Bakan' ın ifadesi ile aynen öyle, yalan oluyor. Ne kadar yazık, halbuki şu Atatürk Havalimanı kol çıkması falan denildiğinde ne kadar ümitlenmiştim, vay beeee banliyö şebekemiz mi ne olacak demiştim kendi kendimeHakan yazdı:Esat o zaman Gebze-Halkalı işletmesi dışında, Gebze-Haydarpaşa gibi alternatif ve daha kısa işletmeler yalan mı oluyor?
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Halbuki şöyle olsaydı fena mı olurdu;
Gebze-Ispartakule
Gebze-Haydarpaşa
Sabiha Gökçen-Haydarpaşa (belki ileride daha kuzeye giden bir banliyö hattı)
Sabiha Gökçen Havalimanı-Atatürk Havalimanı
Sirkeci Gar-Atatürk Havalimanı
Sirkeci Gar-Ispartakule
Bakırköy ya da Kazlıçeşme den Kartal' a giden bir hat,
Kazlıçeşme' den kuzeye giden bir hat olabilirdi, yani illa metro değil de malum şu kuzeye yapılacak kentlere giden kent içinde sık istasyonlu bir hat,
bunların hepsi aslında mümkün, tek yapılması gereken mevcut Baş Gar ları kapatmadan aradaki bazı istasyonlarda ikinci peron inşaası, zaten bazı noktalarda hattın 3 olduğu istasyon bölgeleri de var sanırım. Ama görünüşe göre pek olacak gibi değil.