ist-B.03:01 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)

Kullanıcı avatarı
alabay
Evliya Çelebi
Mesajlar: 5585
Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12

Mesaj gönderen alabay » 02 May Çrş, 2012 21:29

Esat, ciddî misin?! :shock:

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18156
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 02 May Çrş, 2012 22:11

alabay yazdı:Esat, ciddî misin?! :shock:
Evet ciddiyim, bak arkadaşın bilgi edinmelerine cevap veriyorlar, ne güzel onu kaale alıyorlar, ben aynı konumda değilim, benim bilgi edinmelerime cevap verilmiyor, hatta senin derdin ne diye kulağımıda çekmeye kalkıyorlar. İşi ticarete dökseydim birilerine yaranırdım herhalde, yaranamamışız.

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18156
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 03 May Prş, 2012 00:15

Takvimide yeniden yayınlayalım.
411 gün sonra 17 Aralık 2012 Gebze - Pendik

595 gün sonra 19 Haziran 2013 Pendik - İbrahimağa

503 gün sonra 19 Mart 2013 Halkalı - Kazlıçeşme arası demiryolu hatları tren trafiğine kapatılarak çalışma yapılacaktır.
Bu ilk plandı ama Pendik-Gebze arasında yaklaşık 8,5 ay önce başlandı, bu diğer etaplarada uygulanır ise (sanırım Avrupa yakasında henüz yer teslimi çalışması falan yok?) 2012 Ekim sonu gibi Haydarpaşa'dan Pendik'e kadar olan kısımda başlanabilir, zaten bu bölgenin Ayrılıkçeşme ile Söğütlüçeşme arasında ray yenilemesi gibi bir çalışma olduğunu Mehmet yazmıştı. Yine bu öne almanın hayata geçeceğini varsayarak mevcut tarihi baz alır isek Halkalı - Kazlıçeşme kesimininde Temmuz sonu gibi kapanacağı varsayılabilir. Şimdi gelelim sadede, yukarıda yazdıklarım benim HAYAL ürünümdür, nasıl sallanabileceğinin bir göstergesidir, birbiri ile aynı proje içinde olsalarda alakasız iki bölgedeki çalışmanın başlangıç tarihleri anlamında baz alınamayacağıdır, ben böyle düşünüyorum :)

Şu an benim için gerçek olan tek şey açıklanmış olan bitiş tarihi yani 31.06.2015 tarihidir, anlamlı bir tarihtir 30 Ağustos'a ramak kaladır, tüm hattın yenilenip, işlerin bitip ahanda Marmaray işletmesi diyeceğimiz güzergahın açılacağı tarihtir.

Erken açılır mı? Ona çoktan razıyız canım, eğer Avrupa yakasında da CR3 kapsamındaki işleri yapacak olan firma Kazlıçeşme istasyonu dışında da bir şeyler yapmaya başladı ise bu iyiye işaret, buradaki tarihlerde belki öne alınır. Öne alındığı zaman bizde tarihlerimizi revize ederiz.

Mehmet Kasım
Seyyah
Mesajlar: 4319
Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38

Mesaj gönderen Mehmet Kasım » 03 May Prş, 2012 09:48

Esat yazdı:
alabay yazdı:Esat, ciddî misin?! :shock:
Evet ciddiyim, bak arkadaşın bilgi edinmelerine cevap veriyorlar, ne güzel onu kaale alıyorlar, ben aynı konumda değilim, benim bilgi edinmelerime cevap verilmiyor, hatta senin derdin ne diye kulağımıda çekmeye kalkıyorlar. İşi ticarete dökseydim birilerine yaranırdım herhalde, yaranamamışız.
bana da haydarpaşa garını 3 milyar usd ile alıp otel yapacaksın dimi diyorlar. bende esatla başar abiyi ortak aldım onlarla otel işine girecez diyorum.

kendi kalplerindeki kötü niyeti herkesde var zannediyorlar. avrupa yakasındaki 8 milyon insan trene binemiyor, haydarpaşa uzak kalıyor diyorum, ticaretinin derdindesin diyorlar. ne dersin böyle uçuk adamlara? bu kadar gerçeklerden uzak yaşanır mı?

esat sen ubaka hiç bilgi edinme başvurusu yaptın mı?

başvuru no'dan kontrol edebilirsin akibetini.

sürekli "beni kaale almıyorlar, onu kaale alıyorlar" demn yanlış. ben tc kimlikle sade vatandaş olarak başvuruyorum. kurumsal kimlikle değil. sende tc kimlikle sade vatandaş olarak başvur. ama bi ara adresten dolayı kabul edilmiyor demiştin. fındızkzadeden bi adres yazıver canım.
En son Mehmet Kasım tarafından 03 May Prş, 2012 12:04 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.

