
Neden şu M5 M3 değil ama M1B Mx değil? Veya Seyrantepe vs? Yani, neden bir salataya sirke, ötekisine limon? Ayrı ayrı masalarda mı karar verildi?
Hoppaa İUAŞ iki kola da M3 diyor? M3A ve M3B de değil, M5 de değil. İnsan üşütür valla.
orasini kurcalama, birde yorumlarini hangi haritaya gore yaptigini yaz milletin kafayi karistirmaalabay yazdı:Yahu, şu M3 ile M5 de işliyor mu şimdi? Hiç M5 başlığı bulamadım? Aslında M3A, M3B salatası olur sanmıştık ilk baştaBir de, baktığımda, şu M5i bir iki istasyon ötelemekle stadın batısındaki konutlara götürmek daha mantıklı olmaz mıydı? Sırf haritaya bakarak soruyorum.
Neden şu M5 M3 değil ama M1B Mx değil? Veya Seyrantepe vs? Yani, neden bir salataya sirke, ötekisine limon? Ayrı ayrı masalarda mı karar verildi?
Hoppaa İUAŞ iki kola da M3 diyor? M3A ve M3B de değil, M5 de değil. İnsan üşütür valla.
Aslinda Istanbul' un pek cok noktasinda sanilanin aksine tramvay hatlari insa edilebilecegine inananlardanim fakat düstur "her yere metro" olunca konusacak cok fazla bir sey kalmiyorsenturk90 yazdı:Bence sadece o konutlara götürmek yetmez. Konutlara gittikten sonra güneye inip Esenyurt - Beylikdüzüne kadar gitmeli. Haritaya bakıyorum da Esenyurt Beylikdüzü taraflarına 40-50 km 6-7 hatta sahip bir tramvay sistemi bile kurulur. O derece
Hangisi hosuna gittiyse onu sec, ben olsam iyi kotu bir mantigi olani secerdim.alabay yazdı:Nasıl milletin kafasını karıştırmayayım, kendi kafam karıştı bunlarla. İşte haritalar(ınız) farklı. Viç vanz dı ofışl şindik?
Birincisi senin çokça dile getirdiğin sosyolojik ve psikolojik etkenler, İETT kontrolör sistemi ile turnikesiz yani her kapıdan binilen sisteme geçmeyi hedeflediğini, geçeceğini falan açıkladı, bunu yazmıştık bir yerlerde, bekleyip görelim, işe yarayacak mı yoksa çuvallayacak mı? Ben karşı çıkınca bazı zevatül zerzevat bizi hemen evropa hayranı türkiye düşmanı diye damgalıyor, benim karşı çıkma noktam ne? İstanbul 15 milyon insan ve bulunduğu metrekare cücük kadar, yok berlinmiş yok bilmemnereymiş, geçelim bunları, bunlar bildiğin kasaba. İstanbul gibi bir kentte hangi kontrolör ile kimi kontrol edeceksin? Ha, inanın bana 15 milyonluk İstanbul'da metroda kendimi 2 milyonluk Viyana'dan daha fazla güvende hissediyorum ama burada gün aşırı ya kontrolör ya da şoför dövülür hale geldi ise İstanbul nasıl başa çıkacak, umarım başarılır. Ve bu başarılırsa o zaman buyrun metro da da turnikesiz sistem yapın, aktarmalar bedava olsun falan filan. İşin temelini tutturalım önce, tutarlı bir ücretlendirme politikası olsun falan filan. Ayrıca ne gerek var? Hizmet veriyorum karşılığında mevcut sisteme göre hat başına ücret alıyorum, niye iki ayrı metro hattında tek ücret olsun ki? Ha, sistemi baştan kurgulayın aktarma yapısını değiştirin, saatlik ya da bölgelik ulaşım mantığını oturtun o zaman olsun, karşı değilim.alabay yazdı:Ayrıca sen neden buradan alışık olduğun aktarma, bilet ve ücretlendirme sistemini tutmuyorsun, anlamıyorum. Ama vardır bir illüminatik sebebin.