1. sayfa (Toplam 3 sayfa)
ist-DN.07 » İstanbul Vapur Haberleri
Gönderilme zamanı: 26 Eki Cum, 2007 09:28
gönderen Mustafa Noyan
Adalar Vapurlarına Zam
15 Ekim 2007 itibariyle Adalar seferleri aktarma sistemine dahil edildi; ancak bu aktarma uygulaması beraberinde ciddi bir fiyat artışı getirdi.
Buna göre 2.00 YTL olan jeton fiyatı 2.60 YTL;
1.50 olan akbil ise 2.50 YTL karşolığı kontöre yükseltildi,
indirimli akbil de 1.60 oldu.
Gönderilme zamanı: 19 Ağu Çrş, 2009 13:16
gönderen hasancicek37
En uygun yer olarak burayı bulabildim..
Bir aya kadar Uludağ Üniversitesi'nde öğrenciliğe başlayacağım için benim için önemli olan bir haberi paylaşıyorum..
İstanbul’un deniz ulaşımına yatırımlarını sürdüren İDO, Kabataş-Kadıköy-Bursa hattında deneme amaçlı deniz otobüsü seferlerini başlatıyor.
Kabataş - Kadıköy kalkışlı Bursa’ya düzenlenecek seferler 24 Ağustos- 17 Eylül tarihlerinde deneme amaçlı gerçekleştirilecek ve yolcu talebine bağlı olarak tarifeli hale getirilecek.
Marmara’da deniz ulaşımını, karayolu trafiğine önemli bir alternatif haline getirmek için çalışmalar yürüten İDO, Kabataş-Kadıköy-Bursa arasında gerçekleştireceği deneme seferlerini, Salı ve Cuma günleri hariç, haftanın her günü saat 14.30 Kabataş kalkışlı olarak düzenleyecek. Cuma günü 12.30 ve 18.30 Kabataş kalkışlı gerçekleştirilecek seferler, karşı hat olan Bursa’dan hafta boyunca ağırlıklı olarak 10.00’da yapılacak.
Anadolu yakasından Bursa’ya direkt düzenlenen deniz otobüsü seferleri, Kabataş - Kadıköy - Bursa hattında, Kabataş’tan kalkış saatinden 20 dakika sonra Kadıköy İskelesi’ne uğrayarak Bursa’ya devam edecek. Deneme seferleri Kabataş’tan 2 saat, Kadıköy’den 1 saat 40 dakika sürecek. Kabataş – Kadıköy – Bursa seferlerinin bilet ücretleri hızlı feribot seferlerinde uygulandığı gibi hiçbir değişikliğe gidilmeden tam 20, indirimli 15 TL olarak belirlendi.
http://www.lojiport.com/news_detail.php?id=15628
Esat Abi sık sık söylüyordu..Viyana'dan gelen delegeler:'Siz önce bi denizinizi kullanın.' diyorlarmış..Artık bir an önce Marmara Denizi'ni petrol varillerinden kurtarıp fıkır fıkır kaynayan yolcu gemilerine,vapurlarına,deniz otobüslerine bırakmalıyız..100 tane deniz aracıyla da olacak iş değil..En az 10 yüz tane olmalı.
Yeni Haliç motorbotları
Gönderilme zamanı: 27 Kas Cum, 2009 23:35
gönderen kemal
Gönderilme zamanı: 05 Şub Çrş, 2014 19:56
gönderen Anatolian
İstanbul'un yeni vapurları.
Şimdikiler tam "İstanbullu" ben yenisini beğenmedim.
Ayriyetten panoramik görüntü olanağı sunuyormuş bu vapurlar, boğaz turlarında kullanılabilir o zaman
Gönderilme zamanı: 13 May Çrş, 2015 06:52
gönderen kemal
Gönderilme zamanı: 13 May Çrş, 2015 07:03
gönderen Esat
Değişik olmuş, vapurlar konusunda pek bilgim yok ama bana böyle sert rüzgarda fazla sallanacak gibi görünüyor
Gönderilme zamanı: 13 May Çrş, 2015 14:42
gönderen kemal
bunlara vapur denemez , İstanbul vapurlarına benzemiyor ama baştankara yanaşıp yolcu indirirse vakit kazandırır kesin. Bir de geniş panoramik camları var , binip görelim hele..
Gönderilme zamanı: 13 May Çrş, 2015 20:47
gönderen Edil Arda
ucubeden başka bir şey değil,
İstanbul ve vapur kavramı nasıl öldürülür en belirgin örneklerinden.
Gönderilme zamanı: 13 May Çrş, 2015 21:13
gönderen Anatolian
Mevcut vapurlardan daha kullanışlı ama İstanbul'a göre değil.
Zaten artık Marmaray ve Metrobüs vapur yolcularını kendine çekiyor e yakında Banliyö ve Avrasya Tüneli de açılınca mevcut vapurlar hem iş görür, hem de İstanbul'un kendine ait dokusunu korur
Durusu gemisi
Gönderilme zamanı: 27 May Çrş, 2015 21:27
gönderen kemal
Gönderilme zamanı: 28 May Prş, 2015 20:08
gönderen kenanmar
Gayet yerinde ve yolcuya zaman kazandırırken güvenliğini de önemseyen vapurlara benziyor, beğendim Şehir hatları Beşiktaş Kabataş Kadıköy ring seferi yapan bir hat da açsın
Gönderilme zamanı: 29 May Cum, 2015 06:44
gönderen Esat
Valla bende kötü bulmadım açıkçası, tamam biraz terlik gibi falan ama
tamamen kapalı bir alan olması kötü olabilir, ben pek deniz yolculuğu sevmem hele hava bozuksa vapura zaten binmem bu anlamda sert havada yolculuğu nasıl onu da bilmek lazım, şahsım adına daha önemli bir etken
Ama bu vapurcukların alınması kentin silüetinde tasarımı ile yeri olan eski ŞH vapurlarını da tamamen kaldırmamalı diye düşünüyorum. Tabii Polyannacı değilim, hiçbir zaman İstanbul' da denizyolu hak ettiği değeri bulmadı ve mevcut toplu ulaşım planları ve otomobil sevdamız ile de bulmayacak. İlerleyen zamanda eski vapurların turistik değeri dışında deniz ulaşımının kent içinde etkisi artacağına azalacak gibi görünüyor.