ist-M.03:02 » M2 Şişhane-Yenikapı Güney 2.Etap İnş
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18156
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Aslında evet T1 hattından bir şekilde Marmaray istasyonuna uğrayıp oradan da İDO ya uğrayan bir hat gayet mantıklı, ayrıca eğer gerçekten mevcut demiryolundan trenleri kaldıracaklar ise o tramvay İDO dan sonra bir köprü ile mevcut banliyö hattına bağlanarak Sirkeci'ye ya da Kazlıçeşme'ye uzatılabilir. Şimdi ya kardeşim Marmaray gidiyor ya diyeceksiniz de Sirkeci-Yenikapı-Kazlıçeşme, bu aradaki istasyonlar yolcudan para basıyor olmasa da istasyondu neden iptal edilsin ki ,aksine sayısı arttırılsın madem tramvay yapılsın derim.alabay yazdı:Tramvay. Onu da konuşmuştuk, oradan tramvay dolaştırmak mantıklı olur.
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18156
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Kemal abimizin geçen günlerde belirttiği üzere köprünün kaba inşaatı bitti haberi var, açılır kısmın ayarlarınn yapıldığı ve köprü üzerinde elektrik sisteminin montajına başlandığı haberde yazıyor.kemal yazdı:Bugün vapurdan köprü kulelerinin son süs parçalarının da takıldığını gördüm. Bir ara resimleyeceğim.
http://www.internethaber.com/halic-metr ... 44609h.htmMarmaray'la birlikte eş zamanlı hizmete girmesi planlanan ve günde 1 milyon yolcu taşıyacak Haliç Metro Köprüsü'nün mekanik çalışmaları tamamlandı. Köprünün Elektrik aksamının takılması aşamasına geçildi. Yapımına 2.5 yıl önce başlanan köprünün inşaatında 24 saat gece gündüz çalışıldı. Projenin mimarı Hakan Kıran, "Projeyle ilgili bazı engellemeler olduğu için gecikme oldu. Ancak arkadaşlar büyük bir özveri gösterdi. Yüzde 92.8'lik kısmını tamamladık. Şimdi Elektrik aksamı ve bazı teknik çalışmaları yapıyoruz. Ağustos ayında tamamını bitirip, testlere başlamış olacağız. Döner köprünün hassas ayarları yapılıyor. Köprü ortasında bulunan istasyon imalatı da iki ay içinde bitirilmiş olacak" diye konuştu.
-
- Serbest Geçiş
- Mesajlar: 747
- Kayıt: 22 Haz Cmt, 2013 12:22
Anadolu Yakası'nda oturunca genelde T1 ve Ido kullanıyorum çoğunluk gibi.Ama bugün ilk defa M2'yi deneme fırsatı buldum.M4'e göre daha renksiz ve daha eski vagonlar, Daha boğucu istasyonları var ama yolculuk daha konforlu.M4(Küçükyalı-Kozyatağı arası) hattındakikadar titreşim yok en önemlisi M4'e göre daha sessiz.M4'e konuşmak için sesinizi yükseltmeniz gerekiyor, ama farkettiğim bir şey var zamanla bu ses giderek azalıyor.Açıldığı ilk hafta neydi öyle aman Allah'ım
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18156
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
İşletmeden arkadaşlar bu sorunu gidermek için bir takım çalışmalar yapıldığını aktarmışlardı, bu azalma çalışmaların bir semeresi mi yoksa sürekli kullanıcıların hem psikolojik hemde sinirsel algılarının alışması ile mi alakalı diye düşündüm şimdiAnatolian yazdı:M4'e konuşmak için sesinizi yükseltmeniz gerekiyor, ama farkettiğim bir şey var zamanla bu ses giderek azalıyor.Açıldığı ilk hafta neydi öyle aman Allah'ım


