![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Tek katlılar tüpten çift katlılar kuzeyden geçer.
Şunu iyi düşünelim;
Kapıkule-Çatalca-KUZEY İSTANBUL-3.KÖPRÜ GEÇİŞİ-Gebze Böyle bir demiryolu aksı olabilir.
http://www.talgo.de/download/Talgo22D.pdfLichte Höhe 4.600 mm4.950 mm (je nach Lichtraumprofil)
Problem kafalarda. Anıtlar Kurulu inşaatı durdurdu. Tünel kazdırmıyor evler yıkılıyor diye. Kafaya bak yav. Geçici tahliye vermiş DLH. Senin yetkin yok yapın kaçak demişler. Öküz altında buzağı aramış resmen.alabay yazdı:Neden geçemez? Problem nerede?B. Alabay
Hala bıraktığımız yerdesin, olmadı ve olmuyor tartışmanın bir anlamı yok, her şehrin, her yönetimin, her kentlinin farklı ihtiyaçları var, Avrupa ve Avustralya' da ve sanırım Amerika'da da iki katlı tren konsepti benimsenmiş ve verimli olarak kullanılıyor olabilir, fakat bu düşüncenin ülkemizde faydalı olacağını nereden bilebiliriz? Bizim milletimiz konforuna düşkündür, dünyada hangi ülkede bizdeki kadar lüks otobüs taşımacılığı var?alabay yazdı:Bu hatta çiftkatlı araçların işlememesi beni çok üzüyor, yani açıkçası, inanamıyorum!
B. Alabay