ist-B.03:01 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)

irfanmm
Aylık Paso
Mesajlar: 53
Kayıt: 08 Kas Prş, 2012 15:25

Mesaj gönderen irfanmm » 04 Nis Prş, 2013 08:03

Daha önce duyurulmuş olabilir sitenizde. Eğer duyurulmadıysa bilgi benden olsun.
Ayrılıkçeşme-Pendik banliyo işletmesi CR3 proje kapsamında 19.haziran.2013 tarihinde kapatılarak, yüklenici firmaya yer teslimi yapılacaktır.

Bilginize.

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18156
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 04 Nis Prş, 2013 08:09

Bu durumda 29 Ekim de yht Istanbul Pendik e kadar gelmis olacak demektir, neyse en azindan hattin bu kesimindede isler baslayacak, gecen avrupa yakasindaki calismalari gosteren videolar gormustum paylasmak lazim bir ara.

irfanmm
Aylık Paso
Mesajlar: 53
Kayıt: 08 Kas Prş, 2012 15:25

Mesaj gönderen irfanmm » 04 Nis Prş, 2013 09:50

Bu durumda 29 Ekim de yht Istanbul Pendik e kadar gelmis olacak demektir, neyse en azindan hattin bu kesimindede isler baslayacak, gecen avrupa yakasindaki calismalari gosteren videolar gormustum paylasmak lazim bir ara.
Yapılan açıklamalar ile projenin gidişatı örtüşmüyor. Ben 29.ekimde YHT nin hizmete açılacağını düşünmüyorum. Zaten Binali bey bu iki büyük projeyi aynı anda açmak doğru olmaz şeklinde bir ifadede bulunmuş idi. Aslında bunun türkçesi 29.ekime yetişmeyecek şeklinde yorumluyorum ben.

Engin Y
Seyyah
Mesajlar: 3566
Kayıt: 04 Ara Sal, 2012 10:41

Mesaj gönderen Engin Y » 04 Nis Prş, 2013 11:10

Zaten Binali bey bu iki büyük projeyi aynı anda açmak doğru olmaz şeklinde bir ifadede bulunmuş idi. Aslında bunun türkçesi 29.ekime yetişmeyecek şeklinde yorumluyorum ben.
Haklısınız İrfan Bey. Eskişehir-Konya işletmesinin açılışında Başbakan, "yıl sonunda YHT'yi İstanbul'a getirmeyi hedefliyoruz" demişti, yanlış hatırlamıyorsam. Belki arada iki ay gibi bir fark olacaktır.

Hatta belki de yıl sonunda YHT deneme seferi yaparak gelmiş olur İstanbul'a, ama işletmenin açılışı Nisan'daki yerel seçimlerden bir-iki ay önce yapılır.

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18156
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 05 Nis Cum, 2013 14:17

Hayırlısı bakalım, iyi kötü benim düşüncemi bilirsiniz, illa ki şov yapmak için yetiştirdik diyebilmek için yarım işlerden nefret eden bir adamım, öyle olacağına 6 ay geç açılsın ama böyle tarih verme işleri de bir son bulsun artık, bliyorum buna kafayı takmış tek hastalıklı tip benim ama, ne yapayım yazmadan edemedim.

Hakan
Kadrolu Personel
Mesajlar: 1434
Kayıt: 29 Oca Sal, 2008 15:44

Mesaj gönderen Hakan » 13 Nis Cmt, 2013 14:52

Resim

Geçen hafta Pendik-Kaynarca arası...

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18156
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 14 Nis Pzr, 2013 18:28

Hakan teşekkürler foto için, geçenlerde bir takım videolardan bahsetmiştim Youtube üzerinde, Halkalı-Yedikule arası hat söküm çalışmalarından görüntüler veren kısa kısa videolar, buraya alıntılıyorum.

http://www.youtube.com/watch?v=zxWeMrf2zV4

http://www.youtube.com/watch?v=HJqUYVV7kyI

http://www.youtube.com/watch?v=afMIdNKAKaA

http://www.youtube.com/watch?v=hQX95xXBBSs

http://www.youtube.com/watch?v=Rds2kVNVdBo

http://www.youtube.com/watch?v=3fbhKfX_D0g

Videoları yükleyen arkadaşın Youtube linki aşağıda tüm videoları oradan da görebilirsiniz

http://www.youtube.com/user/panaljin?feature=watch

Kullanıcı avatarı
Özgür Türkler
Yıllık Paso
Mesajlar: 366
Kayıt: 15 Oca Prş, 2009 08:44

Mesaj gönderen Özgür Türkler » 15 Nis Pzt, 2013 07:48

Cumartesi günü Bakırköydeydim, Bakırköy istasyonu ve civarında raylar sökülmüş ama platform duruyordu, istasyon yapılarını da henüz ellememişlerdi...

