ist-MB.07 » Metrobüsten Haberler
-
- Serbest Geçiş
- Mesajlar: 741
- Kayıt: 28 Eyl Çrş, 2011 15:47
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18091
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Hayırlı, uğurlu olsun diyelim. Her ne kadar yolculu deneme sürüşü geyiği yapılsa da bu tarihi hattın açılış tarihi olarak kaydediyorum ben, şak şak tarihlerini pek önemsemiyorum :D Umarım kazasız, belasız, başka sorunsuz bir şekilde her şey yolunda gider.
Pollyanna Viyana'dan bildirdi, şimdi Peter'a bağlanıyoruz. :D
Pollyanna Viyana'dan bildirdi, şimdi Peter'a bağlanıyoruz. :D
Kesin ediyorlardır, bir şey olacak mı, olursa kameraya çekmiş oluruz falan diye Şaka, eleştiri, iltifat bir yana bu hat İBB nin maalesef rüsva işlerinden birisi oldu, Belediye Başkanı bir kaç sefer bu konuda özür diledi, geciktik dedi ama her zamanki gibi günah keçisi oldu, bizde eleştirdik. Gerçi ben işin gecikmesinden ziyade müteahhite gösterilen toleransa gıcığım, bu işlerde adamın canını yakacaksın ve bunu cümle aleme göstereceksin, bence öyle.kamerası ama kamera merkezinden kameranın yönünü ben seyrederken Tüyap'a doğru çevirdiler. Sanırım onlar da merak ediyorlar
-
- Kadrolu Personel
- Mesajlar: 1434
- Kayıt: 29 Oca Sal, 2008 15:44
Hayırlı uğurlu olsun, Beylikdüzü ve Esenyurt çok çok şanslı ilçeler, 15 sene önce tarla olan bu bölgeler 3 sene önce ilçe oldu, 39 ilçenin büyük kısmı böyle bir toplu taşıma imkanına sahip değilken onlar sahip oldular.
Neyse sizce sonraki etap neresi olacak?
Bir anadolu yakalı olarak bence E-6 ve basın ekpres yolları öncelikli olmalı diyorum. Hatta becerebilirlerse Bu iki bağlantı yolunu TEM de birleştiren bir ters U da yapılabilir ve çokiş yapar...
Neyse sizce sonraki etap neresi olacak?
Bir anadolu yakalı olarak bence E-6 ve basın ekpres yolları öncelikli olmalı diyorum. Hatta becerebilirlerse Bu iki bağlantı yolunu TEM de birleştiren bir ters U da yapılabilir ve çokiş yapar...
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18091
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Bir ara metrobüs projelerinde bir şeyler demiştik ama şimdi hatırlamıyorum özellikle İETT nin üstüne düştüğü alanlar vardı. Anadolu yakası için herhalde söylediğin gibi E-6 üzerinde en son bir düşünce vardı, sen o bölgenin üstadısın sence iş yapar mı? Bana hala E-6 güzergahı otoban gibi geliyor yani otoban dediğin malum boş yerlerden geçer, bana hala boş görünüyor, dolu olduğunu biliyorum ama Sence orada güzergah nasıl olabilir bir doğu-batı işletmesi gereklimi? Bana kalsa ben dikine inen M4 e yolcu taşıyan hatlar olmalı derim ama fiziki olarak mümkün olmaz herhalde.
Avrupa yakasında bence kesinlikle ele alınması gereken Edirnekapı (Belki Aksaray ama emin değilim oradaki trafik frekansı çok etkiler) - Mahmutbey - İkitelli güzergahı ve bununla kesiştirilmiş bir de Basın Ekspres üzerinde Havalimanı hattı, bunun dışında metrobüs yapılabileceğini düşündüğüm nokta aklıma gelmiyor, belki doğu yerleşkelerinde dikine hatlar bilmiyorum.
Avrupa yakasında bence kesinlikle ele alınması gereken Edirnekapı (Belki Aksaray ama emin değilim oradaki trafik frekansı çok etkiler) - Mahmutbey - İkitelli güzergahı ve bununla kesiştirilmiş bir de Basın Ekspres üzerinde Havalimanı hattı, bunun dışında metrobüs yapılabileceğini düşündüğüm nokta aklıma gelmiyor, belki doğu yerleşkelerinde dikine hatlar bilmiyorum.
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18091
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Tamam, ben senin mesajın başını yanlış okumuşum o sebepten hemen atladım Anadolu yakası diye. Zaten aynı şeyi düşünmüşüz Avrupa yakasında da.Hakan yazdı:E-6 dan kastım Aksaray-Mahmutbey aksı, bence Anadolu yakasına metrobüs yapmasınlar. E-6 ve basın expres yolu birleştirilecek ve öyle bir hat kurgulanacak şeklinde düşünüyorum...
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18091
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Yenikapı erişimi sıkıntılı, bir de şu bir türlü başlanamayan Aksaray meydan projesi gerçekten ele alınacak ise ve İBB nin bu Aksaray metrobüs projesi hala rafta ise bence revize edilmeli, orada tramvay yolu altından geçerek Yenikapıya ulaşabilir, orada zaten var olan dönüş köprüsüde yenilenerek metrobüslerede hizmet verecek hale getirilebilir.
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18091
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Bahsettiğimiz bölge İBB nin kontrolünde olması lazım, Basın Ekspres yolu ve Aksaray'dan Başakşehir kavşağına kadar olan bölgeyi kast ediyoruz, benim bildiğim bu iki yolun işleri İBB ye verilmişti, yanılıyormuyum.
Ben aslında Yenikapı'ya değil Aksaray'a bile sokacaklarına inanmıyorum ama ideali bu olurdu diye düşünüyorum, daha önce tartışırken metro yolcusunu düşürür falan lafı geçmişti, açıkçası çokta önemli değil M1 in yolcusu biraz düşse bir zararı olmaz ağzına kadar dolu gideceğine biraz ferah gitsin
Ben aslında Yenikapı'ya değil Aksaray'a bile sokacaklarına inanmıyorum ama ideali bu olurdu diye düşünüyorum, daha önce tartışırken metro yolcusunu düşürür falan lafı geçmişti, açıkçası çokta önemli değil M1 in yolcusu biraz düşse bir zararı olmaz ağzına kadar dolu gideceğine biraz ferah gitsin
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18091
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
HAFİF METRO ya ondan dedim ferahlasın, hafif hafif gitsin, kavram üstadlarıda yazıp dursunlar ahanda işte HAFİF METROOOOO diye. Ya komik be, geçen tramvay hattında kaza oldu, otobüs durağa girdi ya. İBB nin yayın organlarında "HAFİF METRO hattı" diye yazdılar ya. Hep diyorum kardeşim, kendine bu kadar yabancı başka bir toplum varmı, kendimizi tanımıyoruz, yaptığımız işi tanımıyoruz, sonra 1 Türk Dünyaya Bedel! doğru söz, bu zihniyetle dünya baş edemiyor çünkü.alabay yazdı:Zaten öyle bir şey var sanki – ferah giderse, işe yaramaz. Halbuki ferah gitmesi »buradan« alışık olduğum(uz).