Kullanıcı avatarı
alabay
Evliya Çelebi
Mesajlar: 5585
Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12

Mesaj gönderen alabay » 03 May Prş, 2012 11:50

Ama hangi devirde yaşıyorlar? Herkes Fındıkzade’de mi? Herkes Türk vatandaşı mı? Alo? 2012!

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18156
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 03 May Prş, 2012 11:57

Boşver Başar, herkes kendi hayal dünyasında yaşamaya devam etsin, Mehmet anlamak istediği tarafından anlıyor, derdi nedense birdenbire benimle sidik yarıştırıp her ortamda ezmeye çalışmak oldu, kurumsal kimliği ile haber yapıyorum diye hava atarken kurumsal, ama bilgi edinmeye başvurunca kişisel oluveriyor, sonra kızınca da küsüyor, hep işine gelen tarafından alıyor sonra gerçekleri vurunca kızıyor.

Mehmet Kasım
Seyyah
Mesajlar: 4319
Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38

Mesaj gönderen Mehmet Kasım » 03 May Prş, 2012 12:15

Esat yazdı:Boşver Başar, herkes kendi hayal dünyasında yaşamaya devam etsin, Mehmet anlamak istediği tarafından anlıyor, derdi nedense birdenbire benimle sidik yarıştırıp her ortamda ezmeye çalışmak oldu, kurumsal kimliği ile haber yapıyorum diye hava atarken kurumsal, ama bilgi edinmeye başvurunca kişisel oluveriyor, sonra kızınca da küsüyor, hep işine gelen tarafından alıyor sonra gerçekleri vurunca kızıyor.
sidik yarıştırmak, seni ezmeye çalışmak mı? hava atmak mı? ne alakası var.

bazı yerlerden kişsiel başvurarak bilgi alırsın bazı yerlerden kurumsal bilgi alırsın. yerine göre değişir. bunlar ekstra işler değil. herkes bilgi edinme kanunundan yararlanabilir. yasal hak bu. ben yararlanamıyorum sen yararlanıyorsun diye bi şey olamaz.

bak burda başvuru formu var. ister kurumsal başvur ister kişisel. sana kalmış.

http://bilgi.ubak.gov.tr:9080/ULASTR/index.jsp

konu nerden nereye geldi.

esat seni anlayamıyorum. bi sıkıntın mı? yardımcı olalım.

Mehmet Kasım
Seyyah
Mesajlar: 4319
Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38

20 soru yazdım. kişisel.

Mesaj gönderen Mehmet Kasım » 03 May Prş, 2012 12:31

1-29 ekim 2013 tarihinde hizmete açılacak olan marmaray'da kentiçi tren işletme çizelgesi nedir? Sefer tarifesini rica edebilirmiyim?

2-Marmaray 29 ekim 2013'te tren Söğütlüçeşme'den mi kalkacaktır? Ayrılıkçeşme'den mi?

3-Marmaray 29 ekim 2013'te Söğütlüçeşme-Yenikapı işletmesi mi olacak? Ayrılıkçeşme-Yenikapı işletmesi mi olacak?

4-Marmaray 29 ekim 2013'te Söğütlüçeşme-Kazlıçeşme işletmesi mi olacak? Ayrılıkçeşme-Kazlıçeşme işletmesi mi olacak?

5-Marmaray 20 ekim 2013'de sabah ilk sefer kaçta olacak? Akkşam son sefer kaçta olacak?

6-Marmaray 29 ekim 2013'te kaç dakika da 1 tren kalkacak? 5'li dizi mi çalışacak? 10'lu dizi mi?

7-Marmaray 29 ekim 2013'te hizmete açıldığında tüp geçitten geçen tren elektriği nereden alacak? Trafo nerede olacak?

8-Tüp geçitte katener sistemi ne zaman kurulmaya başlanacak? Ne kadar sürede bitecek?

9-29 ekim'de açılacak olan işletmede kumanda merkezi neresi olacak? Sinyalizasyon sistemi ne zaman kurulmaya başlanacak? Sinyal işi ne zaman bitecek?

10-Marmaray 29 ekim 2013'te açılacak olan kısımda tren yönetimi manuel mi olacak?

11-Marmaray 29 ekim 2013'te açıldığında bütün istasyonlar a'dan z'ye tüm işleri bitirilerek mi açılacak? Yoksa bazı istasyonlar yarım yamalak mı açılacak?

