![Resim](http://www.ulasimturkiye.com/userpix/6_tren6_1.jpg)
![Resim](http://www.ulasimturkiye.com/userpix/6_tren7_1.jpg)
![Resim](http://www.ulasimturkiye.com/userpix/6_tren8_1.jpg)
![Resim](http://www.ulasimturkiye.com/userpix/6_tren9_1.jpg)
![Resim](http://www.ulasimturkiye.com/userpix/6_tren10_1.jpg)
![Resim](http://www.ulasimturkiye.com/userpix/6_tren11_1.jpg)
Kapılarda yer alan ledli gösterge basit ama güzel, ÖBB trenlerinde bile seferden önce cama kağıt yapıştırıyorlar
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Başar söylemiş zaten, ama Fiat-Pendolino 2000'den beri Alstom'un bünyesindeÇek Demiryollarına ait bir tren, Prag - Viyana seferi sonrasında, biraz yüksekliği az ama koltuk konforu ve iç mekan olarak bana çok güzel göründü, bir de bir türlü bakınmama rağmen aracın marka ve modelini gösteren bir işaret bulamadım.
Bahsettiğin şeyi tahmin ettim aslında biliyormusun? O tren ile ilgili 5 nci resimde boji ile beraber bir tabela çektim, o bojiyi tekte çekmiştim, dikkat edersen bojinin dış tarafında piston benzeri bir amortisör var, geçen fuarda CAF firmasından aldığım cd içeriğinde bu amortisör sisteminden bahsediyordu, bu teknik sayesinde trenlerin kurpları daha hızlı dönmesini sağladıklarını falan anlatıyordu, demek ki aynı teknik kullanılmış.alabay yazdı:Ciddî misin? Pendolino'yu burada aslında herkes bilir. Özelliği, virajlarda "yatması" � böylece virajlarda normal tren kadar frenlemesine gerek yok ve çok zaman kazanıyor. Pendula, Almancası Pendel, o teknikle donatılmış.
Bu esnada, hoşgeldiniz Çevik Bey!
Başar