ist-L.03 » 3.Köprü İnşaat Süreci

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18145
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 07 Eki Pzt, 2013 17:10

Kenan hocam şu an yazını baştan sona okuyamadım ama genel olarak çok ayrı düşünmemişiz, ben köprüye körü körüne karşı değilim ama malum bulunduğu bölge itibari ile çok taraftarda değilim, daha doğrusu bu hali ile ikinci köprü yapılırken ortaya sunulandan farklı bir gerekçe ile yola çıkılmadığı için garipsedim hep, ağır vasıta trafiği, halbuki sende doğru çözümü dile getirmişsin.

Tren yolu ile yükleri avrupaya ve anadolu içerisine göndermeliyiz, karadeniz zor cart curt desekte İstanbul' un karadeniz kıyısında her iki yakada yapılacak geniş çaplı limanlar pek çok yükün boğaz ya da marmara geçme zorunluluğu olmadan hem ülke içine hemde komşulara dağıtılmasını sağlayabilirdi tabii ki bunun için sadece yht ye kilitlenmeden konvansiyonel altyapıyıda güçlendirmek ve yük treni filosunu gençleştirmek gerekir. Ve dediğin gibi Ro-Ro ve Ro-La değerlendirilmeliydi diyorum.

Kullanıcı avatarı
decimus
Kadrolu Personel
Mesajlar: 1099
Kayıt: 01 Nis Pzr, 2012 20:10

Mesaj gönderen decimus » 12 Eki Cmt, 2013 15:02

koprü için hazırlanmış site :

http://www.3kopru.com/

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18145
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 12 Eki Cmt, 2013 15:28

decimus yazdı:koprü için hazırlanmış site :

http://www.3kopru.com/
Siteyi detaylı incelemedim ama ilk defa bir proje için doğru düzgün tasarlanmış bir site gördüm, artık gözüm açık gitmez, bakalım içerikte tatmin edicidir umarım.

justuur
Aylık Paso
Mesajlar: 82
Kayıt: 05 May Pzr, 2013 00:42

Mesaj gönderen justuur » 13 Eki Pzr, 2013 14:30

Esat yazdı:
decimus yazdı:koprü için hazırlanmış site :

http://www.3kopru.com/
Siteyi detaylı incelemedim ama ilk defa bir proje için doğru düzgün tasarlanmış bir site gördüm, artık gözüm açık gitmez, bakalım içerikte tatmin edicidir umarım.
içerik doğal olarak taraflı ve projede yanlış ve kanunsuz yapılan o kadar çok şey olunca içerik insanın canını sıkacak kadar yanlış bilgi içeriyor.

justuur
Aylık Paso
Mesajlar: 82
Kayıt: 05 May Pzr, 2013 00:42

Mesaj gönderen justuur » 13 Eki Pzr, 2013 14:31

12 Ekim 2013 - 3. Köprü Kule Temelleri İnşası (Poyrazköy, Garipçe)
http://www.koprufotograflari.com/2013/1 ... lleri.html

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18145
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 13 Eki Pzr, 2013 17:52

Ayaklar yükseliyor ama hala neden böyle birbirine zıt durduklarını öğrenemedik :) 3d videolara falan bakıyorum orada böyle görünmüyor, enteresan bir detay. Bir de benim merak ettiğim herhalde her iki ayak inşaatı bittikten sonra bunların kara tarafı bağlantıları yapılacak ondan sonra ortaya doğru tabliyelerin montajına başlanacak değil mi?

Anatolian
Serbest Geçiş
Mesajlar: 747
Kayıt: 22 Haz Cmt, 2013 12:22

Mesaj gönderen Anatolian » 13 Eki Pzr, 2013 19:47

Ayaklar yükseliyor ama hala neden böyle birbirine zıt durduklarını öğrenemedik Smile
Çünkü bacaklar üçgen şeklinde yükseliyor Esat Abi

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18145
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 13 Eki Pzr, 2013 19:54

Anatolian yazdı:
Ayaklar yükseliyor ama hala neden böyle birbirine zıt durduklarını öğrenemedik Smile
Çünkü bacaklar üçgen şeklinde yükseliyor Esat Abi
alttan tepeye doğru üçgende tabanda birbirine dik şekilde durmuyorlar mı? Ben onu yanlış mı görüyorum acaba diye hep şüphedeyim de :)

Anatolian
Serbest Geçiş
Mesajlar: 747
Kayıt: 22 Haz Cmt, 2013 12:22

Mesaj gönderen Anatolian » 13 Eki Pzr, 2013 20:03

Benim çözebildiğim kadarıyla bacakların şekli şöyle, biz ok yönünden bakınca kırmızıyla çizdiğimiz yeri görüyoruz dolayısıyla bize tersmiş gibi geliyor en azından ben öyle düşünüyorum Resim

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18145
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 13 Eki Pzr, 2013 20:13

Anatolian yazdı:Benim çözebildiğim kadarıyla bacakların şekli şöyle, biz ok yönünden bakınca kırmızıyla çizdiğimiz yeri görüyoruz dolayısıyla bize tersmiş gibi geliyor en azından ben öyle düşünüyorum Resim
Aha, şimdi bu çizimle birlikte fotoğraflara tekrar baktığımda uyanışı yaşadım :) üçgen deyince ben bacakların birleşimini kast ettin sanmıştım ama bu hali ile evet bacakların tasarımı da üçgen gibi, sağolasın valla :)

justuur
Aylık Paso
Mesajlar: 82
Kayıt: 05 May Pzr, 2013 00:42

Mesaj gönderen justuur » 13 Eki Pzr, 2013 22:37

Esat yazdı:
Anatolian yazdı:Benim çözebildiğim kadarıyla bacakların şekli şöyle, biz ok yönünden bakınca kırmızıyla çizdiğimiz yeri görüyoruz dolayısıyla bize tersmiş gibi geliyor en azından ben öyle düşünüyorum Resim
Aha, şimdi bu çizimle birlikte fotoğraflara tekrar baktığımda uyanışı yaşadım :) üçgen deyince ben bacakların birleşimini kast ettin sanmıştım ama bu hali ile evet bacakların tasarımı da üçgen gibi, sağolasın valla :)
Bende bu çizimle ufak bir aydınlanma yaşadım.
Yapılan açıklamalardan anladığım kadıryla; Kuleler tabliye seviyesine ulaştığı zaman dediğiniz bağlantı yapılacak.

justuur
Aylık Paso
Mesajlar: 82
Kayıt: 05 May Pzr, 2013 00:42

Mesaj gönderen justuur » 14 Eki Pzt, 2013 21:33

12 Ekim 2013 - Kuzey Marmara Otoyolu İnşası (Poyraz, Kaynarca, Alibahadır ve Öğümce Köyleri)

http://www.koprufotograflari.com/2013/1 ... oyolu.html

Kilitli

“Karayolu Projeleri, İhaleler, İnşaatlar” sayfasına dön