Kaynak; T24Marmaray projelerine de hız veren belediye, 9 kmlik Sabiha Gökçen Havalimanı-Pendik Marmaray bağlantısını 2017de hizmete alacak. 3.5 kmlik Ataköy Marmaray-Atatürk Havalimanı Marmaray bağlantısını da yine 2017te açacak. Belediyenin tramvay projeleri arasında ise 3.5 kmlik Edirnekapı-Vezneciler Tramvay hattı yer alıyor. Hattın tamamlanma tarihi 2018 olarak belirtiliyor.
ist-M.06 » Sabiha Gökçen Havalimanı Metro Erişim Planlar
-
- Serbest Geçiş
- Mesajlar: 747
- Kayıt: 22 Haz Cmt, 2013 12:22
- alabay
- Evliya Çelebi
- Mesajlar: 5576
- Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12
EdirnekapıVezneciler?
Yeni bir deney mi? Bu zaten yok muydu plânlarda, çoook eski zamanlarda? Edirnekapıdan Vezneciler yaparlarsa, oradan T1i kesip, Yenikapıya ray indirmeleri mantıklı olur. Biraz paralellik olsa da, bence ağ (hahahağ) için elverişli olur.
Ayrıca şu TophaneSultanahmet hattı ne oldu, maden tramvay rûyalarına girdik?
Yeni bir deney mi? Bu zaten yok muydu plânlarda, çoook eski zamanlarda? Edirnekapıdan Vezneciler yaparlarsa, oradan T1i kesip, Yenikapıya ray indirmeleri mantıklı olur. Biraz paralellik olsa da, bence ağ (hahahağ) için elverişli olur.
Ayrıca şu TophaneSultanahmet hattı ne oldu, maden tramvay rûyalarına girdik?
-
- Serbest Geçiş
- Mesajlar: 741
- Kayıt: 28 Eyl Çrş, 2011 15:47
Kadıköy - Kartal metro hattında metro istasyonlarının erişemediği duraklar için yoğun saatlerde her 8 - 10 dk da bir seyrek saatlerde 15'dk da bir körüklü otobüs koysunlar, geriye kalan tüm hatları Kuzey - Güney eksenine kaydırsınlar veya Kartal metro baş/son duraklı yapsınlar; yerin altına gömdükleri milyar doları kurtarsınlar.
-
- Kadrolu Personel
- Mesajlar: 1434
- Kayıt: 29 Oca Sal, 2008 15:44
Geçenlerde 4 duraklı gösterilen Pendik-Sabiha Gökçen Metrosu bir anda 3-4 durak daha kazanmış. Bu arada istasyonlardan biri Bağlar olarak görünüyor, ben 20 senedir oralar avucumun içi gibi bilirim Bağlar diye bir yer duymadım. Nerelerinden uydurdular acaba? Bir de Tavşantepe'de olmayacağını söyledik durduk, aktarma istasyonu için Kaynarca Merkez diye bir istasyon daha ilave etmişler.
Şuna kanaat ettim ki kesinlikle masa başında metro hattı planlıyorlar, saha çalışması yok...
Şuna kanaat ettim ki kesinlikle masa başında metro hattı planlıyorlar, saha çalışması yok...
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18112
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18112
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Üzerine konuşuyoruz havada kalmasın, datayı da görelim. Bahsedilen güzergah şu
Daha önceleri Kaynarca' da bir entegrasyon olacak diye biliyorduk ama bu tasarıma göre M4 ün 3. etabı olan Tuzla kesiminde kalan Kaynarca Merkez istasyonu ile bir entegrasyon öngörülmüş. Tabi ben ısrarla bu işin ne kadar net olduğu konusunda tereddütümü dile getireyim, İBB bir metro hattı mı yapacak, UDH Marmaray ı mı uzatacak?
Daha önceleri Kaynarca' da bir entegrasyon olacak diye biliyorduk ama bu tasarıma göre M4 ün 3. etabı olan Tuzla kesiminde kalan Kaynarca Merkez istasyonu ile bir entegrasyon öngörülmüş. Tabi ben ısrarla bu işin ne kadar net olduğu konusunda tereddütümü dile getireyim, İBB bir metro hattı mı yapacak, UDH Marmaray ı mı uzatacak?