1-Esat'ın dediği gibi İTÜ'de 3 hat var ise böyle işletilebilir: İTÜ Maslak-Seyrantepe-Kazlıçeşme

2-Benim dediğim gibi ise; Sanayi-Seyrantepe-Kazlıçeşme

3-Böyle ring bir işletme neden olmasın: SEYRANTEPE-TAKSİM-KAZLIÇEŞME-SEYRANTEPE

Höt leeen ... şimdi kaldı iş, şunları kullanabilmekteee ... İnşaallah Şişhane-Meyhane diye yazmazlar ...* Aracın dışında hangi yöne gittiğini gösteren dijital gösterge olacak.
Bence en onemli yenilik bu. Paris'te 1. ve 14. hattin vagonlari bu tarz ve gayet ferah ve yuksek kapasiteli.* Şu an işletilen vagonlardan farklı olarak yeni trenlerde vagonlar arasında birbirine geçiş imkanı sağlayan ara geçiş yolları bulunuyor. Böylece 968 yolcunun bir tren içinde homojen dağılımı mümkün olacak.
Vay be özelliklere bak anasini satayim. birinci neyse tamamda ikinci ve ücüncü maddeler burada 1960 dan kalma metro araclarinda var ya ayip be yuh utanmadan dogan görünümlü sahin diye kaktiracaklar Rottem bunun öbür dünyasi da var be.* Şu an işletilen vagonlardan farklı olarak yeni trenlerde vagonlar arasında birbirine geçiş imkanı sağlayan ara geçiş yolları bulunuyor. Böylece 968 yolcunun bir tren içinde homojen dağılımı mümkün olacak.
* Tüm vagonlar klimalı olacak
* Aracın dışında hangi yöne gittiğini gösteren dijital gösterge olacak.
* Araç içinde kapı üstlerinde aracın hangi istasyona doğru gittiğini, hangi istasyonları geride bıraktığını, hattan aldığı on-line bilgi ile yolculara farklı ışıklarla gösteren “dinamik yol haritası” olacak.
* Araç içinde, araç istasyona geldiğinde hangi yöndeki kapıların açılacağını gösteren dijital ok göstergesi olacak
* Her vagonda 6 adet LCD yolcu bilgilendirme ekranlar olacak.
* Tüm vagonlar tam otomatik sürüş sağlayan son sistem bilgisayarlara sahip.
Dogru ama 1. hatta boyle bir ozellik yok.Canas Paristeki 14 tam otomatik ayni zamanda yani sürücü kabini dahi yok arac otomatik olarak duruyor ve kalkiyor sadece süpervizör ve dispecerler sistemi takip ediyor.