ist-L.03:01 » Karayolu Tüp Geçit Projesi: Kazlıçeşme-Göztepe

Engin Y
Seyyah
Mesajlar: 3566
Kayıt: 04 Ara Sal, 2012 10:41

Mesaj gönderen Engin Y » 02 Eyl Sal, 2014 09:48

decimus yazdı:Planlanan açılış Nisan 2017.
Diğer ulaşım (özellikle de raylı sistem) projelerine göre oldukça gerçekçi bir hedef olmuş..

Kullanıcı avatarı
decimus
Kadrolu Personel
Mesajlar: 1099
Kayıt: 01 Nis Pzr, 2012 20:10

Mesaj gönderen decimus » 08 Eyl Pzt, 2014 11:43

Kazılan Tünel miktarı 1 km barajı sınırına gelmiştir. Bugün-yarın 1 Km kazı tamamlanmış olacaktır.

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18155
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 08 Eyl Pzt, 2014 13:16

decimus yazdı:Kazılan Tünel miktarı 1 km barajı sınırına gelmiştir. Bugün-yarın 1 Km kazı tamamlanmış olacaktır.
Bizim hesaptan bir 4-5 gün sarktı o zaman, gerçi kazı hızı yine düştü diye belirtmiştin, olsun canım 4-5 yıl gecikme, 4-5 ay gecikme derken :) 4-5 günlerin hesabını yapmamak lazım :)

Kullanıcı avatarı
decimus
Kadrolu Personel
Mesajlar: 1099
Kayıt: 01 Nis Pzr, 2012 20:10

Mesaj gönderen decimus » 08 Eyl Pzt, 2014 14:18

Esat yazdı:
decimus yazdı:Kazılan Tünel miktarı 1 km barajı sınırına gelmiştir. Bugün-yarın 1 Km kazı tamamlanmış olacaktır.
Bizim hesaptan bir 4-5 gün sarktı o zaman, gerçi kazı hızı yine düştü diye belirtmiştin, olsun canım 4-5 yıl gecikme, 4-5 ay gecikme derken :) 4-5 günlerin hesabını yapmamak lazım :)
Keşke tüm projelerde sarkmalar 4-5 günlük olsa :) Bunları tartıştığımız günler gelse ..!

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18155
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 12 Eyl Cum, 2014 15:06

http://www.haber7.com/internet/haber/12 ... ye-basladi

Ülkemizde yapılan bu tip projelerin başka sektörlerde de yansımaları oluyor, linkteki haberi bu şekilde değerlendiriyorum açıkçası, yani metro inşaatlarından demiryollarına, ya da raylı sistem aracı üretimine baktığımızda aslında pek çok firma kendini yenilemek ya da geliştirmek ya da yeni teknolojileri öğrenmek adapte etmek için çalışıyorlar, sanırım önümüzdeki yıllarda ülkemizin gelişmesi için bu yönde bir eğilim ortaya çıkacak.

Kullanıcı avatarı
decimus
Kadrolu Personel
Mesajlar: 1099
Kayıt: 01 Nis Pzr, 2012 20:10

Mesaj gönderen decimus » 13 Eyl Cmt, 2014 08:26

Hosgeldiniz mi ?

Onemli ziyaretciler bugun tuneli gezecekler
Resim

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18155
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 13 Eyl Cmt, 2014 16:55

:) haberlerde izledim biraz, motivasyon icin de onemli tabii boyle ziyaretler gazetelere tunelden fotolarda dusmustur herhalde

Kullanıcı avatarı
decimus
Kadrolu Personel
Mesajlar: 1099
Kayıt: 01 Nis Pzr, 2012 20:10

Mesaj gönderen decimus » 15 Eyl Pzt, 2014 08:12


Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18155
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 15 Eyl Pzt, 2014 09:06

Evet unuttuk paylaşmayı, benim izlediğim bölümde tarih ile ilgili konuşulan tarihe yetiştirilmesi için çalışılacak gibi bir şeyler söylenmişti ki bu hoşuma gitmişti, yani daha güzel bir tarz üslup olarak ama sonra haberlerde yine aynı durumu okudum, 2017 ydi ama biz onu 2016 ya çektik falan diye, ben yine aynı hayal kırıklığını yaşadım, gerek var mı bu pazarlıklara?

