Esat yazdı: ↑08 Şub Sal, 2022 06:37
daha az oturma alanı daha çok ayakta yolcu anlamına gelmektedir, aracın toplam taşıma kapasitesini artıran bir etken, aynen koltukların yan olması gibi.
Aynen abi, ferahlığa ek olarak böyle bir olumlu etkisi de var elbette..
alabay yazdı: ↑08 Şub Sal, 2022 07:39
Peki araçların reel dolum seviyesi nasıl?
Sabahları, 7:30-9:00 arasında her iki hat da çok yoğun..
Bazen, ara duraklardan (M7'de Veysel Karani, M2'de Gayrettepe) binemeyenler olabiliyor..
Binemeyen olmasa bile kovid öncesindeki dolulukları aratmıyor..
Akşamları da 6:00-7:00 arası çok yoğun oluyor..
Muhtemelen 5:00 veya 5:30'da başlıyordur yoğunluk, ama ben o saatte çıkamıyorum..
Genelde, işten geç çıkmayı hedefliyorum..
Akşam 7:30 gibi M2 tenhalaşmış oluyor, ama M7'nin hâlâ hatırı sayılı bir doluluğu oluyor..
Muhtemelen, karşı tarafta işi bitenler metrobüsle Mecidiyeköy'e gelip M7'ye geçene kadar saat 8'i bulduğu için yoğunluk o saate kadar devam ediyor..
Dünkü fotoğrafları, akşam baş duraklarda, tam trenler boşalırken çektim..
Akşam 9'da, M2'de (Yenikapı yönü) koltukların yarısı doluydu, muhtemelen Hacıosman yönü daha yoğundur o saatte; ama M7'de (Mahmutbey yönü) koltukların tamamına yakını dolu gibiydi ve ayakta seyahat edenler de vardı, muhtemelen Mecidiyeköy yönü daha tenhadır o saatte..