Bu da tam delme tünel ile batırma tüplerin birleştiği Kız kulesi civarında çekildi
ist-B.03:03 » Marmaray Projesi [İnşaat Süreci]
-
kemal
- Hareket Amiri
- Mesajlar: 1613
- Kayıt: 24 Eyl Pzt, 2007 09:41
- Mahmut Pasa
- Aylık Paso
- Mesajlar: 82
- Kayıt: 14 Eyl Cum, 2007 08:47
- decimus
- Kadrolu Personel
- Mesajlar: 1099
- Kayıt: 01 Nis Pzr, 2012 20:10
Üsküdar İstasyonu gerçekten çok uzun ve büyük bir istasyon bunun yanında perondan inen yolcular için 4 farklı çıkış merdiveni mevut.Hatta yolcu sayısı düşünülerek bazı merdivenlerde çift yürüyen merdiven yanyana koyulmuştur. Taksim metrosundaki gibi yürüyen merdiven kuyrukları Üsküdar'da görülmeyecektir. Ayrıca Üsküdar istasyonunda 2 yürüyen merdiven yardımı ile zemine ulaşabiliyorsunuz. Taksim gibi 3-4 yürüyen merdiven kullanmaya gerek yok.kemal yazdı:Üsküdar İstasyonu gayet iyi bir büyüklükte. Yerin 50 60 metre altına kadar iniliyor. Çok derinde ve çok büyük bir istasyon. Hemen yanından da Üsküdar Çekmeköy metrosu ile birleşiyor. Bittiğinde ilk katta fayans kaplı bir duvar var orası yıkılıp geçiş sağlanacak.
Üsküdar istasyonun uzunluğu 275 m
Üsküdar Peron katı - 22.50
Üsküdar Tren raylarının bulunduğu kısım -24.00 m
Bahsettiğiniz gibi çekmeköy projesi geçişi için yıkılacak duvarın bulunduğu zemin kotu -5.80. Fakat yalnızca orası değil istasyon içerisinde bir başka noktada yine duvar yıkılacak ve ordan da iki istasyon arası yolcu aktarması planlanmakatadır. Ynai 2 farklı noktda istasyonlar birleştirecelecktir.
Projenin ilerleme durumu plandığı gibi olumlu şekilde ilerlemektedir. İstasyonlar arası enerjilendirme çalışması başarı ile tamalamıştır.Şimdi gözler sinyalizasyon çalışmaları yapan CR3 yüklenci firmalarındadır. Onlarda tünel içeriisnde kablo çekim işlerini devam etmektedirler. Haziran ayı sonu itibari ile çevre düzenlemesi ile ilgili çalışmalar başlanacakıtır.
- decimus
- Kadrolu Personel
- Mesajlar: 1099
- Kayıt: 01 Nis Pzr, 2012 20:10
Evet İnce işler planlandığı gibi ilerlemekte ve İstasyon girişlerinde bulunan yer kaplamaları yapılmaktadır. Yine istasyon yüzeyinde kalan ve malzeme transferi açısından kullanılan şaft boşlukları ve bunlara ait yapılar için boya çalışmalar başlanmıştır. Bildiğiniz gibi projenin Sinyalizasyon işlerini CR3 sözleşmesi kapsamındaki firmalar yapacaktr. 1 ağustos tarihinden planlanan test sürüşleri için CR3'ün işleri bitirilmesi beklenmektedir. Proje kapsamında tüm İstasyonlara Enerjilendirme işleri tamamlandı, mekanik işler yolunda gidiyor,yürüyen merdiven ve asansörler ile ilgili bir sıkıntı yok. Bütün gözler CR3 ün üzerinde.Son olarak ta daha önce konuştuğumuz Flood Gate ile ilgili bir görüntü. Kafalardakı tüm soru işaretlerini kaldıracaktır diyr düşünüyorum


- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18166
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Sen sorasın diyealabay yazdı:Evet
Ama o ortadaki burun ne için?

Kilit mekanizması gibi bir şey için olabilir diye ortaya fikrimi atıyorum, ben kapıdan daha çok oradaki ray ve katenerin kapı ile nasıl uyumlu çalışacağını merak ediyorum. Daha önce açıklamıştı arkadaşlar da mekaniğini falan merak ediyorum işte
- decimus
- Kadrolu Personel
- Mesajlar: 1099
- Kayıt: 01 Nis Pzr, 2012 20:10
30 Haziranda Üsküdar şantiyesini ziyaret eden Ulaştırma bakanı Bianlı yıldırım ile ilgili haber..
http://emlaktasondakika.com.tr/t/Uskuda ... 32489.aspx
http://emlaktasondakika.com.tr/t/Uskuda ... 32489.aspx
- decimus
- Kadrolu Personel
- Mesajlar: 1099
- Kayıt: 01 Nis Pzr, 2012 20:10
Flood gate kapısı acil durumda devreye girdiği zaman katener sistemini kırarak ray seviyesine inmekte. Dolayısı ile katener sistemi devreden kalkmaktadır.ray ve katenerin kapı ile nasıl uyumlu çalışacağını merak ediyorum. Daha önce açıklamıştı arkadaşlar da mekaniğini falan merak ediyorum iştebelki çok basit bir şeydir bilmiyorum ama benim ilgimi çekiyor





