Ne güzel, işte işbirliği, işte beraberlik, işte şehircilik. Don kaydı mı, vazelin elde
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
valla böyle yani Başar ne yapalım hani diyorlar ya "Ya sev ya terket" hasetliğin, bürokrasinin, yetki kargaşasının, bilgisiz ilgililerin neyini seveyim yahu...
OTOBÜS HATTI MANTIĞI İLE RAYLI SİSTEM KURGULATTIKLARI YETMEZMİŞ GİBİ ŞİMDİ DE MARMARAYI BALTALIYORLAR.
Valla Mehmet İETT bu işin tadını aldı, araçların kaza riskinin az olduğu, kullanım standartları nedeni ile daha az yıpranacağı, daha çok yolcuyu daha az araçla taşıyacağı için yapacağı personel istihdam karı, daha istasyonları bitirmeden çatır çatır verdiği reklam alanları ile şarıl şarıl akan paranın sesini sende bende duysak elimizden geleni ardımıza koymayız, ha hala zarar ediyor o başka ama etsin ya bana ne, bana ne kardeşim, biraz da sosyal devlet olsun zarar etsin iyi hizmet versin benim sorunum değil, ama daha önce söylediğim gibi bence Marmaray' ın işletmesinde yaşanan yetki karmaşası bunda büyük etkendir yani bende Topkapı civarından Kozyatayağı Göztepe civarına gidecek olsam metrobüsü tercih ederim çünkü Marmaray' a kısıtlı bir erişim ile gitmeye çalışana kadar arka arkaya gelen metrobüslere binip 20-25 dakika da bu yolu almak daha cazip olacaktır, dolayısı ile Marmaray' ı cazip hale getirmek İBB nin ve İETT nin elinde, otobüs, tramvay ve metro kombinasyonlarını Marmaray' a bağlayarak, ama bu büyük yatırım ve geri dönüşü çok zor (hatta yok) ama metrobüste bir dönüş olacaktır, ha ulaşım çeşitlensin alternatif artsın diyoruz ama bu bir alternatif değil bu hali ile diğer sistemi sadece baltalamak oluyor
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)