ist-M.04:03 » M3 Bakırköy Sahil-Kayaşehir Merkez Metro Hattı
- alabay
- Evliya Çelebi
- Mesajlar: 5559
- Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12
Hm, şimdi biraz şaştım açıkçası! Olimpiyat ile Metrokent diye iki ayrı uca işleyebilir bir şebekede
perona yaklaşan trenin nereye gittiğini belirten gösterge nerede? O olmazsa yanlış binmeler şimdiden programlanmış olmaz mı?
İşte metro dediğin bu kapasitede olur umarım bunu mümkün olduğu kadar hızlı Bakırköye indirirler. Aslında Bakırköy demişken, İncirliye M2yi uzatmak istiyorlar ya acaba bu iki ucu bağlamak mantıklı olur mu? Yoksa yine sistmeler mi çakışır acep
İşte metro dediğin bu kapasitede olur umarım bunu mümkün olduğu kadar hızlı Bakırköye indirirler. Aslında Bakırköy demişken, İncirliye M2yi uzatmak istiyorlar ya acaba bu iki ucu bağlamak mantıklı olur mu? Yoksa yine sistmeler mi çakışır acep
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18081
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
-
- Hareket Amiri
- Mesajlar: 1593
- Kayıt: 24 Eyl Pzt, 2007 09:41
-
- Hareket Amiri
- Mesajlar: 1593
- Kayıt: 24 Eyl Pzt, 2007 09:41
Benim gittiğim saat yani saat 14 sıraları pek kimse yoktu. Araçlar çok dolu değildi ,oradaki görevli iş dönüş saatinde daha kalabalık olduğunu söyledi. Daha pek millet alışamamış herhalde. Minibüsler vızır vızır çalışırken metrolar sakin idi.
En son kemal tarafından 09 Tem Sal, 2013 16:49 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
- alabay
- Evliya Çelebi
- Mesajlar: 5559
- Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12
Ben bu M3ün biraz ortada bittiğini buluyorum. Kente inseydi, çok daha iyi işlerdi (bence). Kente derken, sizler anlıyorsunuzdur. BIlmem o Metrokent, Başakistandan hiç İstanbula İstanbullu olarak giden var mı, yoksa seyahat mı olur. Biraz Berlindeki Spandaulular gibi, onlar »şehre iniyorum« dediklerinde Altstadt Spandau merkezine giderle. Berlin kent merkezine »Berline« veya »merkeze iniyorum« diye söylerler. Spandau, Berlini oluşturan dört baş kasabaların bir tanesi (Berlin-Cölln-Köpenick-Spandau).
-
- Kadrolu Personel
- Mesajlar: 1434
- Kayıt: 29 Oca Sal, 2008 15:44
Metroyu boşa çalıştırmamanın birinci kuralı, otobüslerle merkeze yolcu taşımayı bırakıp yolcuyu metroya taşıtacaksın.
Kural 2; otobüs+metro masrafı halihazırdaki otobüs masrafından fazla olmayacak. Otobüsten inenler ücretsiz metroya aktarma yapacak...
Yoksa M3'ü de M4'ü de %10 verimle çalışmaya devam eder...
Kural 2; otobüs+metro masrafı halihazırdaki otobüs masrafından fazla olmayacak. Otobüsten inenler ücretsiz metroya aktarma yapacak...
Yoksa M3'ü de M4'ü de %10 verimle çalışmaya devam eder...