ist-B.03:01 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)

Engin Y
Seyyah
Mesajlar: 3510
Kayıt: 04 Ara Sal, 2012 10:41

Re: ist-B.03:03 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)

Mesaj gönderen Engin Y » 03 Eki Pzt, 2016 16:56

decimus yazdı:
Engin Y yazdı:3'lü konsorsiyum kim?
Cengiz-Kolin-Limak mıydı?
Sıralama nerdeyse doğru :) Tek bir farkla Limak yerine Kalyon.

Cengiz-Kolin-Kalyon.

Kabataş-Mahmutbey : Gülermak-Kolin-Kalyon
Dudullu Bostancı : Şenbay-Kolin-Kalyon
Halkalı -Gebze : Cengiz-Kolin-Kalyon

Sondaki firmalar aynı sadece baştaki firma değişiyor :D
Limak niye dışarıda kalmış ya?
3. Havalimanı, Ankara YHT Garı, Kuzey Marmara Otoyolu ve başka ihalelere hep birlikte katılıyorlardı..

ibo
Abonman
Mesajlar: 29
Kayıt: 04 Eki Sal, 2016 12:48

Re: ist-B.03:03 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)

Mesaj gönderen ibo » 04 Eki Sal, 2016 12:50

Üçlü konsorsiyum işlere tam randımanlı bir şekilde ne zaman başlamış olur?

Kullanıcı avatarı
decimus
Kadrolu Personel
Mesajlar: 1099
Kayıt: 01 Nis Pzr, 2012 20:10

Re: ist-B.03:03 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)

Mesaj gönderen decimus » 04 Eki Sal, 2016 16:07

ibo yazdı:Üçlü konsorsiyum işlere tam randımanlı bir şekilde ne zaman başlamış olur?
Şuan için net olan bir şey yok.OHL henüz çalışan sayısını azaltmaya başlamadı.Öncelikle OHL mütehait firma sıfatından sıyrılarak müşavir firma konumuna geçecek.Her departmanda çeşitli sayıda personel bırakacak ve diğer personellerin çıkışını verecek.

Cengiz-Kolin-Kalyon ise öncelikle personel atamaları ve şantiye kurulumlarını gerçekleştirecek.

Daha sonra bu firmalar birlikte çalışacakları alt yükleniciler ile sözleşme imzalayarak işe başlamaları sağlanacak.Muhtemelen şuan bu görüşmelerin son aşamasına gelmiştir.Yasal prosedürler yerine getiriliyordur.Bu süreç 1-2 ay sürebilir.Ama şuna eminim ki bu 3 lü işe başladıktan sonra tüm sahalarda kalabalık adam + makina ile yıllardır beklenen çalışma görüntüsünü verecektir.

mksarac
Kaçak Yolcu
Mesajlar: 6
Kayıt: 27 Kas Cum, 2015 14:35

Re: ist-B.03:03 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)

Mesaj gönderen mksarac » 05 Eki Çrş, 2016 13:14

Bu durumda işlerin hızlanması ancak yılbaşında olur gibi duruyor...

ibo
Abonman
Mesajlar: 29
Kayıt: 04 Eki Sal, 2016 12:48

Re: ist-B.03:03 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)

Mesaj gönderen ibo » 08 Eki Cmt, 2016 14:42

Ohlden ayrılıp yeni konsorsiyuma geçenlerin ne zaman iş başı yapacağı söylenmiş?

ibo
Abonman
Mesajlar: 29
Kayıt: 04 Eki Sal, 2016 12:48

Re: ist-B.03:03 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)

Mesaj gönderen ibo » 13 Eki Prş, 2016 19:48

Yeni konsorsiyumun sahaya indiğini duyuyorum,mesela halkalı'ya yerleşmiş,gerçeklik payı nedir ve ne zaman tam randımanlı işler başlayacaktır,ohlden ayrılan çok sayıda personel yeni şirkete katıldı,maaşı yattığına göre işler oyalanılmadan başlayacaktır diye tahmin ediyordum,ama anadolu yakasında henüz çalışma yok,avrupa yakasındada kulaktan dolma bilgiyle var,yeni konsorsiyumun yolunu dört göz beş kulakla bekliyoruz,oyalanmasın.

langur
Sezonluk Yolcu
Mesajlar: 193
Kayıt: 29 Eyl Sal, 2009 17:15

Re: ist-B.03:03 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)

Mesaj gönderen langur » 14 Eki Cum, 2016 16:11

uzun zamandır okuduğum en güzel haber. İnşallah en kısa zamanda başlarlar :)

