ist-M.05:02 » M2 4.Levent-Atatürk Oto Sanayii Kuzey Mekik Hattı
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18081
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
-
- Aylık Paso
- Mesajlar: 45
- Kayıt: 10 Ağu Pzt, 2009 20:38
Bugün bu hattı kullandım İstanbul Teknik Üniversitesi istasyonundan indim. Perondan Büyükdere Caddesi'ne yani tamamen metro istasyonundan çıkmak tam 5 dk sürdü. Labirent gibi istasyon her yerde yürüyen merdivenler bölüm bölüm ayrılmış istasyon çıkışları. Sizce neden metro inşaatları bu kadar uzun sürüyor tabi ki gereksiz yapılan labirent gibi istasyonlar yüzünden. Şişhane İstasyonu zaten daha karma karışık.
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18081
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Tabi biz hepimiz yüksek doktoralar yapmış masterlarını tamamlamış inşaat mühendisleri olarak aslında çok daha iyilerini yapabiliriz, mesela 35 metre derine yüzeydeki binaların temellerine zarar vermeden ya da cadde altlarında yer alan aptalca inşa edilmiş altyapıları deplase etmeden varabilmek için mesela direkt perona düşmemizi sağlayacak çukurlar açsak? Bence iyi fikir, galeriye tünele gerek yok, asansör yürüyen merdiven masrafıda yok :) acaba gerçekten o tüneller o kadar gereksiz mi?
Kusura bakmayın ama bazen biraz fazla çocuksu şikayetlerde bulunulmuyor mu? Yoksa gerçekten arıza bende mi? Yok öyleyse söyleyin bir daha girmeyeyim siteye sizde rahat edin.
Kusura bakmayın ama bazen biraz fazla çocuksu şikayetlerde bulunulmuyor mu? Yoksa gerçekten arıza bende mi? Yok öyleyse söyleyin bir daha girmeyeyim siteye sizde rahat edin.
-
- Aylık Paso
- Mesajlar: 45
- Kayıt: 10 Ağu Pzt, 2009 20:38
Sanırım yazdığım mesaj pekde iyi anlaşılmamış istasyonların çok geniş yapılmasından bahsediyoruz. Şişhane istasyonu neden o kadar karma karışık Beyoğlu'nun her yerine çıkış olduğu için istasyondan dışarı çıkmak 5-6 dk sürüyor değil mi? Örnek vereyim Şişli istasyonunndayken perondan dışarıya çıkış yapmak sadece 2 dk sürüyor çünkü çıkış noktaları sabit ve her yerde çıkış yapmamşlar öyle labirent gibide değil.
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18081
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Diğerlerinin çıkış noktaları hareketli mi? Asıl sen beni nedense hiç anlamak istemiyorsun gibi geliyor bana. Yazdığın şeye bu siteyi okuyan pek çok kişi güler yani, ben gülmedim ama çünkü bu tip mesajları rahatsız edici derecede basit buluyorum. Sence Şişli istasyonu ana caddenin altından yüzeyden çok fazla derinde gitmediği için hemen çıkıyor olabilir mi? Taksim de ise Haliç' e iniş nedeni ile derine girilme zorunluluğu nedeni ile o kadar yol iniliyor olabilir mi? Ya da kuzeydeki istasyonlarda insanların yol kenarına safra gibi atılmasındansa daha doğru düzgün noktalara çıkartılabilmesi için yerin altında, kuru, temiz yürüme yolları planlanmış olabilir mi?
Yani, deplaseleri yaptık, tünelleri kazdık, tarihi engelleri aştık, koskoca elektromekaniği yaptık bir istasyonun geniş yapılması ve koridorlar metro inşaatlarını geciktirdi öyle mi? O zaman metro yapmayalım işte diyorum ben hep niye para harcıyoruz ki :) yerin altına tünel kaz bir de utanmadan yüzeye çıkarmak için insanları o kadar yol dolaştır, Sayın Başkan duy sesimiziiiiiii, hem konforlu olsun, hem son teknoloji olsun, hem yer altında olsun, hemde beni hemen istediğim yere çıkarsın, böyle bir metro istiyorum yapan adama ömrü billah oy vericem.
Yani, deplaseleri yaptık, tünelleri kazdık, tarihi engelleri aştık, koskoca elektromekaniği yaptık bir istasyonun geniş yapılması ve koridorlar metro inşaatlarını geciktirdi öyle mi? O zaman metro yapmayalım işte diyorum ben hep niye para harcıyoruz ki :) yerin altına tünel kaz bir de utanmadan yüzeye çıkarmak için insanları o kadar yol dolaştır, Sayın Başkan duy sesimiziiiiiii, hem konforlu olsun, hem son teknoloji olsun, hem yer altında olsun, hemde beni hemen istediğim yere çıkarsın, böyle bir metro istiyorum yapan adama ömrü billah oy vericem.
-
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
-
- Hareket Amiri
- Mesajlar: 1593
- Kayıt: 24 Eyl Pzt, 2007 09:41
Yarım porsiyon 4 Levent Tam oldu...
Yazı herşeyi anlatıyor...
-
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
orası 2 ay öncsine kadar atölye idi. o yüzden duvarı öyle. yoksa diğer yerler öyle değil. hemen metroma çamur atmayın dünyanın en temiz metrosudur BENİM METROM. metromu size yedirmem.alabay yazdı:Böyle şeylere özen gösterilmemesi ilginç. Biz hâlâ Sinan, padişah, Topkapı veya saray diyoruz, ama metro istasyonlarına bak