
ist-M.03:05 » M5 Üsküdar-Sultanbeyli Metro Hattı [İnşaat Süreci]
- decimus
- Kadrolu Personel
- Mesajlar: 1099
- Kayıt: 01 Nis Pzr, 2012 20:10
- decimus
- Kadrolu Personel
- Mesajlar: 1099
- Kayıt: 01 Nis Pzr, 2012 20:10
Benim bildiğim kadarı ile 2 farklı noktadan gişe katına geçiş olacak. Bununla ilgili hazırlıklar marmaray yapılırken hazırlandı.Üsküdar istasyonunun Marmaray çıkışları dışında kendisine özel çıkışıda olacak ama istasyon yerleşim planına göre iki istasyon arasında 3 ayrı noktadan da (bilet katına tabii ki) geçiş mümkün olacak
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18156
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Doğru şu an görseli bulamıyorum, doğu tarafında yani Üsküdar metro istasyon kutusundan çıkışlar açıkça görülüyor bendeki resimde, sahil tarafına çıkmak isteyenler Marmaray ın mezanin katından geçerek ulaşabilecekler, eğer yanlış çıkartmıyorsamdecimus yazdı:Benim bildiğim kadarı ile 2 farklı noktadan gişe katına geçiş olacak. Bununla ilgili hazırlıklar marmaray yapılırken hazırlandı.Üsküdar istasyonunun Marmaray çıkışları dışında kendisine özel çıkışıda olacak ama istasyon yerleşim planına göre iki istasyon arasında 3 ayrı noktadan da (bilet katına tabii ki) geçiş mümkün olacak
- decimus
- Kadrolu Personel
- Mesajlar: 1099
- Kayıt: 01 Nis Pzr, 2012 20:10
Doğru şu an görseli bulamıyorum, doğu tarafında yani Üsküdar metro istasyon kutusundan çıkışlar açıkça görülüyor bendeki resimde, sahil tarafına çıkmak isteyenler Marmaray ın mezanin katından geçerek ulaşabilecekler, eğer yanlış çıkartmıyorsam
Ekte bulunan resime bakarsanız 2 farklı noktayı göstermeye çalıştım. Bunlardan bitanesi Batı çıkışı diye tabir edilen kız kulesi yönünde olan çıkış. Bu çıkış için gerekli akbil noktaları bile hazır.
2. çıkış ise istasyonun ortasından 2 kat yukarı çıktığınız zaman karşılacaksınız. Zaten Üsküdar istasyonu kullanandığınız zaman dikkat edin. Orta göbekten 2 merdiven çıktığını zaman çok geniş ve uzun bir alan göreceksiniz arka kısımda . Bu alanın tam ortası içeriye doğru gömülü ve ölü alan olarak görünmektedir. Ama 2 yıl sonra duvar yıkılacak ve geçiş olacağı zaman o boşluğun sebebi oratya çıkacaktır.,
En son decimus tarafından 08 Oca Çrş, 2014 21:03 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18156
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
- decimus
- Kadrolu Personel
- Mesajlar: 1099
- Kayıt: 01 Nis Pzr, 2012 20:10
Üsküdar istasyonunda fore kazık makinaları çalışmalarında devam etmekte. Henüz çalışmaların başı olması sebebiyle harfiyat alımı başlamadı. Ayrıca saha üzerinde bulunan büyük su borularının olması deplase işlerinin de olacağı anlamına geliyor..

Bu projenin internet sitesi muhtemelen bugüne kadar yapılmış en kötü site. Zaten yüklenici firmanın kendi sitesi yılda bir kere güncellenen, özensiz site. Halbuki grup şirketlerinden biri tv , radyo dergi gibi bir çok faaliyet kolu mevcut.Ama terzi kendi söküğünü dikemez misali çok kötü bir internet sitesi yapılmış ve vatandaş bilgilendirilmiyor. Halbuki Marmaray gibi aylık ilerleme videolar çekilse ve yayınlansa hem onların motivasyonu artar hemde ciddi reklam yapmış olurlar.

Bu projenin internet sitesi muhtemelen bugüne kadar yapılmış en kötü site. Zaten yüklenici firmanın kendi sitesi yılda bir kere güncellenen, özensiz site. Halbuki grup şirketlerinden biri tv , radyo dergi gibi bir çok faaliyet kolu mevcut.Ama terzi kendi söküğünü dikemez misali çok kötü bir internet sitesi yapılmış ve vatandaş bilgilendirilmiyor. Halbuki Marmaray gibi aylık ilerleme videolar çekilse ve yayınlansa hem onların motivasyonu artar hemde ciddi reklam yapmış olurlar.