ist-B.03:01 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18156
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Şu an kontrol ettim, orada güneydeki binalarda istimlak edilir ise 100 metre genişlik elde ediliyor, benim buradaki garlar ile karşılaştırdım ki bunlarda bir sürü de peron vardır 8-9 yollu garları 75 metreye sığdırmışlar, bu da oraya en az 8 yol sığar demek ki, dediğim gibi birazda istimlak ile 100 metre genişlikte devasa bir alan elde edilebiliyor.Hakan yazdı:Sığar orada çok geniş bir alan var...
-
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
vay be, belediyenin propaganda broşürü olmasa hiç bir şey bilemeyeceğiz. tcdd'nin yaptığı işleri anlatma gibi bir derdi yok. pendik 3 mü 4 mü hat diye tartıştık defalarca. 11 hat çıkmış. fotodaki duruma bakınca marmarayın bazı tren seferlerinin pendik kalkışlı olacağı görülüyor. zaten dlh bilgilendirme işletme çizelgesinde bu tarz şeyler vardı. yani tüm trenler gebze halkalı çalışmayacak.
En son Mehmet Kasım tarafından 20 Nis Cum, 2012 14:43 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18156
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Orada görünen 8 yolu sayma Mehmet, 5 i zaten park alanı, 3 ü de transit geçişler için gibi duruyor, bunun dışında diğer tarafta yani 2 peron arasında ya da o görünen peronun arka tarafında bir yol daha varsa o zaman Pendik kalkışlı hatlardan söz edebiliriz, tabii ki bu hali ile öyle olacağını gösteriyor, Hakan daha öncede böyle olabilir ya da olmalı kabilinde şeyler söylemişti zaten, bu bölgenin çok uygun olduğunu daha öncede dile getirmişti.
-
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
son foto marmaray cr3 ile ilgili bildiklerimizi yeniden tazelememiz gerektiğini gösteriyor. bizi mahcup edecek bir çalışma yapılmış gibi. pendik böyle ise söğütlüçeşme nasıldır kimbilir? projeye olan inancım daha da arttı. demek ki proje yapan avrasya consulting biliyor bu işleri. bir kez daha projeye inancım tazelendi. güvenimi boşa çıkarmadılar.
-
- Kadrolu Personel
- Mesajlar: 1434
- Kayıt: 29 Oca Sal, 2008 15:44
Pendik böyle ise Söğütlüçeşme nasıldır şeklinde yönelmen doğru değil çünkü; öncelikle Pendik de alan daha geniş ve tam olarak ilçe merkezinde, Söğütlüçeşme ise Kadıköy'ün merkezinin kıyısı gibi bir şey. İkincisi Pendik'de tam da o bölgede yapılacak otoparklar işe yarar, Söğütlüçeşme'de ise Salı pazarından dolayı zaten devasa otoparklar var ve aslında o bölgede değil Kadıköy'ün içinde otoparklara ihtiyaç var. Son olarak Söğütlüçeşme marmaraydan sonra şimdikinden daha az şehirlerarası yolcu potansiyeline sahip olacak ama Pendik daha fazla bir potansiyele hitap edecek.
-
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18156
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Kesin bir bilgi varmı Ayrılıkçeşme'de durmayacak diye? KESİN BİLGİ soruyorum? Bence yok, 4 yıl önce TCDD nin de İBB nin de planı Anadolu yakasındaki YENİ GAR ın Ayrılıkçeşme olması yönünde idi, 2 yollu tek peronlu olsa da, bu anlamda hali hazırda Söğütlüçeşme için bir yenileme projesi var mı? Yani oraya bilmem kaç yollu bilmem kaç peronlu bir gar yapılacak diye? Varsa kaynakları ile görmek istiyorum çok merak ettim. Ha duyumlar ve çıkarımlar ise
üzgünüm benim ironiden anladığım şey bunlar değil be Mehmet.