12-inönü-vezirhan hızlı tren inşaatında kazısı tamamlanan tünel uzunluğu kaç km'ye ulaştı?

13-pendik-haydarpaşa banliyö hattı ne zaman kapatılacak? Yenileme ne zaman başlayacak?

14-Kazlıçeşme-Halkalı arası ne zaman kapatılacak? Kaç ayda yenilenecek? Bu kısım 2013 sonuna yetişecek mi?

15-Marmaray ne zaman pendik-ataköy işletmesine geçebilecek? sefer saatleri nasıl olacak tarifesi belli mi?

16-Marmaray ne zaman Halkalı-Gebze işletmesine geçecek sefer saatleri belli mi?

17-Banliyö hatlarında 3 hat yetecek mi? 4 hat neden yapılmadı? Hızlı tren için 3. hat yeterli mi?

18-Demiryolu 3 hat olunca diğer yolcu trenleri nasıl geçecek? Hızlı treni mi bekleyecekler?

19-Banliyö trende Mevcut 2 hattı yer altına alıp, üstüne de 2 hat daha yapıp toplamda 4 hatlı neden projelendirilmedi.

20-Tüp geçit neden 2 tünelden oluşuyor. 4 tünel olması gerekmezmiydi? 2 tünel yetecek mi? Darboğaz olmayacak mı?

21-Ankara-İstanbul hızlı tren hattı söylendiği gibi 2013'te açılınca, ilk açıldığı zaman, sefer tarifesi nedir? Saatte 1 mi kalkacak? 2 saatte 1'mi? 2020 veya 2050 hedeflerini sormadım. İlk açılışı sordum.

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18156
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 03 May Prş, 2012 12:41

Estafurullah sizinle ne sıkıntımız olabilir devletlüm. Yardımcı olmak istiyormusun? Yazdığım şeylere bana akıl vererek cevap verme, o kurumların doğru düzgün web sitesi yokken ben biliyordum neyin nasıl olduğunu, arkadaşlık dostluk iyidir güzeldir ama insanların yaptığı bazı şeylerede saygı göstermek gerekir, ben senin yaptığın işe saygımı eksik etmedim, ilgi kısmınada diğer kısımlarına da, haddim olmayarak sana tavsiyelerde bulundum akıl vermeye kalktım ama boşa yapmışız, saygımı kaybetmek istemiyorum. Bu yüzden bana akıl verir gibi mesajlar yazma lütfen.

Araştırdığın öğrendiğin şeylerden bizimle paylaşacağın bir şeyler varsa burası aynı zamanda seninde, her zaman öyleydi. Soracağın bir şeyler varsa cevabın bizde olduğunu düşünüyorsan verebileceğimiz cevaplarıda vermeye çalışırız, doğru yanlış tartışılır, yanlış bir şey söylediysek özür dilemesinide biliriz, ki her zaman bildik. Yanlış yazdığımız senin doğrusunu bildiğin bir şey varsa düzeltirsin, bundan da gam duymam aksine memnun olurum, başkası gelip düzelteceğine ya da alıp gidip başka yerlerde dalga geçeceklerine sen hatamı düzelt. Ama yazdığım söylediğim şeyler sanki muallakmış gibi, ya da nereden duydun gibi sözlerle üzerime gelirsen bozuşuruz Mehmet, kaynak konusunda laf söylenebilecek değil aksine laf söylenemeyecek bir adamım, yanlış duyum hatalı bilgim olursa dediğim gibi adam gibi hata ettik demesinide biliyoruz Allaha şükürler olsun, aksi bir şey yaptıysam gösterirsiniz onu da düzeltiriz.

Bu arada yemişim ubakı gubakı bana ne yaaa, işlerini zamanında bitirip garlarımı rezil etmeden trenlerimi versinler, ben trenlerimle oynamak istiyorum başka derdim yok.

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18156
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Re: 20 soru yazdım. kişisel.

Mesaj gönderen Esat » 03 May Prş, 2012 12:45

Mehmet Kasım yazdı:1-29 ekim 2013 tarihinde hizmete açılacak olan marmaray'da kentiçi tren işletme çizelgesi nedir? Sefer tarifesini rica edebilirmiyim?

2-Marmaray 29 ekim 2013'te tren Söğütlüçeşme'den mi kalkacaktır? Ayrılıkçeşme'den mi?

