ayrıca okuduklarını yanlış yorumluyorsun, ya da yazarken gaza gelipr yanlış aktarıyorsun

ha yok şahsi bir şey değildi yav, yani sen öyle yaptın demiş gibi olduysam affola, düzgün ifade etmemişim. az çok biliyorsun nelere kızdığımı, bazen denk geliyor adam burdan birebir alıp gidip yapıştırmış bilgiyi satıyor, yav tamam paylaşılsın diye yazıyoruz, burda da bilgi temiz olsun ama bari burdan aldığını yaz, yok herif rahat rahat kendi uğraşmış gibi prim kasmış afhadfhadhahaHector Troas yazdı: ↑08 Oca Çrş, 2020 16:20Estağfurullah, ben senin bilgine her zaman güvenmişimdir ama belki bunu gösterememiş, hissettirememişimdir. Ya da yanlış hissettirmişimdir. Raylı sistem konusunda bu kadar bilgili olan nadirdir. Bence yazmalısın.
İBB'nin karayolu kısmına sıcak bakmadığını bir tek sizden duyuyorum, kaynağınız nedir acaba?Hector Troas yazdı: ↑09 Oca Prş, 2020 11:04Ulaştırma Bakanlığı'nın 2020 bütçesinde, daha önce İBB'den bakanlığa devredilen 2 metro için ödenek çıkmadı.
1-Söğütlüçeşme-İncirli
2-Yenikapı-Sefaköy
Kaynak: https://www.uab.gov.tr/uploads/pages/bu ... sunumu.pdf
2019-2023 Stratejik Planı'nda da Performans Programı hedefler arasında arka planda görünüyor. 2023'e işaret edilmiş.
https://www.uab.gov.tr/uploads/pages/ya ... taslak.pdf
3 Katlı Tüneli'n karayolu bölümü için YİD ile yapma seçeneği vardı, hatta önümüzdeki günlerde ihaleye çıkıyoruz denilmişti ama İBB karayolu bölümüne sıcak bakmıyordu. Sadece metro geçen tek katlı tünel istiyordu.