ant-T.04:02 » T1 Fatih-EXPO/Havalimanı Tramvay Hattı
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18091
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Onur Bey Antalya üstadı sizsiniz, hatların iki ayrı numarası var ise ayıralım, yeni bir başlık açalım numaraları ile İstanbul başlığında olduğu gibi, zaten doğrusu da odur ama çok fazla bilgi olmayınca tek başlıkta bırakmıştık, siz numaraları söyleyin ben bunu değiştirir, bir tane de yeni açarım ilgili mesajları diğerine taşırız.
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18091
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
- alabay
- Evliya Çelebi
- Mesajlar: 5569
- Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12
Aman, aman, amanin! Bu hat batmış gitmiş yahu. Durumu berbat
Meydan´dan OtogarŞa kadar inceledim, altyapısı bazı kesimlerde Berlin´de yüz sene kullanılmış ray hâlinden feci. Konuştuğum vatandaşlar, memnun olmadıklarını söyledi. Evet, toplu taşıma bence de ilk ve önde zol verilmeli, ama burada hakikaten metro veya alttan tram olacak yerler var, merkezde bilhassa.
Ray altyapısında problemler varmış. Bir de bazı, yerin altına gıren yerlere yağmur olunca su taşıyormuş. Onu şimdi düzeltiyorlar, belki belki kasım/aralık hat işlemeye başlar.
Katenerde de problemler olmuş galiba, herkes seçim falan diyor, hakikaten burada bu bir konu gibi ... benim Alaman kafa almıyor tabîiki. Yapılan test sürüşler tenkıd edildi, tehlikeli ve zararlı diye. Eh ...
O hattın da deposuna gitmeye vakit bulamayacağım herhâlde, transitim. Ama onu Kemal hâlletmişti zaten
Tüm tramvaylar ve otobüsler hakkında da bir iki satır yazabilirim, ama nereye? Tramvay şebekelerı öbeklerimiz var, Genel Toplu Taşım yok. Esat, şunu bir düşün.
Başar
Meydan´dan OtogarŞa kadar inceledim, altyapısı bazı kesimlerde Berlin´de yüz sene kullanılmış ray hâlinden feci. Konuştuğum vatandaşlar, memnun olmadıklarını söyledi. Evet, toplu taşıma bence de ilk ve önde zol verilmeli, ama burada hakikaten metro veya alttan tram olacak yerler var, merkezde bilhassa.
Ray altyapısında problemler varmış. Bir de bazı, yerin altına gıren yerlere yağmur olunca su taşıyormuş. Onu şimdi düzeltiyorlar, belki belki kasım/aralık hat işlemeye başlar.
Katenerde de problemler olmuş galiba, herkes seçim falan diyor, hakikaten burada bu bir konu gibi ... benim Alaman kafa almıyor tabîiki. Yapılan test sürüşler tenkıd edildi, tehlikeli ve zararlı diye. Eh ...
O hattın da deposuna gitmeye vakit bulamayacağım herhâlde, transitim. Ama onu Kemal hâlletmişti zaten
Tüm tramvaylar ve otobüsler hakkında da bir iki satır yazabilirim, ama nereye? Tramvay şebekelerı öbeklerimiz var, Genel Toplu Taşım yok. Esat, şunu bir düşün.
Başar
- Onur
- Aylık Paso
- Mesajlar: 93
- Kayıt: 14 Tem Sal, 2009 04:05
Biraz geciktik ama cevabımı yazıyorum;
1,5 yıl gibi kısa bir sürede yapılmaya çalışılınca + yanlış parke seçimi'nin de etkilerini yazmama gerek yok sanırım, Şarampol Caddesi'ndeki kot dengesizliği, İsmetpaşa aykınlarındaki kontrolsüz kaldırım kaplaması (ÖSS'yi kazanmama yardım eden dershane hattın yanında bulunuyor) vb.
Depolama'ya da ek yerleştirme tercihlerimi hallettikten sonra kesinlikle gideceğim, 10kmlik yolu bisiklet ile gidebilirim, hatta yoldan kaldırıma geçmek için eski tramvaydan hızlı giderek önünden geçtiğim bile olmuştur
Neyse, Otobüs'e de gelecek olursak Akaydın yönetimindeki Büyükşehir Belediyesi 180 tane çevreci otobüs almayı planlıyor (Büyük ihtimalle Temsa Avenue) ve bu yılın sonunda gelecek 40'ının ihalesi tamamlandı. Bu alımın temel sebebi Özel Halk otobüsleri ve Minibüsçüler odasına karşı rekabet ve saat 22:00'den sonra olmayan gece hatlarını sağlamak. Hatta bu otobüsler diğer toplu taşımalardan farkla dolanmayacak, oyalanmayacak güzergahlardan geçebilir. (Mevcut toplu taşıma'daki dolanmaları bir ara kent planı, uydu fotoğrafı vb. üzerinden anlatırım.)