Kullanıcı avatarı
decimus
Kadrolu Personel
Mesajlar: 1099
Kayıt: 01 Nis Pzr, 2012 20:10

Re: ist-B.03:03 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)

Mesaj gönderen decimus » 26 Eki Çrş, 2016 07:47

CR3'de yaprak dökümü başladı.Daha önce OHL firmasının personellerinin bır kısmını projenin ilerleyişini kontrol etmek için tutabileceği düşünmüştüm ama OHL nerdeyse tüm personelle olan iş sözleşmesini fesh ederek personellerin çıkışını vermeye başlamış.Dünyanın en büyük müteahitlik firmaları arasında en üst sıralarda bulunan İspanyol firma ülkemizde herşeyi elini-gözüne bulaştırdı.

Bu arada Cengiz-Kolin-Kalyon projenin üst yönetimini atamaya başlamış.Süreç gittikçe hızlanıyor.Şimdi ekipler oluşturulmaya başlanacak.

Kullanıcı avatarı
decimus
Kadrolu Personel
Mesajlar: 1099
Kayıt: 01 Nis Pzr, 2012 20:10

Re: ist-B.03:03 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)

Mesaj gönderen decimus » 11 Kas Cum, 2016 08:20

KKC ortaklığı kadro oluşturma çalışmalarına devam ediyor.Taşeron firmalar ile anlaşmalar yapılmaya başlandı.Yakın zamanda sahaya çıkmaya başlayacaklar.Yalnız görünen o ki yıllardır dört gözle beklenen çalışmalar bir kaç ay içinde başlayacak.

kado
Aylık Paso
Mesajlar: 94
Kayıt: 26 Tem Cmt, 2014 21:21

Re: ist-B.03:03 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)

Mesaj gönderen kado » 11 Kas Cum, 2016 20:51

Yani bu projede yapılamayan nedir, üstün mühendislik gerektiren köprüler, deniz aşırı tüneller yapılırken düz toprağın üstüne nasıl ray dosenemez, anlaşılır gibi değil. Mutlaka bir açıklaması vardır ancak bilemiyoruz.

Kullanıcı avatarı
Özgür Türkler
Sezonluk Yolcu
Mesajlar: 363
Kayıt: 15 Oca Prş, 2009 08:44

Re: ist-B.03:03 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)

Mesaj gönderen Özgür Türkler » 14 Kas Pzt, 2016 10:41

Bence bu projedeki hatanın kök nedeni, karşılıksız kredi fonlamasını AB yaptı, o yüzden AB li bir firmaya ihaleyi vermeliyiz sevdası (yada belki zorunluluğu...) Bu işi Çinlilere yada yerli bir müteahhide verseydik şimdiye çoktan bitmişti bütün işler. OHL bütün mühendis-işçileri İspanya dan getirip herbirine araba-ev vs olanakları sağlamaya kalkmıştı söylenenlere göre!(Türkiyenin AB den aldığı krediyi başka bir yöntemle İspanya ya transfer etme çabası) Bu terazi bu sıkleti çekmez olur tabi sonunda, ödenek bitti ama yapılan iş sadece rayların sökülmesi, komik ötesi bir durum...

Engin Y
Seyyah
Mesajlar: 3510
Kayıt: 04 Ara Sal, 2012 10:41

Re: ist-B.03:03 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)

Mesaj gönderen Engin Y » 14 Kas Pzt, 2016 12:56

Özgür Türkler yazdı:Bence bu projedeki hatanın kök nedeni, karşılıksız kredi fonlamasını AB yaptı, o yüzden AB li bir firmaya ihaleyi vermeliyiz sevdası (yada belki zorunluluğu...) Bu işi Çinlilere yada yerli bir müteahhide verseydik şimdiye çoktan bitmişti bütün işler. OHL bütün mühendis-işçileri İspanya dan getirip herbirine araba-ev vs olanakları sağlamaya kalkmıştı söylenenlere göre!(Türkiyenin AB den aldığı krediyi başka bir yöntemle İspanya ya transfer etme çabası) Bu terazi bu sıkleti çekmez olur tabi sonunda, ödenek bitti ama yapılan iş sadece rayların sökülmesi, komik ötesi bir durum...
Çinliler konusunda haklısınız..
İhaleyi ilk önce alan ve yıllarca çivi çakmadan bırakan da Doğuş İnşaat değil miydi?
OHL, ikinci ihaleyi kazandı diye anımsıyorum..

Kilitli

“Marmaray Projesi [İnşaat Süreci]” sayfasına dön