tr-HT.04:02 » Ankara - Konya - Karaman YHT İşletmesi
-
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18081
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Evet büyük hali için irtibata geçin falan diyor ama ben buraya göndermezler belki diye irtibat kurmamıştım, bu arada hatta araçlar dolu gidip geliyormuş, zaten bana göre fiyatları çok uygun, bu hali ile kimsenin kalkıpta saatler yol tepeceğine inanmam, yht varken karayolu peh ayrıca seferlerinde saat başı yapılması sağlanacakmış.
http://www.lojiport.com/index.php?sayfa ... y&id=30310
http://www.lojiport.com/index.php?sayfa ... y&id=30310
Ankara-Konya YHT hattında Ramazan Bayramı tatili süresince ücretsiz olan biletlerin kısa sürede tükendiğini, daha sonraki günlerde biletlerin 10 liradan satılmasına yönelik promosyon uygulaması bulunduğunu anımsatan Karaman, “Ankara-Konya arasında şimdi tam 25 lira, öğrenciye 20 lira olan biletlerle de dolu gidiyoruz. Bu demektir ki Türkiye, Yüksek Hızlı Tren’i yeniden sevdi. Zaten Eskişehir’de çok sevilmişti. Konyalılar daha çok sevdi diyebiliriz. Arkadaşlarımızla bir toplantı yaptık. Fiyatlara acaba Konyalılar, Ankaralılar, Konya veya Ankara’ya giden yolcularımız nasıl bir tepki verecek, diye konuştuk. Seferler yüzde 100 dolunca çok sevindik. Kısa zamanda seferleri artırmayı planlıyoruz” diye konuştu. Sistemi test edebilmek için 4 gidiş 4 geliş sefer düzenlendiğini belirten Karaman, “Hedefimiz saat başı Konya’ya Yüksek Hızlı Tren’i çalıştırmak” dedi.
-
- Aylık Paso
- Mesajlar: 102
- Kayıt: 21 Ara Cum, 2007 19:04
Hangi trenle seferleri arttıracaklar ki iki set zaten devredışı durumda, elde 8 set kalıyor bunun tamamını sürekli hareket halinde tutsalar belki erişilir saatte bir sefer sayısına. Üstelik günde dört treni zamanında işletemeyen adamlar bunu yapacak
Hızlı Tren setleri mevcut durumda da 90 ile geçiyor olmalı Esat Bey, eğer saçma bir kısıtlama yoksa. Yalnız trafiği kitleyen durum bu kavşağın eşdüzey olarak tasarlanmasıdır, İzmir, Konya, İstanbul ve Bursa hatlarının kesişeceği bu kavşak köprülü olarak tasarlanmalıydı.
Hızlı Tren setleri mevcut durumda da 90 ile geçiyor olmalı Esat Bey, eğer saçma bir kısıtlama yoksa. Yalnız trafiği kitleyen durum bu kavşağın eşdüzey olarak tasarlanmasıdır, İzmir, Konya, İstanbul ve Bursa hatlarının kesişeceği bu kavşak köprülü olarak tasarlanmalıydı.
-
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18081
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Yani en aşağı 1,5 yıl sonra seferler artar diyorsun MehmetMehmet Kasım yazdı:yeni setler için ihale açacaklardı
Ahmet Bey, bu konuyu geçenlerde tartışırken, hani makas nasıl geçer falan derken bende düşündüm, benimde aklıma gelen öyle bir yapı olmuştu, yani geçişme bölgesinde 4 yollu bir hat, yan ya da orta hatlarda geçişen araçlar bekleme yapacaklar, sonrasında ise alt ve üst geçişler ile hatların dağılımı yapılacak herhalde diye düşündüm ama bu videoya göre olay çok basit tasarlanmış, tabii bu tasarı sizin dediğiniz gibi trafiği zora düşürecek bir iş.ahmettekin yazdı:İzmir, Konya, İstanbul ve Bursa hatlarının kesişeceği bu kavşak köprülü olarak tasarlanmalıydı.
-
- Sezonluk Yolcu
- Mesajlar: 193
- Kayıt: 29 Eyl Sal, 2009 17:15
Anlayamadim neden sadece tek bir tane 350km/h hıza uygun set alınıyor? Nazarlık mı olacak yoksa denemeler bu set ile mi yapılacak?
KaynakKaraman, AA muhabirine yaptığı açıklamada, önümüzdeki ay yapılacak ihaleyle biri saatte 350 kilometre hız yapan tren olmak üzere toplam 6 adet tren alımı yapmayı planladıklarını söyledi
-
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
1 adet 350 alınması benim de dikaktimi çekti ama muhabirin hatası da olabilir. karaman diyor ki; konya hattında 350 ile gitmek için sertifika aldık ama 300 ile gideceğiz? 6 set alacam ama 1 tanesi 350 yapacak.
enteresan ve komik
YHT'DE 2 ANA KORİDOR:
http://www.rayturk.net/?p=29417
enteresan ve komik
YHT'DE 2 ANA KORİDOR:
http://www.rayturk.net/?p=29417
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18081
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Bütün gazetelerde aynı şekilde yayınlandı, bu muhabir hatası olamaz. Yani internet gazeteleri değil yazılı basının sitelerinde dahi aynı ifade var. O zaman istifa edip bu işi bıraksınlar, illa metinde bir sorun olacaksa bu sorular elden verilmiştir, Genel Müdür de cevaplamıştır, geri dönen metin aynen ajanslara ve oradanda gazetelere gitmiştir. Ya da gerçekten bir tane 350 lik tren alınacaktır, Ankara Gar ın önünde sergilemek için "İŞTE HİÇBİR ZAMAN KULLANAMADIĞIMIZ HIZLI TREN" diye.
- Özgür Türkler
- Sezonluk Yolcu
- Mesajlar: 364
- Kayıt: 15 Oca Prş, 2009 08:44
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18081
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
İyi de hattı zaten 300 km/s hıza göre yapmışlar, eldeki setler bu hızı yapamıyor, yeni aldıklarının hepsini 350 lik al 300 km/s hızında işlet. Bu daha mantıklı değil mi? Test gerektiği zamanda çek bir tanesini test sahasına test et o yolu. Kaldı ki, bilmemkaçbin km hızlı tren hattı yapıyorum diyen aklı başında hiçbir ülke 5 er 6 şar gıdım gıdım set almaz. Pazarlığını yaparsın peyder pey alır peyder pey ödersin. Ekonomisi güçlü ülke parası çok ülke demek değildir, ekonomisi güçlü ülke doğru düzgün pazarlık eden ülke demektir, koyun pazarlığı yapan değil.
-
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38