ist-M.01 » İstanbul'da Proje Aşamasındaki Metro Hatları
- Edil Arda
- Serbest Geçiş
- Mesajlar: 586
- Kayıt: 24 Ara Çrş, 2014 00:41
Re: ist-M.01 » İstanbul' da Proje Aşamasındaki Metro Hatları
güzel olmuş, oradan da dolanarak Yenikapı'ya ya da İncirli'ye inerek yuvarlak bir metro hattı yaratılabilir.
-
- Seyyah
- Mesajlar: 3522
- Kayıt: 04 Ara Sal, 2012 10:41
Re: ist-M.01 » İstanbul' da Proje Aşamasındaki Metro Hatları
Proje bitince, Sanayi Mahallesi durağında hatlar arası geçişe turnike koyup para alırlar
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18069
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Re: ist-M.01 » İstanbul' da Proje Aşamasındaki Metro Hatları
arkadaşın söylediği gibi öyle upuzun dönen dolaşan bir hat olsa ve kalkış noktası Sanayi mahallesi olsa bana göre ayrılıp para alınmalı zatenEngin Y yazdı:Proje bitince, Sanayi Mahallesi durağında hatlar arası geçişe turnike koyup para alırlar
-
- Seyyah
- Mesajlar: 3522
- Kayıt: 04 Ara Sal, 2012 10:41
Re: ist-M.01 » İstanbul' da Proje Aşamasındaki Metro Hatları
Evet abi, diğer hatların tümünden ve hatta Levent-Hisarüstü ve Taksim-Kabataş hatlarından da para alıyorsan, bence buradan da almalısın zaten..
Eğer Sanayi Mah.-Seyrantepe mekik hattını Alibeyköy'e uzatacaklarsa, yepyeni bir hat olacak..
Eğer Sanayi Mah.-Seyrantepe mekik hattını Alibeyköy'e uzatacaklarsa, yepyeni bir hat olacak..
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18069
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Re: ist-M.01 » İstanbul' da Proje Aşamasındaki Metro Hatları
Bu konularla ilgili bir gelişme var ama anlatamam
- Edil Arda
- Serbest Geçiş
- Mesajlar: 586
- Kayıt: 24 Ara Çrş, 2014 00:41
Re: ist-M.01 » İstanbul' da Proje Aşamasındaki Metro Hatları
Niye M1A, M1B gibi bir işletme olmasın ki?
-
- Seyyah
- Mesajlar: 3522
- Kayıt: 04 Ara Sal, 2012 10:41
Re: ist-M.01 » İstanbul' da Proje Aşamasındaki Metro Hatları
Olabilir.. Her iki kol da dörder durak olacak..
Sanayi Mah. - Seyrantepe - Hamidiye - Alibeyköy Otogar - Çırçır
Sanayi Mah. - Maslak 1 - Maslak 2 - Darüşşafaka - Hacıosman
İki kolun aynı uzunlukta olması, işletme ve sinyalizasyon açısından da kolay olur sanıyorum..
Sanayi Mah. - Seyrantepe - Hamidiye - Alibeyköy Otogar - Çırçır
Sanayi Mah. - Maslak 1 - Maslak 2 - Darüşşafaka - Hacıosman
İki kolun aynı uzunlukta olması, işletme ve sinyalizasyon açısından da kolay olur sanıyorum..
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18069
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Re: ist-M.01 » İstanbul' da Proje Aşamasındaki Metro Hatları
Böyle bir hesap tekniği olduğunu sanmıyorum, kaldı ki aynı uzunlukta mı? Kuş uçumu öyle görülse de yeni koldaki eğim işletme hızına negatif etki eder vs. vs. vs. ama illa ki hesaplanır, uyar onda bir sıkıntı yok. Böyle bir uzatma ve işletme ile sadece işletme yazılımında yeniden bir güncelleme işi ve araya sıkışan 1 2 milyon tl olur.Engin Y yazdı:Sanayi Mah. - Seyrantepe - Hamidiye - Alibeyköy Otogar - Çırçır
Sanayi Mah. - Maslak 1 - Maslak 2 - Darüşşafaka - Hacıosman
İki kolun aynı uzunlukta olması, işletme ve sinyalizasyon açısından da kolay olur sanıyorum..
-
- Seyyah
- Mesajlar: 3522
- Kayıt: 04 Ara Sal, 2012 10:41
Re: ist-M.01 » İstanbul' da Proje Aşamasındaki Metro Hatları
Ya bu arada, dün akşam Maslak 1 ve 2 yazdım ya, az önce şunun farkına vardım: İstanbul'da Maslak adlı metro durağı yok
Birisi İTÜ-Ayazağa, diğeri ise Atatürk Oto San.
Birisi İTÜ-Ayazağa, diğeri ise Atatürk Oto San.
- Edil Arda
- Serbest Geçiş
- Mesajlar: 586
- Kayıt: 24 Ara Çrş, 2014 00:41
Re: ist-M.01 » İstanbul' da Proje Aşamasındaki Metro Hatları
Aslında İTÜ - Maslak daha mantıklı,
Ayazağa köyü istasyona uzak.
Ayazağa köyü istasyona uzak.
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18069
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Re: ist-M.01 » İstanbul' da Proje Aşamasındaki Metro Hatları
Bence de en başından beri hatalı bir isimlendirme, hala çok geç olduğunu düşünmüyorum. keşke; böyle meraklı, lafı dinlenen birileri olsaydı da bu konularda da kararlar alınabilseydi
-
- Seyyah
- Mesajlar: 3522
- Kayıt: 04 Ara Sal, 2012 10:41
Re: ist-M.01 » İstanbul' da Proje Aşamasındaki Metro Hatları
Bence de ilki Maslak - İTÜ ve ikincisi Maslak - Oto Sanayii olmalı..