ist-M.01 » Yenikapı-Sefaköy-Beylikdüzü Metro Projesi
-
- Seyyah
- Mesajlar: 3525
- Kayıt: 04 Ara Sal, 2012 10:41
Re: ist-M.01 » Yenikapı-Sefaköy-Beylikdüzü Metro Projesi
Hem Marmaray, hem de Yenikapı-Sefaköy Metrosu, AYGM sorumluluğunda, değil mi?
Belki de onlar böyle bir hamle yapmışlardır, belediyeden bağımsız veya habersiz olarak?
Belki de onlar böyle bir hamle yapmışlardır, belediyeden bağımsız veya habersiz olarak?
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18081
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Re: ist-M.01 » Yenikapı-Sefaköy-Beylikdüzü Metro Projesi
AYGM yapsa kendi reklamını yapar, bugüne kadar hangi proje de reklam yaptığını gördük? Kaldı ki dediğim gibi bir üst pozisyondaki bir devlet kurumu alttakini öne çıkaracak bir şey yapar mı? Memuriyetin varoluş kurallarına aykırı.Engin Y yazdı:Hem Marmaray, hem de Yenikapı-Sefaköy Metrosu, AYGM sorumluluğunda, değil mi?
Belki de onlar böyle bir hamle yapmışlardır, belediyeden bağımsız veya habersiz olarak?
- Edil Arda
- Serbest Geçiş
- Mesajlar: 586
- Kayıt: 24 Ara Çrş, 2014 00:41
Re: ist-M.01 » Yenikapı-Sefaköy-Beylikdüzü Metro Projesi
Marmaray'daki reklamlar çok açık bir şekilde İBB'nin.
-
- Abonman
- Mesajlar: 18
- Kayıt: 02 Tem Pzt, 2018 14:37
Re: ist-M.01 » Yenikapı-Sefaköy-Beylikdüzü Metro Projesi
Bu hatta e5 tarafındaki beylikdüzü incirli arasında olan duraklardan sadece birkaç durak e5 kenarında olacak çoğu iç kısımlarda olacak. E 5 yanında olanların geneli incirli sefaköy gibi aktarma yapılacak duraklardan oluşacak. adnan kahveci durağı ve bahçelievler nüfus müdürlüğüne yakın olan siyavuşpaşa durağının yapılacağı yerler "yakında burada" yazan afişlerle gösterilmiş durumda. Duraklarının genelinin iç kısımlarda olması metrobüsün yoğunluğunun azalmasında etkili olur diye düşünüyorum.
-
- Aylık Paso
- Mesajlar: 64
- Kayıt: 12 Eyl Çrş, 2018 13:34
Re: ist-M.01 » Yenikapı-Sefaköy-Beylikdüzü Metro Projesi
Bu hattın acil yapım planlamasına alınması gerekirken saçma sapan Dudullu Bostancı gibi sonradan yapılması gereken hatlar ihale ediliyor!
Küçükçekmece de senelerdir yaşayan insanlara ayıp ediliyor, İBB buranın halkına M3 ten bu yana M11 e kadar deyim yerindeyse 9 hançer saplanmış gibi hissetmemize sebep, oldu. Yazı biraz kaba kaçtı ama olanlar gerçekleri değiştirmediği gibi bununda bir şekilde ifade edilmesi gerekiyordu.
Yine de herkese saygılarımı sunarım.
Küçükçekmece de senelerdir yaşayan insanlara ayıp ediliyor, İBB buranın halkına M3 ten bu yana M11 e kadar deyim yerindeyse 9 hançer saplanmış gibi hissetmemize sebep, oldu. Yazı biraz kaba kaçtı ama olanlar gerçekleri değiştirmediği gibi bununda bir şekilde ifade edilmesi gerekiyordu.
Yine de herkese saygılarımı sunarım.
- Edil Arda
- Serbest Geçiş
- Mesajlar: 586
- Kayıt: 24 Ara Çrş, 2014 00:41
Re: ist-M.01 » Yenikapı-Sefaköy-Beylikdüzü Metro Projesi
Dudullu - Bostancı da son derece aciliyeti olan bir hat.
-
- Seyyah
- Mesajlar: 3525
- Kayıt: 04 Ara Sal, 2012 10:41
Re: ist-M.01 » Yenikapı-Sefaköy-Beylikdüzü Metro Projesi
Dudullu-Bostancı, M4, M5 ve Marmaray’ın üçünü birden birbirine bağlayacak olan ilk hat ve çok önemli..
Keşke yerel seçimden önce açılabilse..
Yenikapı-Beylikdüzü’nün gündeme gelmesi güzel, ama yetel seçim öncesinde göstermelik bir ihale yapılır, kaynak eksikliğinden dolayı inşaat işi 2020’den sonra ancak hızlanır ve açılış da muhtemelen 2025 sonundan önce olmaz..
Keşke yerel seçimden önce açılabilse..
Yenikapı-Beylikdüzü’nün gündeme gelmesi güzel, ama yetel seçim öncesinde göstermelik bir ihale yapılır, kaynak eksikliğinden dolayı inşaat işi 2020’den sonra ancak hızlanır ve açılış da muhtemelen 2025 sonundan önce olmaz..
-
- Aylık Paso
- Mesajlar: 64
- Kayıt: 12 Eyl Çrş, 2018 13:34
Re: ist-M.01 » Yenikapı-Sefaköy-Beylikdüzü Metro Projesi
Sayın Engin Y bey
İstanbul da önce Ana akslar bitirilsin sonra birleştirici ara akslar yapılır.
