Helal olsun diyorum başka da bir şey demiyorum, bende gözlerim iyi derdim. Google ile ilgili başka bir çalışma yapıyordum aslında, bayağıda iyiydi ama kod altyapısını yenilediler ve bende tırtladım iki seçenek var ya yeni sistemi öğrenip haritalarımı yenileyeceğim ya da yandex e geçeceğim, vaktim varda off işte, hevesim azaldı.kenanmar yazdı:Valla ben Eskoop'u gözlerimle seçtim. Sonra haritada atrafına bakınırken bir de İpkas buldum bu kesin odur dedim hakikaten de oymuş
ist-M.03:05 » M3 Başakşehir-Kirazlı (Bakırköy) Metrosu
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18070
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
- alabay
- Evliya Çelebi
- Mesajlar: 5557
- Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12
Bu metronun Bakırköye indirilmesi göz önünde mi? Yoksa unutulacak veya kaydırılacak sırf bir plân mı? Ayrıca, M2nin İncirli uzatması kalktı mı, hâlen var mı? M7 hikâyesi bana biraz uzak gibi geliyor.
Esat, sen M5 pik işletmesini Mahmutbeye yazmışın, Kirazlıya yazacağına.
Bana kalırsa, bu hat numaralarında yeni bir düzen gerek! M1 ve Otogardan itibaren (pik Yenikapı) M11. M2 ve Seyrantepeye M21. Gerçekten de Rumelihisarüstüne bir şey işler olursa, M22*. Çok daha kolay akılda tutulur bir şey. M3 belli. Farzedelim ki, Olimpiyatköy M5 (Esat, sen o numara bizden demiştzin, resmî hat numarası yok mu?), o zaman pik işletmeye ben olsam M53 derdim. Nedeni belli, değil mi? Bunu resmî şekilde yazsak mı, ne?!
* Şu Rumelihisarüstü içın ben bir kere, Metrobüsün batı kolunun tramvaya dönüşürülüp, orada sonlanmasını teklif etmemiş miydim? Çok daha mantıklı olurdu. Bana kalsa, Metrobüs şebekesinde Avrasya geçişi kalkmalı, batı kol ya tramvay, ya da metro şekline dönüştürülmeli.
Esat, sen M5 pik işletmesini Mahmutbeye yazmışın, Kirazlıya yazacağına.
Bana kalırsa, bu hat numaralarında yeni bir düzen gerek! M1 ve Otogardan itibaren (pik Yenikapı) M11. M2 ve Seyrantepeye M21. Gerçekten de Rumelihisarüstüne bir şey işler olursa, M22*. Çok daha kolay akılda tutulur bir şey. M3 belli. Farzedelim ki, Olimpiyatköy M5 (Esat, sen o numara bizden demiştzin, resmî hat numarası yok mu?), o zaman pik işletmeye ben olsam M53 derdim. Nedeni belli, değil mi? Bunu resmî şekilde yazsak mı, ne?!
* Şu Rumelihisarüstü içın ben bir kere, Metrobüsün batı kolunun tramvaya dönüşürülüp, orada sonlanmasını teklif etmemiş miydim? Çok daha mantıklı olurdu. Bana kalsa, Metrobüs şebekesinde Avrasya geçişi kalkmalı, batı kol ya tramvay, ya da metro şekline dönüştürülmeli.
-
- Serbest Geçiş
- Mesajlar: 741
- Kayıt: 28 Eyl Çrş, 2011 15:47
Malumun ilanı mı desek, muammanın kabulü mü desek?
Şoklardayım yazıldığı kadarıyla yürüyen merdivenleri tıkır tıkır çalışan fotolardan anlaşıldığı kadarıyla vagonu da aracı da gayet güzel işleyen bir metro orada bekliyor ama niye cevap veren yok, şimdi Başkan Topbaş'a sorsak eminim O da bilmiyordur.
