ist-M.04:04 » M4 Kadıköy-Sabiha Gökçen Havalimanı Metro Hattı
-
- Serbest Geçiş
- Mesajlar: 741
- Kayıt: 28 Eyl Çrş, 2011 15:47
Bu yukarıdaki fotosu olan metroda şıklık var. Aydınlatma direklerindeki incelikli duruşun yanısıra arka plandaki binalar da bile belli bir duruş ve estetik var.
İşte bu sebeple bizim Kadıköy-Kartal metrosunun giriş-çıkışları bana şehirler arası dinlenme tesisi girişi gibi gözüküyor, kabul edelim bizimkisi peron girişlerindeki duvar mozaikleri dışında birazcana rüküş gibi:)
İşte bu sebeple bizim Kadıköy-Kartal metrosunun giriş-çıkışları bana şehirler arası dinlenme tesisi girişi gibi gözüküyor, kabul edelim bizimkisi peron girişlerindeki duvar mozaikleri dışında birazcana rüküş gibi:)
- alabay
- Evliya Çelebi
- Mesajlar: 5582
- Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12
Ki ben Stuttgarta bazen metro girişlerini göremiyorum, eleştiriyorum. Bence böyle olmalı
http://www.fotocommunity.de/pc/pc/display/18376176
http://images.wikia.com/berlin/images/0 ... -Platz.JPG
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... 8.2009.JPG
http://www.fotocommunity.de/pc/pc/display/24654945
http://www.zughalt.de/wp-content/upload ... hplatz.jpg
http://www.bilderbuch-berlin.net/bilder ... 04xin.jpeg
http://ts.barrierefrei-mobil-berlin.de/ ... abends.jpg
http://in2.bilderbuch-berlin.net/bilder ... 50xcr.jpeg
Ben öyle alışığım. Aktarma da var
KENT dediğin böyle olur!
http://www.fotocommunity.de/pc/pc/display/18376176
http://images.wikia.com/berlin/images/0 ... -Platz.JPG
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... 8.2009.JPG
http://www.fotocommunity.de/pc/pc/display/24654945
http://www.zughalt.de/wp-content/upload ... hplatz.jpg
http://www.bilderbuch-berlin.net/bilder ... 04xin.jpeg
http://ts.barrierefrei-mobil-berlin.de/ ... abends.jpg
http://in2.bilderbuch-berlin.net/bilder ... 50xcr.jpeg
Ben öyle alışığım. Aktarma da var

KENT dediğin böyle olur!
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18145
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
İBB ücret artışı ile ilgili açıklama yaparken bu hattın yolcu sayısına da atıfta bulunmuş, daha doğrusu kaç kişiyi bedava taşıdıklarını açıklamak için kılıf ararken bunu bulmuş, haberdeki bilgiye göre bayram süresince 811 bin 792 kişi taşınmış, tabi burada kesin olarak bayram olan 3 günü mü yoksa acaba açılış günü ile birlikte arifeyide mi sayıyorlar bilmiyorum, çünkü o günlerde bedava idi. Sadece bayram ise günlük 270.597 yolcu yapar ama 5 günlük rakam ise 162.358 yapar, bayram günü bir sitede saat 3' e kadarmıydı 5' e kadarmıydı ne 400 bin yolcu taşındı falan diye haberler vardı, okumadım bile açık konuşayım sadece başlık buydu, tabi bu bilgi sonrasında hala orada dururmu bilemem
bazı sitelerde girilen haberler hareketli oluyor, aksi çıktığı ya da ispatlandığı anda birden yokoluveriyorlar, bu hokus pokusu benimde öğrenmem lazım ya.
Her ne ise, fakat bayram sonrası yarım ücretli taşımada günlük yolcu rakamı 80.000 kişi olarak açıklanmış.

Her ne ise, fakat bayram sonrası yarım ücretli taşımada günlük yolcu rakamı 80.000 kişi olarak açıklanmış.
Kötü, yani hat bu hali ile dahi sadece 80.000 kişi taşıyor ise bence kötü, beklentimin çok altında kaldı, bakalım tam ücrete geçince ne olacak.
-
- Hareket Amiri
- Mesajlar: 1608
- Kayıt: 24 Eyl Pzt, 2007 09:41
- Kamil16
- Müdavim
- Mesajlar: 919
- Kayıt: 08 Tem Pzr, 2012 10:44
Eylül'ü beklerken!
Esas yolcular, öğrenciler daha tatildeler.Esat yazdı: Kötü, yani hat bu hali ile dahi sadece 80.000 kişi taşıyor ise bence kötü, beklentimin çok altında kaldı, bakalım tam ücrete geçince ne olacak.

3 Eylül ile başlayan hafta iyi bir gösterge olur.
Kadıköy'deki, Karaköy-Eminönü İskelesi Yolcu Salonunu 3'e bölmüşler. Ortası, Kabataş olmuş. İş Günleri çalışmaya başlamış. Bu bağlantı akıllıca oldu.

