kay-T.03:03 » Kayseray 3.Etap (İldem) İnşaat Süreci
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18081
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
kay-T.03:03 » Kayseray 3.Etap (İldem) İnşaat
http://www.lojiport.com/haberdetay/Kays ... ladi/32797
Güzergahta düzenlemeler başlamış, ilk etapta hat üzerinde bulunan ağaçlar sökülerek taşınmışlar, umarım en kısa sürede tamamlanarak sistemin gelişiminde önemli bir adım atılır.
Güzergahta düzenlemeler başlamış, ilk etapta hat üzerinde bulunan ağaçlar sökülerek taşınmışlar, umarım en kısa sürede tamamlanarak sistemin gelişiminde önemli bir adım atılır.
En son Esat tarafından 10 Ara Sal, 2013 18:25 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
-
- Aylık Paso
- Mesajlar: 31
- Kayıt: 13 Ağu Cmt, 2011 14:17
Kayseray ildem hattındaki Beyazşehire dönüş noktası olan bu kavşakta hattın trafikten izole edilerek Samray'daki üst geçit, köprü tarzında geçişi sağlansa daha iyi olmazmı?
bu arada hattın Cırgalan kavşağı-M.Sinan kavşağı arası kazı işleri başlamış durumda.Biraz gecikme yaşandı ama hızlı ilerliyor sanki
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18081
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Kent gereğine göre değişir. Etraf bayağı bir boş, yani oralar tamamen dolup o iki caddenin araba trafiğinden geçilmez hale gelmesi kaç sene alır? Bu süre içerisinde bence insanlar tramvaya alışırlar diye düşünüyorum, kaldı ki en sık seferi 5 dk. da bir olsun, bir de yolun yapısı itibari ile zaten araçlar ile birlikte dönüş yapacak, yani trafik ışığı mantığında da çok aşırı engelleyecek gibi görünmedi bana. Tabi bunu ben kendi fikrime göre söylüyorum, çünkü eğer gerçekten ciddi bir trafik yükü olmayan yol ise o tip yapılara karşıyım.cihan ert yazdı:Kayseray ildem hattındaki Beyazşehire dönüş noktası olan bu kavşakta hattın trafikten izole edilerek Samray'daki üst geçit, köprü tarzında geçişi sağlansa daha iyi olmazmı?
Ama kentin yöneticileri iyi planlıyorlarsa, oranın geleceğini iyi hesaplamışlarsa, bir kaç sene içinde bu yolda karayolu trafiği içinden çıkılmaz olacaksa geleceğe yatırım için tabii ki viyadük ile dönmesi doğru çözüm olur.
-
- Aylık Paso
- Mesajlar: 31
- Kayıt: 13 Ağu Cmt, 2011 14:17
Evet burası hattın zemini için hazırlanmış beton bölümdür.Kazısı yapıldıktan sonra agrega(çakıl) dolgu malzemesiyle zemin iyileştirmesi yapılıp üzerine bu beton dökülüyor ve daha sonra bu betonun iki tarafına oluk şeklinde betondan kanallar yapılıyor.ilerleyen günlerde o şekildede fotolarız.Bu resimde görülen kısımda açılmış alanın ortasında beton bir zemin var gibi, bu kesimde tüm deplase işleri bitti mi? Daha doğrusu şöyle sorayım o beton olarak gördüğüm şey hat için hazırlanmış zemin kısmımı bilginiz varmı?
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18081
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Kablo kanalları falan olsa gerek, bir de yağmur suyu atık kanalı yapılıyor bildiğim kadarı ile. Bir de sormak istediğim başka bir şey daha var, gerçi mevcut hat ile ilgili ama, işletmedeki sistemin toplu taşımaya ne kadar bir katkısı oldu sizce, yani güzergah üzerindeki diğer toplu taşıma araçlarında bir azalma sağlandı mı ya da özel araçla yolculukta bu konularda yayınlanmış bir bilgi ya da gözle görülür bir şeyler varmı? Buradan kıyasla yapımı devam eden bu hatlarında faydasını belki biraz hayalide olsa ölçme şansımız olabilir.cihan ert yazdı:Evet burası hattın zemini için hazırlanmış beton bölümdür.Kazısı yapıldıktan sonra agrega(çakıl) dolgu malzemesiyle zemin iyileştirmesi yapılıp üzerine bu beton dökülüyor ve daha sonra bu betonun iki tarafına oluk şeklinde betondan kanallar yapılıyor.ilerleyen günlerde o şekildede fotolarız.Bu resimde görülen kısımda açılmış alanın ortasında beton bir zemin var gibi, bu kesimde tüm deplase işleri bitti mi? Daha doğrusu şöyle sorayım o beton olarak gördüğüm şey hat için hazırlanmış zemin kısmımı bilginiz varmı?