ist-L.03 » 3.Köprü İnşaat Süreci

justuur
Aylık Paso
Mesajlar: 82
Kayıt: 05 May Pzr, 2013 00:42

Mesaj gönderen justuur » 10 Eyl Sal, 2013 00:34

Esat yazdı:Orası köprünün karaya bağlandığı yerden sonra başlayan otoyolun yapılacağı alanlardan olabilir mi? Yani tabii ki denize döksünler demiyorum ama resme göre karşı taraf tepelik göründüğü ve bir açma yapmadıkları için sordum, acaba projeye göre doldurulması gereken bir yer olabilir mi diye?
bana pek doldurma alanıymış gibi gelmedi. bu yükseklikte bir alanı, hemde deniz kenarındayken dolurmak pek mümkün değil gibi. aynı durum garipçe şantiyesinde de yaşanmıştı. garipçe şantiyesinin genel olarak alındığı fotoğraflara bakarsanız büyük koy tarafında denize düşen taşları ve kumları fark edebilirsiniz. Mühendis arkadaşlarada sormak lazım. köprü bu noktada viyadükle devam edecek zaten. bu kamyonlar viyadük ayakları için kazılan çukurlardan çıkan hafriyatı boşaltıyorlar.

Bildiğim kadarıyla hafiriyat boşaltma ile ilgili sıkı kurallar var. eğer bu boşaltım inşaatın bir parçası değilse yüklenici firmalar büyük bir suç işliyorlar.

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18145
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 10 Eyl Sal, 2013 10:39

Evet öyle keyfe göre hafriyat dökümü mümkün değil benimde bildiğim kadarı ile, burada gerçekten zamandan ve maliyetten tasarruf için oradan çıkarıp kenara dökme durumu varsa bu yanlış. Kentiçinden bile bir bina yaparken dünya yol teptiriliyor hafriyat dökümü için.

kemal
Hareket Amiri
Mesajlar: 1608
Kayıt: 24 Eyl Pzt, 2007 09:41

Mesaj gönderen kemal » 10 Eyl Sal, 2013 18:26

Resim

Resim

justuur
Aylık Paso
Mesajlar: 82
Kayıt: 05 May Pzr, 2013 00:42

Mesaj gönderen justuur » 15 Eyl Pzr, 2013 21:01


justuur
Aylık Paso
Mesajlar: 82
Kayıt: 05 May Pzr, 2013 00:42

Mesaj gönderen justuur » 17 Eyl Sal, 2013 14:45

Resim

Kullanıcı avatarı
decimus
Kadrolu Personel
Mesajlar: 1099
Kayıt: 01 Nis Pzr, 2012 20:10

Mesaj gönderen decimus » 17 Eyl Sal, 2013 15:24

Fotoğraflar Harika Eliniza sağlık. Çok güzel bir arşiv çalışması olacak. Projenin ilerleyişinden ve yapılan işlerden de sayenizde bilgi alabiliyoruz. Fotoğraflara bakınca sol taraf da kalan ayak diğerinden kısayken ciddi sıçrama yapmış ve yakalımış diğer ayağı. Ayaklar cok hızlı yükseliyor.Umarım bir aksilik olmazda zamanında açılır köprü. İstanbul için bu köprünün önemi her geçen gün daha fazla yoğunlaşmakta.

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18145
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 17 Eyl Sal, 2013 16:14

Hakikatten guzel fotograflar, cok guzel bir arsive imza atiyorsunuz. Resimlerde benim anlamadigim bir sey var. Daha onceki fotolardadaire seklinde temel cukuru benzeri bir calisma vardi, bu fotolarda ben cep telde mi iyi goremiyorum dikdortgen gibi gordum :) birde simetrik degiller, yaniliyormuyum?

justuur
Aylık Paso
Mesajlar: 82
Kayıt: 05 May Pzr, 2013 00:42

Mesaj gönderen justuur » 17 Eyl Sal, 2013 22:11

çok teşekkür ederim. umarım aksaklığa uğramadan devam ettirebilirim.

kule çukurları dediğiniz gibi yuvarlaktı ama kuleler dikdörtgen şeklinde yükseliyor. sanırım bunun teknik bir açıklaması vardır. inşaat mühendisi arkadaşlara sormak lazım. bunun açıklamasını öğrenir buradan paylaşırım.

simetri konusu benimde aklıma takıldı. ayaklar birbirinden farklı açılarda yükseliyorlar. Bende anlayamadım bu durumu.

justuur
Aylık Paso
Mesajlar: 82
Kayıt: 05 May Pzr, 2013 00:42

Mesaj gönderen justuur » 19 Eyl Prş, 2013 01:14


justuur
Aylık Paso
Mesajlar: 82
Kayıt: 05 May Pzr, 2013 00:42

Mesaj gönderen justuur » 23 Eyl Pzt, 2013 10:25

22 Eylül 2013 tarihinde çekilmiş fotoğraflar.

http://www.koprufotograflari.com/2013/0 ... lleri.html

justuur
Aylık Paso
Mesajlar: 82
Kayıt: 05 May Pzr, 2013 00:42

Mesaj gönderen justuur » 27 Eyl Cum, 2013 11:34

Resim[/img]

justuur
Aylık Paso
Mesajlar: 82
Kayıt: 05 May Pzr, 2013 00:42

Mesaj gönderen justuur » 29 Eyl Pzr, 2013 23:12

29-09-2013 tarihinde çekilmiş fotoğraflar.

http://www.koprufotograflari.com/2013/0 ... lleri.html

Kilitli

“Karayolu Projeleri, İhaleler, İnşaatlar” sayfasına dön