Bir Türk Vatandaşı olarak inanın en çok üzüldüğüm nokta bu. Ayrıca bir Bursa'lı olarak, hala ulusal demiryolu ağı dığında kalmış olmasına ayrıca hayıflanıyoruz. Neyseki, Gemlik - Mudanya Limanlarımız var.ben hala Marmaray için Pekin-Londra geyiğine inananlar olmasına çok şaşırıyorum hadi Marmaray demeyelim 3.köprü den geçsin, yahu doğru düzgün sanayi bölgelerine demiryolu götürmeyen, bir yük garlarının önemini kavrayamayan küçücük komik yük garları inşa eden, tüm yatırımı hızlı tren olarak düşünüp yanına konvansiyonel yolcu ve yük için yollar inşa etmeyen, dört tarafı ateş kazanı, Pekinden Türkiye sınırına kadar can ve mal güvenliği olmayan bir güzergahtan trenle mal gelecek tamam.
Her zaman söylediğim gibi, 16 Milyonluk İstanbul'da Halkalı'da sonra 1 tane ( yazı ile bir!) demiryolu hattı kıvrıla kıvrıla Edirne'ye ulaşıyor. O hatta'da 150 yıl sonra tren devrildi, insanlar öldü..
Ağustos ayında Hollanda'da idim. Sadece Utrecht Tren Garında 21 adet Peron vardı, ki hepsi aktif kullanılıyor..