ist-T.06 » Kadıköy-Üsküdar Bölgesi Tramvay Projeleri
-
- Moderatör
- Mesajlar: 233
- Kayıt: 18 Ara Prş, 2008 23:25
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18081
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
O farklı bir durum, Özal zamanında da Şehremini' de devasa seçim otobüsü ile gelmiş ve o daracık sokaklarda dolaşmıştı, hele ki şimdi eminim önceden büyükşehirin çekicileri yollarda bir tane araba bırakmıyordu seçim otobüsü gelecek diye Hakan belediye otobüsü işletilmesinden söz ediyor, orada otobüs geçecek 2-3 cadde var ve zaten sadece onlardan geçiyor.zafer94 yazdı:otobüs girdi geçen seçim iett seçim günü ikarusları caferağa spor salonuna kadar soktular 2002 den sonra modaya ototbüs girdi geçen sene fotografı var
Ben şöyle bir resim sunayım.
Sarı mevcut hat, eflatun ve lacivertte varyasyonlar, birinden biri tercih edilebilir diye düşünüyorum, bölgenin yapısı itibariyle çift hat imkansız yani rıhtıma inen cadde haricinde, ki orada da dediğim gibi şu otobüs,minibüs karmaşasına son verilmesi gerekir bu işletmelerin yapılabilmesi için.
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18081
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Katılıyorum, zaten böyle bir öneri hayata geçecek olsa dahi araçların yenilenmesi ile mümkün olabilir, bahsettiğim modüler çok körüklü araçlar ama daha önce bir yöneticimizden bu tip araçların İstanbul altyapısına uygun olmadığı bu yüzden tercih edilmediği yönünde bir geri bildirim almıştım. Hal böyle iken yani oldukça düz T1 hattı için dahi tercih edilmemişken bu güzergahta kullanılabilirlermi bilmiyorum, bunu sen yorumlayabilirsin Mehmet, ya da Mehmet kahraman Mehmetler çoğaldı bu aradaMehmet keleş yazdı:Eğim kurtarır. Yollar uygun fakat bu araçlarla olmaz. Metrobüsün sirkülasyonu çok olur ve hat para kazanmaya başlar. Şu anki günlük yolcu sayısı 1200 civarında küllü zarar. Eyüp teleferik bile yazın 6000 leri görüyorken, bu hat sadece modanın yaşlı vatandaşlarına hizmet veriyor.
-
- Moderatör
- Mesajlar: 233
- Kayıt: 18 Ara Prş, 2008 23:25
Nasıl anlayamadım. Niye altyapı için uygun değilmiş?. Bence Bielefeld araçları çok uygun M8C araçları çok uygun. Platformlu ve platformsuz binilebiliyor, istasyon yapmaya uğraşmazsın flexbl. Dar ekartman üç parça, gayet ucuz temin edilebilir. Zaten onlar yeni araç almışlar. Fakat, unu şekeri bir araya getirip helva yapabilecek, adamlar nerde...
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18081
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Yo Mehmet benim dediklerim yeni tip modül araçlardı mesela Siemens Combino ya da Viyana'nun ULF tarzı, küçük bölümler, fazla körük. T1 hattı temelinde bakarsak aşırı yolcu yoğunlu nedeni ile o tip araçların sıkıntı yaşayacağı ve çok sorun çıkarıp bakım masrafının ağır olacağı yönünde bir görüş ortaya çıkmış, sonrasında zaten karar verilen tip Alstom oldu. Bielefeld araçlarına bir bakayımMehmet keleş yazdı:Nasıl anlayamadım. Niye altyapı için uygun değilmiş?. Bence Bielefeld araçları çok uygun M8C araçları çok uygun. Platformlu ve platformsuz binilebiliyor, istasyon yapmaya uğraşmazsın flexbl. Dar ekartman üç parça, gayet ucuz temin edilebilir. Zaten onlar yeni araç almışlar. Fakat, unu şekeri bir araya getirip helva yapabilecek, adamlar nerde...
- alabay
- Evliya Çelebi
- Mesajlar: 5559
- Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12
- alabay
- Evliya Çelebi
- Mesajlar: 5559
- Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12
- alabay
- Evliya Çelebi
- Mesajlar: 5559
- Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12