gan-T.03:01 » Gaziantep Raylı Sistemi İnşaat Süreci
- alabay
- Evliya Çelebi
- Mesajlar: 5576
- Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12
Bir gün otobüslerimizi de katabilsek, güzel olur. Ama bizde hat güvencesi yok, bi geldi bi cittu.
Şimdi tramvay haritasına baktım, çoook hafif ağımsı bir meyili var sanki. Ama anlamadığım bir şey var kaç hat işliyor? Yani, nasıl işliyor? Spitzkehre dediğimiz pik dönüş yapılmıyorsa, bu işletme en az iki hat ihtiva etmek zorunda. Yani hangi hatlar nereden nereye?
Şimdi tramvay haritasına baktım, çoook hafif ağımsı bir meyili var sanki. Ama anlamadığım bir şey var kaç hat işliyor? Yani, nasıl işliyor? Spitzkehre dediğimiz pik dönüş yapılmıyorsa, bu işletme en az iki hat ihtiva etmek zorunda. Yani hangi hatlar nereden nereye?
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18106
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Hatlara tıklayınca bilgi açılmıyor mu? 2 ayrı işletme var diye biliyorum, bu yapılan etap ile birlikte 3 ayrı işletme olacak ki istenilse daha fazla da olabilir.alabay yazdı:kaç hat işliyor? Yani, nasıl işliyor? Spitzkehre dediğimiz pik dönüş yapılmıyorsa, bu işletme en az iki hat ihtiva etmek zorunda. Yani hangi hatlar nereden nereye?
- alabay
- Evliya Çelebi
- Mesajlar: 5576
- Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12
Ahh, hatta tıklamayı akıl edemedim yahu, ben hep duraklara tıklıyorum. Aslinda duraklarda, ona göre ya T1 veya 1 ve T2 veya 2 yazmalı. Ve uçlarda. Yani GarBurç ve GarKarataş varmış demek. Ve iki hat GarÜniversite arasında paralel işliyorlar, öyle mi? O zaman Burç T1 ve Karataş T2 olmalı kanımca. İhale diye gösterilen uzatma olduktan sonra da aslında iki hat kalabilir
biri GarBurç, ötekisi de şu kuzeydeki şey (ismi şimdi hangisi?)Karataş. Üçüncü bir hat için pek elverişli bir şey görmüyorum. İlâveten GarKarataş ve Burço üstteki uzatma olmasına olur da
ne için?
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18106
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18106
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Ray birleştirilmesi işlemleri nedeni ile kapatılmış olan hattın Akkent - Gar seferleri yeniden başlamış.
http://www.risalehaber.com/akkent-gar-a ... 97973h.htmAkkent-Gar arasındaki tramvay seferlerini yeniden başlattıklarını belirten Büyükşehir Belediye Başkanı Asım Güzelbey, 15 Kasımdan itibaren Zübeyde Hanım Bulvarı ile Kadı Değirmeni arasında makas birleştirmesi ve ray döşemesini yaptık. Çalışma kapsamında 3. Etap İbrahimliTugay hattı çalışmasında, Bahriye Üçok Caddesinden mevcut hattına bağlantısını da yapıyoruz. Bu açıdan bu hat üzerinde tramvay seferlerini geçici bir süreliğine ara verdik. 10 körüklü otobüs, 4 normal otobüs ile ring seferleri sayesinde vatandaşımızın mağdur olmaması için de yerine Akkentten gelip Rasaf yolundan aktarmalı olarak ulaşımını sağladık. dedi.
-
- Serbest Geçiş
- Mesajlar: 747
- Kayıt: 22 Haz Cmt, 2013 12:22
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18106
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Harika, gerçekten kafamdaki gibi bir şey olmuş, bu makas noktasını doğru tahmin ediyor isem İbrahimli hattının son noktasına diğer 3 noktadan da tramvay çalıştırılabilir.
Belki şu anda talep ve eldeki araç gibi nedenlerle mümkün olmayabilir ama bu ileride yapılmalıdır derim, ya da araç bulunabilirse ilk fırsatta, çok güzel.
Belki şu anda talep ve eldeki araç gibi nedenlerle mümkün olmayabilir ama bu ileride yapılmalıdır derim, ya da araç bulunabilirse ilk fırsatta, çok güzel.
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18106
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Kemal abi şu alamanların bir ara yaptığı gibi bir organizasyon yapmamız lazım, şirketler ile irtibatı ben kurarım ama katılımcı nasıl buluruz ve vakit onu kestiremiyorum. Bursa falan hafta sonu hallolur ama bir kalemde 4-5 kenti gezmek 1 haftalık iş, çok keyifli olur, harika olur ama zor olur. Hep aklımda böyle bir etkinlik düzenlemek var ama bir türlü gerçeğe dökemiyorum.kemal yazdı:Gerçekten bu Gaziantep beni de çok çekiyor. üfff be gidecek ne çok yer var
Resimler de süper ha!
-
- Serbest Geçiş
- Mesajlar: 747
- Kayıt: 22 Haz Cmt, 2013 12:22