3-Marmaray 29 ekim 2013'te Söğütlüçeşme-Yenikapı işletmesi mi olacak? Ayrılıkçeşme-Yenikapı işletmesi mi olacak?

4-Marmaray 29 ekim 2013'te Söğütlüçeşme-Kazlıçeşme işletmesi mi olacak? Ayrılıkçeşme-Kazlıçeşme işletmesi mi olacak?

5-Marmaray 20 ekim 2013'de sabah ilk sefer kaçta olacak? Akkşam son sefer kaçta olacak?

6-Marmaray 29 ekim 2013'te kaç dakika da 1 tren kalkacak? 5'li dizi mi çalışacak? 10'lu dizi mi?

7-Marmaray 29 ekim 2013'te hizmete açıldığında tüp geçitten geçen tren elektriği nereden alacak? Trafo nerede olacak?

8-Tüp geçitte katener sistemi ne zaman kurulmaya başlanacak? Ne kadar sürede bitecek?

9-29 ekim'de açılacak olan işletmede kumanda merkezi neresi olacak? Sinyalizasyon sistemi ne zaman kurulmaya başlanacak? Sinyal işi ne zaman bitecek?

10-Marmaray 29 ekim 2013'te açılacak olan kısımda tren yönetimi manuel mi olacak?

11-Marmaray 29 ekim 2013'te açıldığında bütün istasyonlar a'dan z'ye tüm işleri bitirilerek mi açılacak? Yoksa bazı istasyonlar yarım yamalak mı açılacak?

12-inönü-vezirhan hızlı tren inşaatında kazısı tamamlanan tünel uzunluğu kaç km'ye ulaştı?

13-pendik-haydarpaşa banliyö hattı ne zaman kapatılacak? Yenileme ne zaman başlayacak?

14-Kazlıçeşme-Halkalı arası ne zaman kapatılacak? Kaç ayda yenilenecek? Bu kısım 2013 sonuna yetişecek mi?

15-Marmaray ne zaman pendik-ataköy işletmesine geçebilecek? sefer saatleri nasıl olacak tarifesi belli mi?

16-Marmaray ne zaman Halkalı-Gebze işletmesine geçecek sefer saatleri belli mi?

17-Banliyö hatlarında 3 hat yetecek mi? 4 hat neden yapılmadı? Hızlı tren için 3. hat yeterli mi?

18-Demiryolu 3 hat olunca diğer yolcu trenleri nasıl geçecek? Hızlı treni mi bekleyecekler?

19-Banliyö trende Mevcut 2 hattı yer altına alıp, üstüne de 2 hat daha yapıp toplamda 4 hatlı neden projelendirilmedi.

20-Tüp geçit neden 2 tünelden oluşuyor. 4 tünel olması gerekmezmiydi? 2 tünel yetecek mi? Darboğaz olmayacak mı?

21-Ankara-İstanbul hızlı tren hattı söylendiği gibi 2013'te açılınca, ilk açıldığı zaman, sefer tarifesi nedir? Saatte 1 mi kalkacak? 2 saatte 1'mi? 2020 veya 2050 hedeflerini sormadım. İlk açılışı sordum.
Teşekkürler, verdikleri cevaplarıda bilahare paylaşınca bu konuda derli toplu bir cevabı bizde görmüş oluruz inşallah, hatta belki üşenmezsem elimde bir program var orada hattı çizerek trenleride işletip videoya çekerim, gözümüzle görürüz bakalım dar boğaz oluyormu yoksa dedikleri gibi sıkıntı olmadan geçip gidiyormu. Son zamanlarda yazdığım bir şey sürekli dikkatten kaçıyor, bunu daha öncedende belirtmiştim diye hatırlıyorum. Bugün ya da hattın açılacağı 2015 itibari ile bir sıkıntı olmayabilir, trenler çatır çatır çalışabilir. Ben şunu soruyorum 10 yıl sonra ne olacak? 50 yıl sonra ne olacak? Traşı bıraksınlar, köprü yapıcaz ordan geçecek falan, onlar boş işler bu projeyi bu kadar havalandırıp, çinden londraya tren deyip, demir ipek yolu deyip bunu sadece bugünkü tren trafiği için yapıyorlarsa ben artık hiçbir şey yazmayacağım. Anlıyorsundur umarım derdimi.