Kullanıcı avatarı
decimus
Kadrolu Personel
Mesajlar: 1099
Kayıt: 01 Nis Pzr, 2012 20:10

Mesaj gönderen decimus » 15 Eyl Pzt, 2014 11:19

Evet bu pazarlık gelenek haline geldi.Mutlaka bu tarz projelerde halkın sempatsi ve dikkatini çekmek için bu tarz konuşmalar yapılıyor. Ne kadar iş yarıyor dersiniz diğer projelerde pek görmedim ama bu projede yaşayarak göreceğiz. Nisan 2017 hedefi Aralık 2016 olarak değiştirildi.

Proje çalışma sistemi 24 saat aralıksız olarak ve aynı insan sayısı ile devam etmekte.Şu aşamada işleri hızlandıracak zaman kazandıracak herhangi bir değişiklik yapılmaz. Ama NATYM + TBM kazıları tamamlanıca Elektrik + Mekanik işleri başlayınca etki olabilir. Bakalım hep beraber göreceğiz.

Kullanıcı avatarı
decimus
Kadrolu Personel
Mesajlar: 1099
Kayıt: 01 Nis Pzr, 2012 20:10

Mesaj gönderen decimus » 30 Eyl Sal, 2014 02:16

Resim

Avrasya Tünelin'de işler yolunda gitmektedir.Önümüzde ki günlerde bayram sebebiyle işler çok ağır devam edecek, bakım ve onarım işlerine ağırlık verilecektir.

TBM : 1 km barajına çabuk geldi fakat uzun süre 1 km aşmak için bekledi.Neyse ki şimdi bu barajı aştı ve yoluna devam ediyor.TBM kazmaya devam ederken tüneli ortadan ikiye ayıracak işler için ön hazırlık çalışmaları tamamlandı.TBM segmentlerin transferi nedeniyle hemen tünel ikiye bölünmeyecek fakat yine de ön hazılık çalışmaları devam edecek.

NATM : Daha önce söylediğim gibi proje kapsamında yalnızca Asya yakasında Haydarpaşa numune hastanesinin karşısından başlayarak sahile doğru yaklaşık 1 km olarak açılan NATM tünellerin 4 noktasında tünel açma çalışmaları devam ediyor. Yaklasık olarak 295 m ve 260 m tünel kazımları yapıldı.NATM yöntemi zor ve zahmetli bir iş zemine bağlı olarak kazı miktarları değişiyor.Önümüzdeki sene bu zamanlar NATM tünellerinin bitmesi hedefleniyor.

YOL : Avrupa ve Asya yakasında yol genişletme çalışmaları devam etmekte.Avrupa yakasında tamamen yol genişletme (4x4) olacağı için söylenecek fazla bişey yok.Proje sonuna kadar mevcut yolllar birleştirip değiştirilecek.
Asya yakasında ise Haydarpaşa numune hastanesin karşısında bulunanan alandan başlayarak D-100 karayolunda 3x3 olan yol 4x4 e çıkartılmak için 6 aylık çalışma meyvelerini vermeye başladı.Mevcut koşuyolu köprüsü'ne ek 2 şerit için gerekli genişletilme çalışmalarında sona gelindi.Ekim ay sonuna kadar köprü üzerinde çalışmalar tamamlanarak bu noktaya kadar olan çalışma açılacak.Tabi şimdilik çok fark edilemeyecek ama yol tamamen bittiğinde etkisini gösterecektir.

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18155
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 19 Eki Pzr, 2014 12:48

decimus yazdı:Resim

Avrasya Tünelin'de işler yolunda gitmektedir.Önümüzde ki günlerde bayram sebebiyle işler çok ağır devam edecek, bakım ve onarım işlerine ağırlık verilecektir.

TBM : 1 km barajına çabuk geldi fakat uzun süre 1 km aşmak için bekledi.Neyse ki şimdi bu barajı aştı ve yoluna devam ediyor.TBM kazmaya devam ederken tüneli ortadan ikiye ayıracak işler için ön hazırlık çalışmaları tamamlandı.TBM segmentlerin transferi nedeniyle hemen tünel ikiye bölünmeyecek fakat yine de ön hazılık çalışmaları devam edecek.
Tünelin ikiye bölünmesinden kasıt nedir?

bir de şöyle bir haber var

http://www.haber7.com/guncel/haber/1212 ... rici-haber
Avrasya Tüneli Projesi çalışmaları, deniz tabanının altında devam ediyor. Tünel uzunluğu bin 180 metreyle yaklaşık yüzde 35'i tamamlandı.

Kilitli

“Karayolu Projeleri, İhaleler, İnşaatlar” sayfasına dön