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18156
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 25 May Cmt, 2013 20:28

Bu arada detay olarak belirttik mi hatırlayamadım ama Avrupa yakasında banliyö hatları yerine konulan otobüs işletmeleri BN1 Halkalı-Eminönü ve BN2 Küçükçekmece-Eminönü olarak düzenlenmiş, baştan Yenikapı kalkışlı vardı diye hatırlıyorum, ne hikmetse İETT sitesinde böyle görünüyor artık.

Anatolian
Serbest Geçiş
Mesajlar: 747
Kayıt: 22 Haz Cmt, 2013 12:22

Mesaj gönderen Anatolian » 22 Haz Cmt, 2013 13:34

Bu 29 Ekim'e Tuzla istasyonu büyük ihtimalle yetişecek geçen gün geçtiğimde neredeyse bitti bitecek durumuna gelmiş artık Içmeler ve Aydıntepe ise biraz daha geriden geliyorlar.Fakat Pendik 29 Ekim'e yetişmeyecek gibi daha istasyona başlanmadı bile 3 ayda çok zor.Ayrıca banliyö hattı yenilemesi kapsamında yaptıkları altgeçlt ve üstgeçitleri de açarlar heralde 1-2 haftalık işleri var sadece

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18156
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 22 Haz Cmt, 2013 14:03

Anatolian yazdı:Bu 29 Ekim'e Tuzla istasyonu büyük ihtimalle yetişecek geçen gün geçtiğimde neredeyse bitti bitecek durumuna gelmiş artık Içmeler ve Aydıntepe ise biraz daha geriden geliyorlar.Fakat Pendik 29 Ekim'e yetişmeyecek gibi daha istasyona başlanmadı bile 3 ayda çok zor.Ayrıca banliyö hattı yenilemesi kapsamında yaptıkları altgeçlt ve üstgeçitleri de açarlar heralde 1-2 haftalık işleri var sadece
Pendik te mevcuda göre daha büyük bir istasyon planlanıyordu daha doğrusu Gar olarak tanımlayabileceğimiz bir yapı olacaktı, belki büyük işlerini sonraya bırakırlar ve en azından tren durabilecek bir peron yaparlar, pas geçileceğini sanmıyorum. Tuzla' da yapılan iyileştirme çalışmaları nasıl dı, ya da bölgeyi bilen gören sizlere sorayım eski istasyonlarda tamamen yıkılanlar hangileri, bazıları korunacaktı diye duymuştuk, belki daha hızlı ilerler ara istasyonlar o yüzden soruyorum.

Anatolian
Serbest Geçiş
Mesajlar: 747
Kayıt: 22 Haz Cmt, 2013 12:22

Mesaj gönderen Anatolian » 22 Haz Cmt, 2013 14:21

Tuzla'da 3 adet (Tuzla, Içmeler, Aydıntepe) istasyon var.3 tanesi de yıkıldı yine aynı yerlerine yeniden inşaa ediliyorlar yani koruma falan yok.Aydıntepe ve Içmeler'de sadece peronlar yapıldı üst işler hala duruyor.Geçen gün önünden geçtiğim Tuzla istasyonunda ise perona yapılan tavan dikkatimi çekti "m" harfi şeklindeydi yanlış görmediysem.Yollarda ise betonla kaplandı ve geri toprak döküldü.Su sıralar tren yolunun kenarlarına yağmur suyu kanalına benzer taşlar döşüyorlar ama işlevini bilmiyorum

Tuzla istasyonunun yeri kesinlikle değişmeliydi istasyon ilçede yerleşimin olduğu yere hayli uzak, kuzeyinde fabrikalar ve d-100, doğusunda ise askeri bölge var sadece güne batı tarafı yerleşim alanı ve ilçenin geri kalanına kör noktada.Yani bir anket yapılsa Tuzla'da tren kullananlar %10'u geçmez. Biraz daha batıya kaydırsalardı daha güzel olurdu

Kilitli

“Marmaray Projesi [İnşaat Süreci]” sayfasına dön