İşletme esnasında ray hattına girebilecek tek kişi normalde <Yol Bekçisi> dir, ya da arıza bildirimlerinde tespiti yapacak ekiptir, bunlarda işin gereği olarak Dispeçer, süpervizör ya da işletme şeflerinden izin almaksızın ve bölge belirtmeksizin hatta giriş yapamazlar, giriş yaptıklarında ise 1. kendileri zaten azami dikkat göstermek zorundadır 2. Araçların o bölgeden geçiş hızı makinistli işletmede anons ile uyararak otomatik işletmede de herhalde yazılım ile yapılabilmektedir.alabay yazdı:He evet, o cam duvarlıklarla olabilir, ama yine de, birden biri tünellerde dolaşırsa, veya tünel sisteminde bir tren tahliyesi yapılırsa ...
Ama M kaç demiştik? Yapsana şu plânı artık O şeyde neden yapılmamış o zaman? O kadar kısa hatta hakikaten olabilirdi belki.
B. Alabay
İşletme esnasında tünele girmiş biri olarak şunları söyleyebilirim, yavaş dahi geçse aracın daha yanınıza gelmeden oluşturduğu bir hava kanalı var ve bu hava kanalı sizi itiyor, dolayısı ile araç yaklaşırken hareket etmemek daha doğru, diğer taraftan uzun yıllar önce bir arkadaşımız tünel kesiminde araç gelirken el arabası ile hareket halinde iken büyük ihtimalle bu etki nedeni ile el arabasının araca takılması ile sürüklenerek yaralanmış ve bacağında kalıcı hasar oluşmuştu. ---Önce Tedbir---