Aslında yeşil alana da çok dokunmuyor zaten, ve biraz ıslah edilerek halka kazandırılmalı, Haliç çevresinin en büyük problemi zaten. Orada çimen yol ile çok güzel bir yeşil yol yapılabilir, ya da en alt sıra binalar istimlak edilebilir son çare, sadece Karaköy çıkışı için seçenekleri ve köprüden oraya dönüşü iyi değerlendirmek lazım, yeşil alandan geçmek ve Karaköy' e bağlamaktan ziyade Unkapanı köprüsünden buraya giriş? Diğer kurpların çapını ölçerek orada bir ölçüm yapacağım daha sonra bir iki çizim yüklerim, şimdi fuar resimlerini bir toparlayayım, eşantiyonlarımı dizeyim kitaplığa :DMiraç yazdı:O yeşil alan çok kullanılmıyor ve işgal altında. Tramvay hattının arası yeşilliklerle doldurulup yeşil alana udurulur. 2. seçenek cadde ile sahil arasını yıkmaktan geçiyor.
Dur şimdi ölçtüm baktım orada her halukarda Hocapaşa kurbundan daha geniş bir kurp oluyor, yani dönüş ile ilgili yatay düzlemde bir sorun yok, orada sorun daha çok trafik ile ilgili olur. İster Perşembe pazarı içinden ister caminin üstünden sahile dönüş olsun her halukarda orada trafiği kesen bir trafik ışığı sistemi kurulmak zorunda bu köprü trafiğini ne kadar etkiler? Sadece Taksim yönüne trafiği etkilen bir ışık olur çünkü tramvayın hem geliş hemde gidişini Perşembe pazarına giren yol üzerinden vermek gerekiyor diğer taraf İsmail Bey' in belirttiği üzere olumsuz. Ama burada da trafik ışığı koymak özellikle geceleri son sürat köprüyü geçenler ile çok kaza yaşanır bence. Sonuçta tramvay yapılsın diyerek diğer trafik unsurlarını da tehlikeye atamayız her ne kadar bir trafik kuralı olarak geçiş üstünlüğü var olsa dahi.