ist-B.03:01 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)

Mehmet Kasım
Seyyah
Mesajlar: 4319
Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38

Mesaj gönderen Mehmet Kasım » 28 Nis Cmt, 2012 16:27

hedef 2013 sonu. eğer pendik haydarpaşa inşaatına girişirlerse bu tarihe bitiremezler. malüm 2014'te seçim var

not: teşekkür ederim. her işin başı sağlık.

Hakan
Kadrolu Personel
Mesajlar: 1434
Kayıt: 29 Oca Sal, 2008 15:44

Mesaj gönderen Hakan » 29 Nis Pzr, 2012 13:35

17B hattında bir aracı ilk kez gördüm, 14:28 de sahilden Pendik merkeze gelmek üzere olan solo citaroda otobüs neredeyse ayakta yolcu alamayacak kadar doluydu.

Mesajımda ikarus yerine citaro yazmışım, düzeltiyorum (17:18 )
En son Hakan tarafından 29 Nis Pzr, 2012 16:19 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.

Kullanıcı avatarı
alabay
Evliya Çelebi
Mesajlar: 5585
Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12

Mesaj gönderen alabay » 29 Nis Pzr, 2012 13:42

Böyle bir hat çokkörüklü araçlar ister.

Mehmet Kasım
Seyyah
Mesajlar: 4319
Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38

Mesaj gönderen Mehmet Kasım » 29 Nis Pzr, 2012 15:31

Niye başka türlü gelemiyormuymuş yht İstanbul'a? Onların söyledikleri yalan bizim söylediklerimiz gerçek oldu sanki, sonuç? Ha biz haklı değiliz, biz kimiz ki.
bunu atlamışım. söylediklerimiz gerçek oldu derken kastedilen nedir? ne söyledik? ne gerçek oldu? hatırlatalım tekrar. ben yaşlı adamın hatırlamam herşeyi :)

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18156
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 29 Nis Pzr, 2012 18:37

hızlı tren nasıl geldi gördük işte, trenler nasıl geçti onu da göreceğiz, marmaray nasıl açılacak onuda göreceğiz, yaptık yapacağız dedikleri hiçbir şeyi yapamıyorlar, yaptıklarıda çocuk oyunu oluyor. Ha ekstra yht yolu yapıp yht getirecekler, avunalım, bu yoldan bir şekilde yht geçecek avunalım, tünelden bir şekilde yht geçecek avunalım, 3. hat yapılacak (yapılırsa buna eyvallah) yük trenleri gece geçecek avunalım, herşeye avunalım MMPB mutlu mesut polyannalar birliği

Solo otobüs fikri harika imiş, yani gerçekten, solo işte beraber ve solo korolar vardır ya bizimkisi SOLO ŞAKŞAK KOROSU, şak şaklayalım, bakın otobüs koymuşlar, yedek işletme, amarigayı yeniden keşfediyoruz ama biraz tersten. Otobüs koyduk ya lan!!!! diye bir tepki almayalım da, korkuyorum.

Mehmet Kasım
Seyyah
Mesajlar: 4319
Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38

Mesaj gönderen Mehmet Kasım » 30 Nis Pzt, 2012 08:12

hızlı tren nasıl geldi gördük işte,
bu konuda hızlı tren gebzeden içeri giremez deniyordu. ama ilk aşamada pendiğe kadar gireceği ortaya çıktı. pendik-haydarpaşa arası da yenilenince haydarpaşaya kadar gelir. ama ansıl gelir o ayrı tabi.
trenler nasıl geçti onu da göreceğiz, marmaray nasıl açılacak onuda göreceğiz, yaptık yapacağız dedikleri hiçbir şeyi yapamıyorlar, yaptıklarıda çocuk oyunu oluyor.
son duruma göre pendikte komplike bir gar düşünülmüş gibi. bu iyi değil mi? senin önerdiğin ga rmevzusu doğu gar olarak kendini göstermiş. belki batı garda böyle güzel bir şeyler olabilir. beklemek gerek.
Ha ekstra yht yolu yapıp yht getirecekler, avunalım, bu yoldan bir şekilde yht geçecek avunalım, tünelden bir şekilde yht geçecek avunalım, 3. hat yapılacak (yapılırsa buna eyvallah) yük trenleri gece geçecek avunalım, herşeye avunalım MMPB mutlu mesut polyannalar birliği
kuzeyden yht geçmesi şart. o yüzden adapzarı-istanbul kuzey geçişi projelendirildi. hayata geçmesi gerek. geçecektir de.

