Eee, tamam bende bunu diyorum zatendcakmak yazdı:avcılar istikametinden gelecek yolcu mecidiyeköye ve gayrettepeye gitmek için metroyu hayatta kullanmaz. söğütlüçeşmeye gitmek için de kullanmaz. kadir topbaş her seferinde haliç köprüsü için 1 milyon yolcuyu taşıyacak taksim metrosu diye söylemde bulunuyor. eğer incirlide bu birleşme olmazsa hayal olur bu 1 milyon lafı benden söylemesi.

Bir de bu 1 milyon konularına çok takılmamak lazım, M4 te 1 milyon kişi taşıyacak diye açıldı daha 200.000 i göremedi, bunlar yaptım zorlasam 1 milyonu taşıtırım demenin başka türlüsü, öyle denildi diye o kadar yolcu taşımak zorunda değil, kendimize neden sıkış tıkış japon ya da çin metrolarını örnek alıyoruz bilmiyorum

Bir de Başkan geçen biraz öylesine gibi söyledi ama Yenikapı'dan gelecek metro ile bu hat birleşecek gibi bir şeyler söyledi, geçmişte de M1 ile birleştirilmesi yönünde bir fikir vardı diye yazılıp çizilmişti, bence gerçekçi bir fikir değildi, hatta bir proje bile olduğuna inanmıyorum, daha çok bir yerlerde kendini göstermek isteyen gençlerin önerisi ve maliyet üzerine bir etüdü olsa gerek, koca hattı getirip kapasitesi belli M1 e bağlamaktansa daha yüksek kapasiteli ve biraz kulağı tersten gösterse de en azından daha merkezi noktalara giden M2 ye bağlanması daha mantıklı olur, her ne kadar ben buna karşı olsamda. Dünyada her yerde böyle derken ben bilmiyorum öyle mi değil mi, şehir dışı neresi içi neresi, bana göre Beylikdüzü şehirdışı bazılarına göre merkez garı koyacak kadar şehrin tam göbeği. Bana kalsa İstanbul'un metro dışında ihtiyacı banliyö hattıdır, banliyö deyince herkes mevcut aksak sistemden dolayı korkuyor, yeni bir hat yapın tıkır tıkır çalışsında görelim. Kaldı ki UBAK ta bu proje için böyle bir öneri yapmıştı, bencede Florya sonrasında bir hat buraya ayrılık Avcılar'da da tekrar ayrılacak, hem Beylikdüzü, hemde Firuzköy üzerinden Bahçeşehir tarafına giden hatlar inşa edilebilir, fazla takıntılıyor metro yer altında olur, banliyö üstte olur, yok onun enerjisi yandan bunun ki kenardan diye
