye kadar olmasada Ortabayır civarına kadar uzaması iyi olurdu, malum o bölgede bayağı bir eğim var Gültepe-Kağıthane arasında...
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18145
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Tünel zaten diğerinin altından geçiyor, sorun tünelin geçişinde değil hattın inşa edildiği yapı ile uzatsanız da bu kesimde yapabileceğiniz işletme ortada, diyelim ki uzatıldı "herhangi bir yere" bu uzatma nasıl inşa edilecek? Normal hat olarak mı, bu şekilde geçişmeli bir hat yapısı ile mi? Her halukarda sistem ya bu inşa edilen kesimin frekansına uyacak ya da bir şekilde aktarma yaptıracaksınız. Ben bu hattın uzayabileceği konusunda biraz tereddütlüyüm, ha olabilirliği ile ilgili bir şeyler duymuştum ama kimden nerede neydi tam hatırlayamadığım için işkembeden de sallamak istemiyorumÖzgür Türkler yazdı:tünellerin birbirleri üstünden geçişi vs problem olabilir. Kağıthaneye kadar olmasada Ortabayır civarına kadar uzaması iyi olurdu, malum o bölgede bayağı bir eğim var Gültepe-Kağıthane arasında...

- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18145
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
-
- Seyyah
- Mesajlar: 3560
- Kayıt: 04 Ara Sal, 2012 10:41
Aynen abicim yaEsat yazdı:Tam konumunu bilmiyorum, tam altında olursa daha mı iyi?Engin Y yazdı:M6'nın Levent peronu, M2'nin Levent peronunun bir kat altında mı abi?Tünel zaten diğerinin altından geçiyorSen şimdi aktarmayı merak ediyorsundur, ne kadar sürecek iki istasyon arasında yürümek diye

Taksim'deki M2-F1 aktarması çok sürüyor.. İnşallah o kadar sürmez.. Yenikapı'daki Marmaray-M1-M2 aktarması gibi olsa yeter..
Hatta aynı kattalarsa, aradaki duvarı yıkıp oraya da turnike koysalar ya.. Birinden inen 10 adım atıp yeniden Akbil basarak diğerindeki trenine 10 adım daha atıp binse mesela