Antkart'ın kalktığını da bir mesajımda yazmıştım. Antkart'tan daha adil çalışması planlanan Halkkart ta bu yılın sonunda gelebilir.
AB plakalı midibüslere rağmen de eski minbüslerin kullandığı M plaka serisi ilkbahar'da alınan 15 BMC Levend XL ile halen yaşıyor
Bu hattın yapımına en başından beri karşı idim. Sert yazmak istemem, ama Türel yönetimi'nin 5 tane tünel geçişli kavşak yapabilmesine rağmen, anlamsız bahanelerle kentin önemli arterlerinden birinde hattı yeraltına almayarak araç trafiğini kangren edercesine tıkamak herhalde 12 Eylül sonrası İmar Planı önemsizliği'nden başka Antalya'nın namusunu en çok kirleten eylemlerden biridir.alabay yazdı:Aman, aman, amanin! Bu hat batmış gitmiş yahu. Durumu berbat
Meydan´dan OtogarŞa kadar inceledim, altyapısı bazı kesimlerde Berlin´de yüz sene kullanılmış ray hâlinden feci. Konuştuğum vatandaşlar, memnun olmadıklarını söyledi. Evet, toplu taşıma bence de ilk ve önde zol verilmeli, ama burada hakikaten metro veya alttan tram olacak yerler var, merkezde bilhassa.
Ray altyapısında problemler varmış. Bir de bazı, yerin altına gıren yerlere yağmur olunca su taşıyormuş. Onu şimdi düzeltiyorlar, belki belki kasım/aralık hat işlemeye başlar.
Katenerde de problemler olmuş galiba, herkes seçim falan diyor, hakikaten burada bu bir konu gibi ... benim Alaman kafa almıyor tabîiki. Yapılan test sürüşler tenkıd edildi, tehlikeli ve zararlı diye. Eh ...
O hattın da deposuna gitmeye vakit bulamayacağım herhâlde, transitim. Ama onu Kemal hâlletmişti zaten
Tüm tramvaylar ve otobüsler hakkında da bir iki satır yazabilirim, ama nereye? Tramvay şebekelerı öbeklerimiz var, Genel Toplu Taşım yok. Esat, şunu bir düşün.
Başar
1,5 yıl gibi kısa bir sürede yapılmaya çalışılınca + yanlış parke seçimi'nin de etkilerini yazmama gerek yok sanırım, Şarampol Caddesi'ndeki kot dengesizliği, İsmetpaşa aykınlarındaki kontrolsüz kaldırım kaplaması (ÖSS'yi kazanmama yardım eden dershane hattın yanında bulunuyor) vb.
Depolama'ya da ek yerleştirme tercihlerimi hallettikten sonra kesinlikle gideceğim, 10kmlik yolu bisiklet ile gidebilirim, hatta yoldan kaldırıma geçmek için eski tramvaydan hızlı giderek önünden geçtiğim bile olmuştur
Neyse, Otobüs'e de gelecek olursak Akaydın yönetimindeki Büyükşehir Belediyesi 180 tane çevreci otobüs almayı planlıyor (Büyük ihtimalle Temsa Avenue) ve bu yılın sonunda gelecek 40'ının ihalesi tamamlandı. Bu alımın temel sebebi Özel Halk otobüsleri ve Minibüsçüler odasına karşı rekabet ve saat 22:00'den sonra olmayan gece hatlarını sağlamak. Hatta bu otobüsler diğer toplu taşımalardan farkla dolanmayacak, oyalanmayacak güzergahlardan geçebilir. (Mevcut toplu taşıma'daki dolanmaları bir ara kent planı, uydu fotoğrafı vb. üzerinden anlatırım.)
Antkart'ın kalktığını da bir mesajımda yazmıştım. Antkart'tan daha adil çalışması planlanan Halkkart ta bu yılın sonunda gelebilir.
AB plakalı midibüslere rağmen de eski minbüslerin kullandığı M plaka serisi ilkbahar'da alınan 15 BMC Levend XL ile halen yaşıyor
- Onur
- Aylık Paso
- Mesajlar: 93
- Kayıt: 14 Tem Sal, 2009 04:05
http://tr.wikipedia.org/wiki/Kullan ... 9F.C4.B1ma adresinde yazacaklarımı derledikten sonra Vikipedi'de madde olarak açmayı düşünüyorum, yardımda serbestsiniz
Ayrıca vagonlardan biri geçen hafta kaza yaptı: http://www.facebook.com/video/video.php?v=1160863816488
Bu da 4 şerit bile etmeyen yolun ortasından geçen hattın sonucu: http://www.facebook.com/video/video.php?v=155916607140
Ayrıca vagonlardan biri geçen hafta kaza yaptı: http://www.facebook.com/video/video.php?v=1160863816488
Bu da 4 şerit bile etmeyen yolun ortasından geçen hattın sonucu: http://www.facebook.com/video/video.php?v=155916607140