
ist-B.03:01 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)
-
- Serbest Geçiş
- Mesajlar: 747
- Kayıt: 22 Haz Cmt, 2013 12:22
Kısaca şöyle abi
-Gebze'de raylar var, istasyon inşaatı da İstanbul içindeki istasyonlara göre daha hızlı ilerlemiş
-Tuzla'da İstasyon'un durumu 1-2 hafta önce fotoğraftaki gibi fazla değişiklik yok raylar ise ilçenin doğusunda yok, batısında var
-Pendik'te ise ilçenin doğusunda raylar döşeniyor, Pendik İstasyon'a ulaşılmadı henüz, İstasyon'un batısına ise dokunulmadı
-Gebze'de raylar var, istasyon inşaatı da İstanbul içindeki istasyonlara göre daha hızlı ilerlemiş
-Tuzla'da İstasyon'un durumu 1-2 hafta önce fotoğraftaki gibi fazla değişiklik yok raylar ise ilçenin doğusunda yok, batısında var
-Pendik'te ise ilçenin doğusunda raylar döşeniyor, Pendik İstasyon'a ulaşılmadı henüz, İstasyon'un batısına ise dokunulmadı
-
- Serbest Geçiş
- Mesajlar: 741
- Kayıt: 28 Eyl Çrş, 2011 15:47
Aşırı yavaş ilerlendiğini düşünüyorum. Çalışan sayısını devamlı ve verimli tutma argümanı ileri sürülerek çalışmaların maliyeti en az biçimde yürütüldüğü yazılmıştı. Ancak bana göre olağanüstü yavaş bir gidişhat var. 3. Boğaz veya İzmit Körfez Geçiş Köprüsü ve bağlantı otoyolları bile çok daha hızlı ilerliyor.