ist-L.03 » 3.Köprü İnşaat Süreci
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18145
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Kenan hocam şu an yazını baştan sona okuyamadım ama genel olarak çok ayrı düşünmemişiz, ben köprüye körü körüne karşı değilim ama malum bulunduğu bölge itibari ile çok taraftarda değilim, daha doğrusu bu hali ile ikinci köprü yapılırken ortaya sunulandan farklı bir gerekçe ile yola çıkılmadığı için garipsedim hep, ağır vasıta trafiği, halbuki sende doğru çözümü dile getirmişsin.
Tren yolu ile yükleri avrupaya ve anadolu içerisine göndermeliyiz, karadeniz zor cart curt desekte İstanbul' un karadeniz kıyısında her iki yakada yapılacak geniş çaplı limanlar pek çok yükün boğaz ya da marmara geçme zorunluluğu olmadan hem ülke içine hemde komşulara dağıtılmasını sağlayabilirdi tabii ki bunun için sadece yht ye kilitlenmeden konvansiyonel altyapıyıda güçlendirmek ve yük treni filosunu gençleştirmek gerekir. Ve dediğin gibi Ro-Ro ve Ro-La değerlendirilmeliydi diyorum.
Tren yolu ile yükleri avrupaya ve anadolu içerisine göndermeliyiz, karadeniz zor cart curt desekte İstanbul' un karadeniz kıyısında her iki yakada yapılacak geniş çaplı limanlar pek çok yükün boğaz ya da marmara geçme zorunluluğu olmadan hem ülke içine hemde komşulara dağıtılmasını sağlayabilirdi tabii ki bunun için sadece yht ye kilitlenmeden konvansiyonel altyapıyıda güçlendirmek ve yük treni filosunu gençleştirmek gerekir. Ve dediğin gibi Ro-Ro ve Ro-La değerlendirilmeliydi diyorum.
- decimus
- Kadrolu Personel
- Mesajlar: 1099
- Kayıt: 01 Nis Pzr, 2012 20:10
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18145
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
-
- Aylık Paso
- Mesajlar: 82
- Kayıt: 05 May Pzr, 2013 00:42
içerik doğal olarak taraflı ve projede yanlış ve kanunsuz yapılan o kadar çok şey olunca içerik insanın canını sıkacak kadar yanlış bilgi içeriyor.Esat yazdı:Siteyi detaylı incelemedim ama ilk defa bir proje için doğru düzgün tasarlanmış bir site gördüm, artık gözüm açık gitmez, bakalım içerikte tatmin edicidir umarım.
-
- Aylık Paso
- Mesajlar: 82
- Kayıt: 05 May Pzr, 2013 00:42
12 Ekim 2013 - 3. Köprü Kule Temelleri İnşası (Poyrazköy, Garipçe)
http://www.koprufotograflari.com/2013/1 ... lleri.html
http://www.koprufotograflari.com/2013/1 ... lleri.html
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18145
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Ayaklar yükseliyor ama hala neden böyle birbirine zıt durduklarını öğrenemedik
3d videolara falan bakıyorum orada böyle görünmüyor, enteresan bir detay. Bir de benim merak ettiğim herhalde her iki ayak inşaatı bittikten sonra bunların kara tarafı bağlantıları yapılacak ondan sonra ortaya doğru tabliyelerin montajına başlanacak değil mi?

- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18145
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18145
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Aha, şimdi bu çizimle birlikte fotoğraflara tekrar baktığımda uyanışı yaşadımAnatolian yazdı:Benim çözebildiğim kadarıyla bacakların şekli şöyle, biz ok yönünden bakınca kırmızıyla çizdiğimiz yeri görüyoruz dolayısıyla bize tersmiş gibi geliyor en azından ben öyle düşünüyorum


-
- Aylık Paso
- Mesajlar: 82
- Kayıt: 05 May Pzr, 2013 00:42
Bende bu çizimle ufak bir aydınlanma yaşadım.Esat yazdı:Aha, şimdi bu çizimle birlikte fotoğraflara tekrar baktığımda uyanışı yaşadımAnatolian yazdı:Benim çözebildiğim kadarıyla bacakların şekli şöyle, biz ok yönünden bakınca kırmızıyla çizdiğimiz yeri görüyoruz dolayısıyla bize tersmiş gibi geliyor en azından ben öyle düşünüyorumüçgen deyince ben bacakların birleşimini kast ettin sanmıştım ama bu hali ile evet bacakların tasarımı da üçgen gibi, sağolasın valla
Yapılan açıklamalardan anladığım kadıryla; Kuleler tabliye seviyesine ulaştığı zaman dediğiniz bağlantı yapılacak.
-
- Aylık Paso
- Mesajlar: 82
- Kayıt: 05 May Pzr, 2013 00:42
12 Ekim 2013 - Kuzey Marmara Otoyolu İnşası (Poyraz, Kaynarca, Alibahadır ve Öğümce Köyleri)
http://www.koprufotograflari.com/2013/1 ... oyolu.html
http://www.koprufotograflari.com/2013/1 ... oyolu.html