-----------------------------------------------------------------------------------------
Başakşehir-Kirazlı metro hattı açılışı ertelendi. Pazar günü beklenen açılış ileriki bir tarihe ertelenmiştir.11 Eylul 2012, Salı
http://www.basakhaber.com/haber-1224-Ba ... lendi.html
-----------------------------------------------------------------------------------------
Şoklardayım yazıldığı kadarıyla yürüyen merdivenleri tıkır tıkır çalışan fotolardan anlaşıldığı kadarıyla vagonu da aracı da gayet güzel işleyen bir metro orada bekliyor ama niye cevap veren yok, şimdi Başkan Topbaş'a sorsak eminim O da bilmiyordur.
-----------------------------------------------------------------------------------------
Başakşehir-Kirazlı metro hattı açılışı ertelendi. Pazar günü beklenen açılış ileriki bir tarihe ertelenmiştir.11 Eylul 2012, Salı
http://www.basakhaber.com/haber-1224-Ba ... lendi.html
-----------------------------------------------------------------------------------------
-
- Transit Yolcu
- Mesajlar: 13
- Kayıt: 21 Kas Pzr, 2010 00:56
metro çalışmıyor.
Bu sabah, metroyu denemek amacıyla Metrokente gittim. Çevre düzenlemesi devam ediyordu ve Metro çalışmıyordu. Girişteki güvenlik açılışın ertelendiğini ve 17 sine sarktığını söyledi.
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18070
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Bende tekrar tekrar yazmaktan yoruldum ama ya Ulaştırma Bakanlığı tarafından inşa edilecek, ne zaman ödenek çıkartırsa artık, araya garip garip hisarüstü kapıönü metrocukları girmezse seneye ihale edilebilir.alabay yazdı:Bu metronun Bakırköy’e indirilmesi göz önünde mi? Yoksa unutulacak veya kaydırılacak sırf bir plân mı? Ayrıca, M2’nin İncirli uzatması kalktı mı, hâlen var mı? M7 hikâyesi bana biraz uzak gibi geliyor.
M7 yi sanırım Beylikdüzü ne vermiştim ben, o da UBAK ın yapma planları arasında ama orada talepkar olması gereken İBB, yani olması için İBB ne kadar bastırırsa o kadar yakın ihtimaldir.
Ovvv, fena hata, hemen düzelteyim onu, teşekkürler.alabay yazdı: Esat, sen M5 pik işletmesini Mahmutbey’e yazmışın, Kirazlı’ya yazacağına.
M11 olmaz, İstanbul'un raylı sistem hedefinde 10 un üzerinde metro var 10 lu numaralar bu yüzden lazım onları mekik e bilmemneye veremezsin. Bu yüzden bende ısrarla başka sistemde inat ediyorum ama seni ikna edemedik bir türlü. Olimpiyatköy'e ben M5 dedim çünkü bana göre ayrı bir hat, aslında fizikende öyle ama şu Güney Sanayii den sonra Kirazlıya gidebilmesi işi karıştırıyor, bu yüzden ileride ortaya bir M3X kombinasyonları çıkabilir kanaatimce. Ulaşım A.Ş. M5 i yanılmıyorsam Üsküdar-Ümraniye hattına verdi.alabay yazdı:Bana kalırsa, bu hat numaralarında yeni bir düzen gerek! M1 ve Otogar’dan itibaren (pik Yenikapı) M11. M2 ve Seyrantepe’ye M21. Gerçekten de Rumelihisarüstü’ne bir şey işler olursa, M22*. Çok daha kolay akılda tutulur bir şey. M3 belli. Farzedelim ki, Olimpiyatköy M5 (Esat, sen o numara bizden demiştzin, resmî hat numarası yok mu?), o zaman pik işletmeye ben olsam M53 derdim. Nedeni belli, değil mi? Bunu resmî şekilde yazsak mı, ne?!
