Aslında Çift hat olması gereken bölümler var mesela Kent Meydanı kısmı. Burası hareket noktası olacağı için 2 veya 3 hatlı bir bölüm oluşturulması gerekli.Stadın oradaki yolu hatırlıyorum, bahsettiğin 2+2 yollarda günümüzde pek çift hat tramvay mümkün olmayabilir, ama böylesi bir tek hat üzerinde de acaba acil durumlarda parklanma ya da geçişme için cep hattı gibi çift hat bölümler yapılabilirmiydi diye düşünmeden edemiyorum şimdi.
Diğer bir bölüm ise Stadyumdan başlayarak, Altıparmak ve Atatürk Caddeleri İnönü caddesi dönüşüne kadar çift hat olmalı çünkü Çekirge-Yeşil hattı ilave edilince saydığım kısımlar ortak kullanılacak ve yoğun saatlerde tıkanıklık yaşanabilir.