esk-T.03 » Eskişehir Tramvay Hatları İnşaat Süreci
-
- Moderatör
- Mesajlar: 233
- Kayıt: 18 Ara Prş, 2008 23:25
-
- Moderatör
- Mesajlar: 233
- Kayıt: 18 Ara Prş, 2008 23:25
-
- Moderatör
- Mesajlar: 233
- Kayıt: 18 Ara Prş, 2008 23:25
-
- Aylık Paso
- Mesajlar: 98
- Kayıt: 26 Eki Cmt, 2013 22:34
Açılış konusunu birkaç kişiye sordum; gayet açıklayıcı ve zekice cevaplar aldım.Esat yazdı:Tüm fotolar için teşekkürler, çok iyi.
Testler ne kadar sürecek acaba açılış için verdikleri bir tarih var mı? Benim önümüzdeki haftalarda interaktif haritayı bayağı bir düzenlemem gerekecek gibi
Testler bittiğinde açılış yapılacakmış...!
Yalnız şöyle bir durum var; uzatma hatları konusunda ilk söylenen 2014 başında test sürüşleri, 25 Ocak 2014 tarihinde de hatlarda yolcu taşınmaya başlanacağı yönündeydi.
Yani 20-25 gün süreceğini tahmin ediyorum...
Geçici hatta girerken; maksimum hız 5 km...Esat yazdı:Ray kaynaklı değil, cebre ile fiks edilmiş zaten bu yüzden maksimum hız 12 km (bence daha düşük bile olabilirdi) geçici bir düzenleme olduğu için yapılan şey normal, makinistler kurallara uyarsa sıkıntı yok.
Ayrıca;
Bu noktalardan geçerken tramvaydakilerin içi kalkıyor diyebilirim...!...Kıvrıntı yerine biraz ânî düzlük başlıyor...
Çok sert bir şekilde hissediyorsunuz...
Allahtan kurtulduk.
--------
Mehmet Beyin paylaştığı resimlerden sonra, bölge hakkında fikir sahibi olabilmeniz için bir şeyler karalamaya çalıştım...
Her şey İstasyon Köprüsünün yıkılmasıyla başladı...
İstasyon Köprüsünün üzerinden EsTram hattı geçiyordu. Bunun için köprü yıkılmadan önce EsTram için deplase hattı yapıldı.
Böylelikle Eskişehir Gar Geçişinde demiryolunun yer altına alınması inşaatının son adımı olan İstasyon Köprüsü yıkıldı.
31.01.2014 itibariyle köprünün olduğu noktada demiryolunu yer altına alma çalışmaları sona erdi.
Şuan da bölgenin düzenlenmesi ve EsTram hattının tekrardan döşenmesi için çalışmalar başladı.
EsTram'ın SSK-ÇARŞI bölümü 11 Mart 2014 tarihine kadar kapandı...