Dedim ya ben neye inanacağımı şaşırdım, ha bana bu bilgiyi veren arkadaşa güveniyorum ki aslında yanlış bir şey de söylemedi, dün neden öyle bir durum oldu açıkçası hiçbir fikrim yok, belki bir koordinasyon bozukluğu ya da başka bir şey ama açılış için 10 u olmazsa 17 sinden başka tarih kalmıyordu geriye zaten, ne diyelim biz açtık gerisini onlar düşünsün.hakki yazdı:Bu sabah, metroyu denemek amacıyla Metrokente gittim. Çevre düzenlemesi devam ediyordu ve Metro çalışmıyordu. Girişteki güvenlik açılışın ertelendiğini ve 17 sine sarktığını söyledi.
Kenan Başkan'a sorarsak cevap vardır ya, muhtemelen şöyle bir şey olur "10 Eylül Pazartesi günü arkadaşlar test aşamasını yolcuya açık olarak gerçekleştirdiler, bunun ilanını yapmadık çünkü resmi açılış değildi, yolculu test sürecini bu şekilde geçirmek istediler, İnşaaallah 17 sinde okulların açılışı ile birlikte resmi açılışı gerçekleştireceğiz" nasıl beyanat?
- alabay
- Evliya Çelebi
- Mesajlar: 5557
- Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12
Esat, bence benim düşündüğüm sistem 10 hattın üzerinde şebeke olsa da olur (ki açıkçası ben şahsen olacağına da inanmıyorum).
Her ana hattın tek kolu olsa, sadece çiftler yeter, yani 1->11, 2->22, 3->33, tabiîki üç kol bacak çıkarsa zor 11, 12, 13 gerekirdi. Ama o zaman hatları da ona göre plânlasalar?
Aslında hepsi büsbütün salata. Basit bir şekilde senin de dediğin gibi her işletme hattın kendisine has bir numarası olsa, hiçbor problem çıkmazdı. M1 ve M1B mi daha akılda kalır, M1 ve M3 veya M7 mi?! Mantık eksikliği var. A, B, C diye başladığında, harfi neye bağlasın bilmeyen? Halbuki numara bağlamak/hatırlamak çok daha kolay
Her ana hattın tek kolu olsa, sadece çiftler yeter, yani 1->11, 2->22, 3->33, tabiîki üç kol bacak çıkarsa zor 11, 12, 13 gerekirdi. Ama o zaman hatları da ona göre plânlasalar?
Aslında hepsi büsbütün salata. Basit bir şekilde senin de dediğin gibi her işletme hattın kendisine has bir numarası olsa, hiçbor problem çıkmazdı. M1 ve M1B mi daha akılda kalır, M1 ve M3 veya M7 mi?! Mantık eksikliği var. A, B, C diye başladığında, harfi neye bağlasın bilmeyen? Halbuki numara bağlamak/hatırlamak çok daha kolay
-
- Serbest Geçiş
- Mesajlar: 741
- Kayıt: 28 Eyl Çrş, 2011 15:47
Gayet bilindik beyanat İşin komedisi şurada vatandaş soruyor "Biz metroya bindik, açıldı mı açılmadı mı?" Ulaşım AŞ yanıtlıyor "Nasıl olur! Biz orayı kullanıma açmadık ki.":DBaşkan'a sorarsak cevap vardır ya, muhtemelen şöyle bir şey olur "10 Eylül Pazartesi günü arkadaşlar test aşamasını yolcuya açık olarak gerçekleştirdiler, bunun ilanını yapmadık çünkü resmi açılış değildi, yolculu test sürecini bu şekilde geçirmek istediler, İnşaaallah 17 sinde okulların açılışı ile birlikte resmi açılışı gerçekleştireceğiz" nasıl beyanat?
Anlaşılan kim ne yaptığının farkında değil. Sormazlar mı madem insanlarla test edeceksin o zaman insanları neden haberdar etmezsin.
Her neyse istedikleri zaman açsınlar kapasınlar.
