Cadde dar diye bir gerekçe sunmuyorlardır umarım, çünkü cadde darsa sizin rayı 1000 mm yapmanızın esprisi üstünde çalıştıracağınız aracında 1000 mm boji üzerine yapılmış karoser genişliğinde olması lazım, yani aracın karoseri daha doğrusu gabarisi değişmedikten sonra sen istersen alttaki rayı 760 mm yap


Ne hat boyunun metrajından kurtarır sizi, ne de daha düşük gabarili hat sunar, tek avantajı belki Başar' ın dediği gibi kurp dönmek olabilir ama o da çok elzem değil çünkü burada uzun araçlar değil bu eski araçlar kullanılacak o araçlarda zaten çok dar kurpları dönebiliyor çünkü alttan tek bojili araçlar, valla benim kafa çalışmadı bu işe.
Sonuç olarak bakarsak işin ihale aşamasına kadar gelmiş olması güzel tabii ki, herhangi bir şekilde ray döşenecek olması da güzel, hele ki tramvaysa bu beni daha da mutlu ediyor, gerisini hat yapıldıktan sonra tartışacağız nasıl olsa.