ist-M.06 » Sabiha Gökçen Havalimanı Metro Erişim Planlar
-
- Serbest Geçiş
- Mesajlar: 741
- Kayıt: 28 Eyl Çrş, 2011 15:47
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18112
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Bu konuyu "Öneri" kısmında bırakmışız, gerçi ben hala proje mi öneri mi ihale mi nedir bilemiyorum İBB kendi planını mı yapacak, UDH nın planı mı işleyecek, metro mu olacak Marmaray kolu mu bence hala belirsiz.
http://www.haber3.com/baskan-topbastan- ... 71395h.htm
http://www.haber3.com/baskan-topbastan- ... 71395h.htm
Tuzla'ya iki ayrı hattan metro getireceklerini belirten Topbaş, "İçmeler Tersane Kavşağı-Kadıköy Kartal Metrosu'na bağlanmakta ve böylece diğer metrolarla ve hatta Marmaray ile erişim sağlanmaktadır. Diğer hat da Tuzla'yı Sabiha Gökçen'e bağlayan bir hattır. Onun üzerinde Başkan ile birlikte etüdler yaptık. Hangi mahalleden nasıl geçmesi gerektiğini konuştuk." dedi.
-
- Serbest Geçiş
- Mesajlar: 692
- Kayıt: 07 Şub Cmt, 2015 00:47
http://i0.wp.com/www.rayhaber.com/wp-co ... =320%2C205
Şöyle bir harita var. Benim anladığım kadarıyla çok sayıda işletme imkanı olan bir metro kompleksimiz olacak.[/url]
Şöyle bir harita var. Benim anladığım kadarıyla çok sayıda işletme imkanı olan bir metro kompleksimiz olacak.[/url]
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18112
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
İşte o son derece gereksiz bir iş olacak ama devletlü daha iyi bilir.Uğur yazdı:http://i0.wp.com/www.rayhaber.com/wp-co ... =320%2C205
Şöyle bir harita var. Benim anladığım kadarıyla çok sayıda işletme imkanı olan bir metro kompleksimiz olacak.[/url]
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18112
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
O bağlantılar, depo, araç deplase için falan çok güzel ama işletme yapılmak istenirse çok gereksiz olduğunu düşünüyorum. Mantık şu;
Kadıköy-Tuzla
Kadıköy-SGH
Tuzla-SGH
Pendik-SGH
işletmeleri yapılabilsin. Tamam eyvallah da gerek var mı? M4 ikiye ayrılıp bir ucu Tuzla ya gidiyor (Çamçeşme son durak değil) diğer ucu SGH (SGH da son değil) üstüne bir de Pendik YHT yanından tek duraklık bir ilave ile Pendik-SGH aynı hatta sokuluyor. 90 sn. ile tren mi işletilecek, hat UTO ya uygun mu 90 sn. yapılabilecek mi? Bu uçta 3 işletmede yapılırsa bunun anlamı şu frekans demektir
Kadıköy-Tuzla 4'30''
Kadıköy-SGH 4'30''
Tuzla-SGH 4'30''
Pendik-SGH 4'30'' dk
Kadıköy-Kaynarca 2'15''
Hastane-SGH 90''
bilmiyorum yanlış mı hesapladım ama görüldüğü üzere ana hatta büyük bir faydası yok, bu şekilde M4 ana hatta 2 dk. dan daha düşük sefer yapılamayacak, ancak Bostancı' dan kısa parkur kaldırılarak Kadıköy tarafındaki yükü düşürmek için işletme yapılabilir.
Neyse, karışık işler hele bir o gün gelsinde
Ama bana kalsa, Pendik ten gelecek hattı hiç metroya karıştırmam, direkt Marmaray ray kotundan başlatıp bir tünele sokarak o Çamçeşme denilen yerden geçirip ayrı bir tünel ile SGH ya ulaştırırım. Böylece SGH-AHL-3.HL birbirine Marmaray ile DİREKT bağlanmış olur.
Kadıköy-Tuzla
Kadıköy-SGH
Tuzla-SGH
Pendik-SGH
işletmeleri yapılabilsin. Tamam eyvallah da gerek var mı? M4 ikiye ayrılıp bir ucu Tuzla ya gidiyor (Çamçeşme son durak değil) diğer ucu SGH (SGH da son değil) üstüne bir de Pendik YHT yanından tek duraklık bir ilave ile Pendik-SGH aynı hatta sokuluyor. 90 sn. ile tren mi işletilecek, hat UTO ya uygun mu 90 sn. yapılabilecek mi? Bu uçta 3 işletmede yapılırsa bunun anlamı şu frekans demektir
Kadıköy-Tuzla 4'30''
Kadıköy-SGH 4'30''
Tuzla-SGH 4'30''
Pendik-SGH 4'30'' dk
Kadıköy-Kaynarca 2'15''
Hastane-SGH 90''
bilmiyorum yanlış mı hesapladım ama görüldüğü üzere ana hatta büyük bir faydası yok, bu şekilde M4 ana hatta 2 dk. dan daha düşük sefer yapılamayacak, ancak Bostancı' dan kısa parkur kaldırılarak Kadıköy tarafındaki yükü düşürmek için işletme yapılabilir.
Neyse, karışık işler hele bir o gün gelsinde
Ama bana kalsa, Pendik ten gelecek hattı hiç metroya karıştırmam, direkt Marmaray ray kotundan başlatıp bir tünele sokarak o Çamçeşme denilen yerden geçirip ayrı bir tünel ile SGH ya ulaştırırım. Böylece SGH-AHL-3.HL birbirine Marmaray ile DİREKT bağlanmış olur.
-
- Serbest Geçiş
- Mesajlar: 692
- Kayıt: 07 Şub Cmt, 2015 00:47
Aslında bu çok ama çok faydalı olur. İç hatlar daha çok Mevcut havalimanlarına kaydırılır. Böylelikle yeni havalimanınında boş slot açılmış olur ve daha fazla yurtdışı noktasına uçulur. Atıyorum Londra'dan Antalya'ya gidecek yolcu yeni'ye iner daha sonra Havalimanı Eksperisiyle Atatürk veya Sabiha Gökçen'e gelip uçağına biner.Ama bana kalsa, Pendik ten gelecek hattı hiç metroya karıştırmam, direkt Marmaray ray kotundan başlatıp bir tünele sokarak o Çamçeşme denilen yerden geçirip ayrı bir tünel ile SGH ya ulaştırırım. Böylece SGH-AHL-3.HL birbirine Marmaray ile DİREKT bağlanmış olur.
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18112
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
aynen, adam hiç karayolu ile uğraşmadan iki liman arasında süresi uzun olsa da bir yolculuk yapma şansı bulur. tabii bizimkilerde akıl edip valiz taşımaya uygun hale getirirse marmaray vagonlarını o iş tadından yenmezUğur yazdı:Aslında bu çok ama çok faydalı olur. İç hatlar daha çok Mevcut havalimanlarına kaydırılır. Böylelikle yeni havalimanınında boş slot açılmış olur ve daha fazla yurtdışı noktasına uçulur. Atıyorum Londra'dan Antalya'ya gidecek yolcu yeni'ye iner daha sonra Havalimanı Eksperisiyle Atatürk veya Sabiha Gökçen'e gelip uçağına biner.Ama bana kalsa, Pendik ten gelecek hattı hiç metroya karıştırmam, direkt Marmaray ray kotundan başlatıp bir tünele sokarak o Çamçeşme denilen yerden geçirip ayrı bir tünel ile SGH ya ulaştırırım. Böylece SGH-AHL-3.HL birbirine Marmaray ile DİREKT bağlanmış olur.