-
- Kadrolu Personel
- Mesajlar: 1434
- Kayıt: 29 Oca Sal, 2008 15:44
Bu hafta metronun yolcu sayısı daha fikir verici olur, malum bayram sonrası taticiler ve bu hafta da 30 ağustos tatilcileri nedeniyle İstanbul'da biraz tenhalık vardı.
Esat ın alıntıladığı habere göre 80.000 yolcu taşıyormuş, bunun düz 100.000 olacağını düşünüyorum ben. Ayrıca bu sayının indirimli taşımadan kaynaklanmadığını ve indirim kalktığında da devam edeceğini söyleyebilirim.
Bunun dışında metro nedeniyle hiç bir otobüs ya da minibüs hattının kısalmadığını, iptal edilmediğini, sefer sayısının düşürülmediğini ancak yeni gelen otobüslerle beraber bazı hatlarda sıfır otobüslerin çalışmaya başladığını söyleyebilirim.
Galiba benim hayallerim suya düşecek ama suya düşmüş haliyle bile M2'nin rahatlıkla geçileceğini düşünüyorum, sabırsızlıkla hat düzenlemelerini bekliyorum...
Esat ın alıntıladığı habere göre 80.000 yolcu taşıyormuş, bunun düz 100.000 olacağını düşünüyorum ben. Ayrıca bu sayının indirimli taşımadan kaynaklanmadığını ve indirim kalktığında da devam edeceğini söyleyebilirim.
Bunun dışında metro nedeniyle hiç bir otobüs ya da minibüs hattının kısalmadığını, iptal edilmediğini, sefer sayısının düşürülmediğini ancak yeni gelen otobüslerle beraber bazı hatlarda sıfır otobüslerin çalışmaya başladığını söyleyebilirim.
Galiba benim hayallerim suya düşecek ama suya düşmüş haliyle bile M2'nin rahatlıkla geçileceğini düşünüyorum, sabırsızlıkla hat düzenlemelerini bekliyorum...
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18145
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18145
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
İki ayrı istasyon, bina olarak bir birliktelik yok. Aşağı yukarı şöyle tarif edeyim M4 Ayrılıkçeşme istasyonunun güney ucu ile Marmaray Ayrılıkçeşme istasyonunun güney/güney batı ucu birbirine yakın arada bir geçiş planlayacaklardır herhalde yolcuyu yola çıkartıp tekrar Marmaray a indirmeyeceklerdir herhaldebtgn yazdı:Ayrılıkçeşme istasyonunda planlanan Marmaray ile entegrasyon olayı tam olarak nasıl olacak bir bilgi var mı ? Planlanan istasyon 2 katlı mı yoksa 4 peronlu bir istasyon filan mı planlanıyor ?

-
- Kadrolu Personel
- Mesajlar: 1434
- Kayıt: 29 Oca Sal, 2008 15:44
Daha önce kronometreyle tuttuğum süreleri yazmıştım, bugün de hemen hemen aynı süreler olduğunu teyit ettim. Şimdi biraz daha sadeleştiriyorum.
Kartal-Kadıköy yönü için yazacağım sadece;
Kartal 0
Soğanlık 2
Adliye 2(4)
Esenkent 2(6)
Gülsuyu 2(8 )
Huzurevi 2(10)
Maltepe 2(12)
Küçükyalı 3(15)
Bostancı 3(18 )
Kozyatağı 2(20)
Yenisahra 2(22)
Göztepe 2(24)
Ünalan 2(26)
Acıbadem 2(28 )
Ayrılıkçeşme 2(30)
Kadıköy 2(32)
Malum Ayrılıkçeşme de duruş yok ve yolculuk da 32 dakikadan 35-40 saniye daha kısa sürüyor ama hattın ortalama süreleri bu kabul edilebilir. Küsüratlara gerek yok, yolcu sayısı da son bildiğimden daha fazlaydı ve meraklı kitle sayısı neredeyse sıfırlanmış gibi...

Kartal-Kadıköy yönü için yazacağım sadece;
Kartal 0
Soğanlık 2
Adliye 2(4)
Esenkent 2(6)
Gülsuyu 2(8 )
Huzurevi 2(10)
Maltepe 2(12)
Küçükyalı 3(15)
Bostancı 3(18 )
Kozyatağı 2(20)
Yenisahra 2(22)
Göztepe 2(24)
Ünalan 2(26)
Acıbadem 2(28 )
Ayrılıkçeşme 2(30)
Kadıköy 2(32)
Malum Ayrılıkçeşme de duruş yok ve yolculuk da 32 dakikadan 35-40 saniye daha kısa sürüyor ama hattın ortalama süreleri bu kabul edilebilir. Küsüratlara gerek yok, yolcu sayısı da son bildiğimden daha fazlaydı ve meraklı kitle sayısı neredeyse sıfırlanmış gibi...