+Bu hat ilk ihaleye çıkacağı zaman önce M3 olacak dendi olmadı M6 olacak dendi yine olmadı M8 olacak dendi yine olmadı.
Neredeyse 15 senedir İhale edilecek. Artık bir ışık bir adım görmek ister hale geldik Koskoca Küçükçekmece yani İstanbul nüfus birinciliği nedeniyle Küçük İstanbul lakabını alan ilçemiz hâlâ metro ya kavuşamadı, akşam trafiğini çeken bilir.
İşin bir diğer boyutu bu hat her Belediye seçiminde vaad malzemesi olmuş ama bir türlü yapılmıştır.
İstanbul da önce Ana akslar bitirilsin sonra birleştirici ara akslar yapılır.
+Bu hat ilk ihaleye çıkacağı zaman önce M3 olacak dendi olmadı M6 olacak dendi yine olmadı M8 olacak dendi yine olmadı.
Neredeyse 15 senedir İhale edilecek. Artık bir ışık bir adım görmek ister hale geldik Koskoca Küçükçekmece yani İstanbul nüfus birinciliği nedeniyle Küçük İstanbul lakabını alan ilçemiz hâlâ metro ya kavuşamadı, akşam trafiğini çeken bilir.
İşin bir diğer boyutu bu hat her Belediye seçiminde vaad malzemesi olmuş ama bir türlü yapılmıştır.
-
- Abonman
- Mesajlar: 18
- Kayıt: 02 Tem Pzt, 2018 14:37
Re: ist-M.01 » Yenikapı-Sefaköy-Beylikdüzü Metro Projesi
beylikdüzünden silivriye metro mu diyen arkadaşlar, projelerde halkalıdan çatalcaya gidecek hattın olduğunu ve halkalıdan gebzeye kadar açılacak hattı bilmiyor heralde. Halkalıdan başlayıp marmaraydan geçerek gebzeye kadar gidecek metro açılabiliyorsa, silivriye metro yapılabilmesi normaldir. Bir de şu anki projelerde raylı sistem gitmeyen tek ilçe şile.
- Kamil16
- Müdavim
- Mesajlar: 919
- Kayıt: 08 Tem Pzr, 2012 10:44
Re: ist-M.01 » Yenikapı-Sefaköy-Beylikdüzü Metro Projesi
Çatalca'ya Metro? Çatalca, çift Hat Hızlı Tren yolları yapıldığında, Çorlu - Çerkezköy - Çatalca - Bahçeşehir - Halkalı - Son Durak; İstanbul'un BATI GARI'ı nerede olacak? Bakırköy'mü? İşte bu arada saatlik, sabah ve akşamları 30 dakika aralıklı yapılacak seferler ile ciddi bir yükü, ihtiyacı ortadan kaldırır. Metro yatırım çok pahalı..kleinkaiser yazdı:beylikdüzünden silivriye metro mu diyen arkadaşlar, projelerde halkalıdan çatalcaya gidecek hattın olduğunu ve halkalıdan gebzeye kadar açılacak hattı bilmiyor heralde. Halkalıdan başlayıp marmaraydan geçerek gebzeye kadar gidecek metro açılabiliyorsa, silivriye metro yapılabilmesi normaldir. Bir de şu anki projelerde raylı sistem gitmeyen tek ilçe şile.
- Edil Arda
- Serbest Geçiş
- Mesajlar: 586
- Kayıt: 24 Ara Çrş, 2014 00:41
Re: ist-M.01 » Yenikapı-Sefaköy-Beylikdüzü Metro Projesi
Marmaray'ın batıya uzatılması lazım; Ispartakule, Deliklikaya, Hadımköy, Çatalca şeklinde dört durak eklenebilir.
-
- Aylık Paso
- Mesajlar: 64
- Kayıt: 12 Eyl Çrş, 2018 13:34
Re: ist-M.01 » Yenikapı-Sefaköy-Beylikdüzü Metro Projesi
Biz Sefaköy - Yenikapı metro başlığında niye bunları konuşuyoruz onu anlamadım.Kamil16 yazdı:Çatalca'ya Metro? Çatalca, çift Hat Hızlı Tren yolları yapıldığında, Çorlu - Çerkezköy - Çatalca - Bahçeşehir - Halkalı - Son Durak; İstanbul'un BATI GARI'ı nerede olacak? Bakırköy'mü? İşte bu arada saatlik, sabah ve akşamları 30 dakika aralıklı yapılacak seferler ile ciddi bir yükü, ihtiyacı ortadan kaldırır. Metro yatırım çok pahalı..kleinkaiser yazdı:beylikdüzünden silivriye metro mu diyen arkadaşlar, projelerde halkalıdan çatalcaya gidecek hattın olduğunu ve halkalıdan gebzeye kadar açılacak hattı bilmiyor heralde. Halkalıdan başlayıp marmaraydan geçerek gebzeye kadar gidecek metro açılabiliyorsa, silivriye metro yapılabilmesi normaldir. Bir de şu anki projelerde raylı sistem gitmeyen tek ilçe şile.
Gerçekleri konuşalım Silivri ye Metro gitmesi bir hayal.
Çatalca zaten TCDD bölgesi, Şile de öyle , Bu bahsedilen yerlere zaten yeni Marmaray hatları yapılacaktır.
Sefaköy meselesine gelirsek Burası şehiriçi ve Burada metroya çok ihtiyaç var.
Kanalistanbul meselesi olmasa Beylikdüzü ne de metro düşünülüyordu fakat bu yüzden bi 20 sene Beylikdüzü metro görmez diye tahmin ediyorum.