Esat yazdı:Öncelikle arkadaş bir çok eksene bağlı derken ne demek istemiş bilmiyorum ama pek çok faktör falan demek istiyordu herhalde, ayrıca bir demiryolunun 150 yıllık olması onun kullanılamaz olduğu anlamına gelmez, bir demiryolunun bozuk olması makas bölgelerinden geçişin 10 km ye düşürülmüş olması o hattın bakımsız olduğunu gösterir, bakımsızlığın pek çok faktörü var ve ben memur olarak bunları dile getiremem diyorsa o zaten bambaşka bir şey Son olarak bildiğim kadarı ile mazot kolayca parlayan bir şey değil, yani üzerine ateş tutsanızda alev almaz (katkısız mazot) ancak basınç altında ya da başka patlamalar nedeni ile oluşacak yüksek ısı ile falan yanabilir neyse herkes herşeyi bilmek zorunda değil, geçmiş olsun.TCDD İzmir 3. Bölge Müdürü Sabahattin Eriş, gazetecilere yaptığı açıklamada, ilk edinilen bilgilere göre, Denizli-İzmir seferini yapan 34604 sefer sayılı yük treninin Aydın Tren Garı'na varmadan önceki son tünel içerisindeki makasa, 10 kilometre hız sınırının üzerinde girilmesi sonucu kazanın meydana geldiğini söyledi.
Eriş, kazada ölen ya da yaralının olmadığını, ancak kazanın tünel içerisinde olmasından ötürü vinç kullanılamaması nedeniyle,demiryolunun açılmasının akşama kadar süreceğini belirtti.
Demiryollarında meydana gelen kazaların bir çok eksene bağlı olduğunu vurgulayan Eriş, Aydın-Denizli arasındaki hattın 150 yıllık olduğunu ve bu altyapıyı kısa bir zaman içerisinde değiştirme şanslarının olmadığını söyledi.
Eriş, trenin taşıdığı 20 bin litrelik motorinin herhangi bir şekilde alev almamasına sevindiklerini kaydetti.
Vallahi dinleyen konuşandan arif gerektir derler ya....
Ben önce hız sınırının 10 km/saat aşıldığını düşündüm ama sonra sınır 10 km/s diye algıladım.
Eksen ve yanan mazot ise sayın müdürümün incileri olsa gerektir. Esat'a katılıyorum ama bu makamdaki birinin de bilmesi gereken bazı şeyler olmalı değil mi, pireyi deve yapan medya mensubu gibi davranmanın alemi yok diye düşünüyorum.