İlk olarak kaldırılmasına çok kızdığım KT07 Konyaaltı-Terminal hattı ve AF04 Aksu-Gürsu hattı.
Bu 2 hat Konyaaltı bölgesinden Fakülte, ve Dumlupınar Bulvarına doğrudan, Meltem'e de Dumlupınar bulvarından LF09 hattına aktarma ile ulaşımı sağlıyordu.
Bu hatta 2 türlü otobüs çalışıyordu: eski sistemdeki Terminal otobüsleri ve belediye otobüsleri. Terminal otobüsleri yeni sistemden çıkıp eski hatlarda çalışmak isteyince KT07 hattı iflas edecekti.Bu yüzden Terminal otobüsleri yerine halk otobüsleri bu hatta verildi. Fakat halk otobüsleri diğer gövde hatlardan geldiği için o hatlarda sıkıntılar baş gösterdi. Otobüsler tıkılım tıklım olmaya başlamış, seferler aksamıştı. Bunun için de KT07 hattı iptal edildi ve bu hatta çalışan belediye ve halk otobüsleri diğer hatlara verildi.
KT07 hattının yerine de TK52 adında bir hat açıldı, ama öyle 5 dk da bir çalışan hat değil, 20 dk da bir...
Ayrıca VF01, LF09, LF10 hatları da Meltem'e girmeye başlamıştı. Ve tabii ki hatların düzeni kaçmaya başladı.
Daha geçen aylara kadar bir çok hat Terminalden Fakülteye ve Fakülteden Terminale uzatıldı
KT07 Konyaaltı-Terminal

AF04 Aksu-Gürsu

LF09 ve LF10 hatları çok güzel planlanmıştı. Fakat KT07 kaldırılınca mecburen LF10 da Melteme girmeye başladı. Daha sonra LF10 Gülverene uzatıldı.
LF09 Lara-Fakülte

LF10 Lara-Fakülte

VF01 de tıpkı LF10 gibi Melteme sokuldu, bir ara Gülverene uzatıldıysa da tekrar Dumlupınar Bulvarına çekildi, Eylül ayında Akdeniz Üniversitesinde eğitim başlayınca VF01 kampüse girmeye başladı.
VF01 Varsak-Fakülte

VF02 Terminalden gelirken Gülverene gidiyordu. KT07 kaldırıldıktan bir süre sonra Gülverenden dönüşte güzergahı Fakülte-Migros Kavşağı şeklinde uzatıldı.
VF02 Varsak-Fakülte

KT07 çalışırken Terminal-Fakülte arasında çalışan bir iki hattan birisi de 509'du. Döşemealtı yolcusunu ilk olarak Fatih'te raylı sistem durağına bırakıyor, sonra Terminaldeki Aktarma Merkezine daha sonra da Tıp Fakültesinde ttüm yolcuları indiriyoru.
509 Döşemealtı-Fakülte

Haritadaki hatlardan 505 Döşemealtı-TOKi hattı KT07 hattı varken sadece Terminale kadar çalışıyordu. KT07 kalkınca 505 Fakülteye uzatıldı ve 509 gibi çalışmaya başladı. Hatta 2012'nin başında bu hat kaldırıldı ve yerine 701 Döşemealtı-TOKİ-Terminal-Fakülte-Devlet Hastanesi hattı konuldu, hem de seferleri artırılarak.

502 Beldibi hattı neredeyse hiç değişikliğe uğramadı.
502 Beldibi-Terminal

KC05 ve KC06 ilk zamanlardan bu yana epey değişiklik yaşadı. Bu hatlar da Melteme girmeye başladı. KC06 önce Işlıklara sonra da Kırcamiye uzatıldı.
KC05 Konyaaltı-plajlar-Valilik KC06 Konyaaltı-Atatürk Bulvarı-Valilik

Melteme girmeyen bir hat KL08 ama yakında girmeye başlarsa şaşırmam.
KL08 Konyaaltı-Lara

Sonuç olarak yıllar önce Dumlupınar Bulvarındaki yolcu sayısının saatte 8 kişi olduğunu iddia edenler bugün ortada yok. Fakülte-Terminal arasında bugün birçok hat var.
VF02 kışın 10 dk da bir yazın 12 dk
509 10 dk da bir
701 10 dk da bir
TK52 15 dk da bir
TC60 8 dk da bir
VF63 20 dk da bir
502 15 dk da bir çalışıyor. Daha TC45-TC46 gibi Ahatlıya giren hatları saymıyorum. Buna rağmen bu hatların çoğunda aşırı yoğunluk yaşanıyor özellikle okullar açıkken.
Elde otobüs olsaydı mutlaka KT07 hattı kapatılmazdı.
Hala bu hattın tekrar açılması taraftarıyım.
Bu arada eski sistemde Terminal-Fakülte arası ulaşım en kısa yol olan Dumlupınar Bulvarından 5 dk gitmek yerine Çallı-Şarampol-100.Yıl-Meltem-Jandarma şeklinde çok salakça bir halde 45 dk dan fazla bir sürede kat ediliyordu. Buna rağmen Terminalden Fakülteye kısa yoldan giden tek bir hat yoktu.