Mehmet Kasım
Seyyah
Mesajlar: 4319
Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38

Mesaj gönderen Mehmet Kasım » 03 May Prş, 2012 13:41

Esat yazdı:Estafurullah sizinle ne sıkıntımız olabilir devletlüm. Yardımcı olmak istiyormusun? Yazdığım şeylere bana akıl vererek cevap verme, o kurumların doğru düzgün web sitesi yokken ben biliyordum neyin nasıl olduğunu, arkadaşlık dostluk iyidir güzeldir ama insanların yaptığı bazı şeylerede saygı göstermek gerekir, ben senin yaptığın işe saygımı eksik etmedim, ilgi kısmınada diğer kısımlarına da, haddim olmayarak sana tavsiyelerde bulundum akıl vermeye kalktım ama boşa yapmışız, saygımı kaybetmek istemiyorum. Bu yüzden bana akıl verir gibi mesajlar yazma lütfen.

Araştırdığın öğrendiğin şeylerden bizimle paylaşacağın bir şeyler varsa burası aynı zamanda seninde, her zaman öyleydi. Soracağın bir şeyler varsa cevabın bizde olduğunu düşünüyorsan verebileceğimiz cevaplarıda vermeye çalışırız, doğru yanlış tartışılır, yanlış bir şey söylediysek özür dilemesinide biliriz, ki her zaman bildik. Yanlış yazdığımız senin doğrusunu bildiğin bir şey varsa düzeltirsin, bundan da gam duymam aksine memnun olurum, başkası gelip düzelteceğine ya da alıp gidip başka yerlerde dalga geçeceklerine sen hatamı düzelt. Ama yazdığım söylediğim şeyler sanki muallakmış gibi, ya da nereden duydun gibi sözlerle üzerime gelirsen bozuşuruz Mehmet, kaynak konusunda laf söylenebilecek değil aksine laf söylenemeyecek bir adamım, yanlış duyum hatalı bilgim olursa dediğim gibi adam gibi hata ettik demesinide biliyoruz Allaha şükürler olsun, aksi bir şey yaptıysam gösterirsiniz onu da düzeltiriz.

Bu arada yemişim ubakı gubakı bana ne yaaa, işlerini zamanında bitirip garlarımı rezil etmeden trenlerimi versinler, ben trenlerimle oynamak istiyorum başka derdim yok.
kaynak sormak iyidir. sorulan kişiden bir şey eksiltmez. aksine yüceltir. senin ilgili yerlerden bilgi aldığını ben biliyorum, başkası biliyor mu? siteyi okuyan yüzlerce kişi biliyor mu? ben kaynak soruyorum ki onlarda öğrenmiş oluyorlar. hangi sitede sörf yaptıklarını kavramış oluyorlar. desteksiz sallamadığımızı anlarlar böylelikle. sana senin kaynakalrın kof diyen mi oldu? kaynak sorulduğu zaman illa art niyet mi anlamak lazım. seni bilmem ben genelde iyi niyetli adamım. ve pozitif bi adamım. sorduğum sorularda art niyet olmaz. kötümserlikte olmaz. o yüzden meraklanma. benim kaynak sormamdan işkillenme. hergün onlarca adama kaynak soruyorum. sana da sormak senden bi şey eksiltmez.

sana akıl mı vermişim? ne haddime. okuduklarını farklı anlıyorsun sanırım. yazıyoruz işte burda. herkes okuyor. sana niye akıl verelim. akıla ihtiyacın mı var. sen bize ver akıl. memnun oluruz. bilgimiz artar.

Hakan
Kadrolu Personel
Mesajlar: 1434
Kayıt: 29 Oca Sal, 2008 15:44

Mesaj gönderen Hakan » 05 May Cmt, 2012 17:02

Az önce Tersane-Güzelyalı arasında geçtim, hat öylece duruyor herhangi bir çalışma yapılmamış ama Gebze tarafında çalışmalar başlamış galiba katener telleri falan sökülmüş o tarafta.

Bir konuda sizinde merak edeceğiniz bir şeyi dillendirmek istiyorum, malum istasyonlar yıkılıp yeniden yapılacak falan ama bazılarının yerleri de değişecek. Eski bir evrak vardı orada kaydırmalar falan yazıyordu ama o ihale iptal oldu, yenisi yapıldı projede muhtemelen o aradaki uzunca süreçte değişiklikler de olmuştur. İstasyon konumları ile ilgili nasıl bilgi sahibi olabiliriz?

İkinci olarak da istasyonların fiziki görünümleri muhtemelen birbirinin aynı olacaktır ama nasıl bir şey? Biraz köre fili anlatmak gibi ama neye benzediğini bile bilmiyoruz öyle değil mi?

Kilitli

“Marmaray Projesi [İnşaat Süreci]” sayfasına dön