Mehmet Kasım
Seyyah
Mesajlar: 4319
Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38

Mesaj gönderen Mehmet Kasım » 01 May Sal, 2012 15:43

http://www.rayturk.net/pendik-gebze-dem ... karilmali/

Pendik-Gebze demiryolu 4 hatta çıkarılmalı. deneme bi yazı yazdım. yorum beklerim.

baz aldığım bilgiler şu linkte idi.

http://www.rayturk.net/marmaray-bitince ... eyecek-mi/

Kullanıcı avatarı
alabay
Evliya Çelebi
Mesajlar: 5585
Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12

Mesaj gönderen alabay » 01 May Sal, 2012 16:01

Kimseyi ilgilendirmeyecek. En az dört yol gerektiren bir hat, hatta altı yol bile diyebilirdik, ama tünel darbogaz oluyor, halbuki bu şekilde ekspres hat işletmesi olurdu. Ama neden olsun yahu? Bura İstanbul, öyle önder bir ilk falan? Olmaz!

Mehmet Kasım
Seyyah
Mesajlar: 4319
Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38

Mesaj gönderen Mehmet Kasım » 01 May Sal, 2012 18:12

yoğun olmayan saatlerde yani gündüz 9-5 arasında; normalde tek hattan gidecek şehirlerarası trenler, kentiçi trenlerine ait diğer 2 yoluda kullanabileceklermiş.

artı; 4 hat olması için gerekli hat genişliği sağlanabilir mi? maliyeti? kamulaştırma vs.

Kullanıcı avatarı
alabay
Evliya Çelebi
Mesajlar: 5585
Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12

Mesaj gönderen alabay » 01 May Sal, 2012 18:54

Yoğun olmayan saatlerde … len ora İstanbul muuu, Mahmutpaşa köyü mü?!

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18156
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 01 May Sal, 2012 19:03

alabay yazdı:Yoğun olmayan saatlerde … len ora İstanbul muuu, Mahmutpaşa köyü mü?!
:) ben yorumlamak istemiyorum, 2 yıl önce söylenenden farklı bir şey yokki ortada, hala şu kadar tren geçirecez bu kadar tren geçirecez, heee geçireeceeeniz, ben geçireceğinizin farkında olduğum için yırtındım ama ne fayda, bu geçişten hiçte gam kasavet duymayanlar var, eee o zaman ne haddime benim konuşmak. İstanbul'da her şey bir seçim dönemi için planlanır, yapılırsa yapılır, eğer bir seçim dönemine bitmeyecekse yada bir sonraki dönem riskli ise bir halt yapılmaz. Asrın procesi, ama sanırım bu geçen asrın procesi olsa gerek çünkü kesinlikle geleceğe yönelik bir proje değildi. Bir 10 yıl idare eder herhalde sonra Allah büyüktür yav.

Bir de yht gebze'den içeri giremez deniliyordu derken? Kim dedi, girecek ama nasıl girecek bunu sorduk sadece, kabahat mı ettik?

Mehmet Kasım
Seyyah
Mesajlar: 4319
Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38

Mesaj gönderen Mehmet Kasım » 01 May Sal, 2012 19:48

gebzeden içeri giremez diye kentçi yoldaşlar diyordu. aslında haksız da değiller. bazı saatlerde girmeyecek. girse de istenen seviyede olmayacak. bunda istanbul-ankara arasındaki yolcu potansiyeli önemli. bir yerde günlük 75.000 okudum bir yerde de 17.000 okudum. toplam yolculuk sayısı. 75.000 yazan yerde bunun 50.000'i yht ile taşınacak diyordu. doğru kabul etsek bir yht seti 400-500 yolcu taşısa. 100 sefer lazım. tek yön desek; 50 sefer lazım. saatte 1 çalışması planlanıyorsa nasıl olcek bu iş? sabah 6 gece 12 desen 18 saat eder. 18 saat*500 kişi desen günde 9.000 yolcu eder. saatte 2 sefer yapsan 18.000 eder.

s.karaman demiş. 75 bin potansiyel var. 50 bine talibiz diye.

http://www.rayturk.net/ankara-istanbul- ... yapilacak/
Karaman, Ankara-İstanbul arasındaki yolcu potansiyelinin günlük 75 bin olduğunu ve hattın hizmete girmesiyle günlük ortalama 50 bin yolcu taşımayı hedeflediklerini açıkladı.

Kilitli

“Marmaray Projesi [İnşaat Süreci]” sayfasına dön