Verdiğiniz bilgiler ve katılımınız için çok teşekkür ederiz, bizi ara sıra da olsa haberdar ederseniz memnun oluruz
Araçlardan memnun olmanız iyi, biz aynı araçlardan İstanbul' da pek memnun olamadık maalesef, gerçi yolculuk konforu ile ilgili pek sorun yoktu yani yolcuya yansıyan sorunlar yoktu, daha çok metro aracının tramvay hattında kullanılmasından kaynaklanan sorunlar yaşadık, ama Adana'da araçların verimli olduğunu duymak güzel.
Diğer taraftan 2. etabın bakanlığa devredilmesi bu yıl için kesin mi? Yanlış hatırlamıyor isem Bakanlığın açıkladığı bütçe içerisinde yer almıyorlardı bu hatlar, dolayısı ile imza atılsa bile kaynak ayrılması falan bir sonraki seneye kalabilir tabii ki bu da en doğal hali ile işin geç başlaması demek, tabii ki hemen başlansa hızlı bir şekilde ilerleyebilir özellikle de kamulaştırma ile ilgili sorunlar önceden aşılır ise. Anladığım kadarı ile siz 2.etabın mevcut hattan daha fizibl olduğunu düşünüyorsunuz ya da daha çok iş yapacağını, peki bu bahsettiğiniz üniversite ve stad bağlantıları tam bir entegrasyonmu yani yakınınamı gidecek yoksa gerçekten iki tesisinde önüne içine kadar ulaşacak bir sistem kurulmasımı söz konusu?