Açıl susam metro açıl kapan susam metro kapan
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18070
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
17 sinde de açılış olmayacak gibi, sorun nedir öğrenemedim ama haberi ilk verdiğimde yani 10 u dediğimde hiçbir sıkıntı yoktu, yok illa birileri resmi tatillere mi denk getirmek istiyor bilmiyorum, ya da ulan laf ağızdan çıktı M4 ü 29 Ekim e kadar indirimli yaptık bir hat daha açıp zarar etmeyelim mi diyorlar, değişen bir şey yok ki, hat çalışıyor zaten yer altında sadece yolcu taşımıyor, şu an yolcu taşıması ile taşımaması arasındaki fark nedir anlayamıyorum. Umarım bu açılış haberi verilmesi, akabinde kötü fotoğraflar ile bile olsa birilerinin hatta girip yolculuk etmesi kimsenin başını yakmamıştır, üzülürüm açıkçası. Orada bir koordinasyonsuzluk oldu gibi ama illa birine fatura kesilmemeli, devletin başındaki insanlar neler yapıyorda sonuna kadar arkasındayız diye duruluyor.
-
- Hareket Amiri
- Mesajlar: 1588
- Kayıt: 24 Eyl Pzt, 2007 09:41
ŞİMDİ M3 AÇILDI MI AÇILMADI MI ?
Railway Gazette dergisine göre açılmış ne iştir bu yav, gidip bir bakalım bari
Railway Gazette dergisine göre açılmış ne iştir bu yav, gidip bir bakalım bari
http://www.railwaygazette.com/news/sing ... ne-m3.htmlIstanbul opens line M3
14 September 2012
TURKEY: A new metro line serving the northwest of the Istanbul metropolitan area was opened without ceremony on September 10, just a few weeks after the inauguration of Line M4 between Kadiköy and Kartal on the Asian side of the city.
The Y-shaped Line M3 runs entirely underground for a total of 15·9 km, serving 11 stations. The line starts from Kirazli, close to the Bagcilar terminus of tram line T1, and runs northwest for 11·1 km toMetrokent, with a western branch of 4·4 km from Ikitelli to Olympiyat Parki. Under construction since May 2006, the line is worked by a fleet of 20 four-car Metropolis trainsets supplied by Alstom.
Line M3 will provide better access to the city centre from the growing suburbs around Başakşehir, which now house more than 200 000 people. The western branch serves the isolated sports complex opened in 2004-05 as part of Istanbuls failed bid for the 2008 Olympic Games, which is currently in line to host the Euro 2016 football championship.
At present M3 is isolated from the rest of the citys rail network, pending completion of the extension of light metro branch M1B from Esenler to Kirazli via Bagcilar. In the longer term, M3 will be extended south from Kirazli to Incirli and Bakirköy, providing interchange with Marmaray services using the TCDD suburban line to Halkali.
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18070
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
- Kamil16
- Müdavim
- Mesajlar: 919
- Kayıt: 08 Tem Pzr, 2012 10:44
Ne Zanan Açılacak?
Açılış Tarihi ile ilgili olarak, daha önce verdiğim bilgiyi teyit eden duyumlar aldım.
Hat içinde GSM Şirketleri için ortak GSM Indoor alt yapı çalışması yapılıyor. Aynı güvenlik M4 te de var. Yani siz içeriden dışarı cep ile arayabiliyorsunuz, dışarıdan sizi arayamıyorlar.
Açılış Tarihi muhtemel Arife günü yani, 24 Ekim Çarşamba.
Hat içinde GSM Şirketleri için ortak GSM Indoor alt yapı çalışması yapılıyor. Aynı güvenlik M4 te de var. Yani siz içeriden dışarı cep ile arayabiliyorsunuz, dışarıdan sizi arayamıyorlar.
Açılış Tarihi muhtemel Arife günü yani, 24 Ekim Çarşamba.