ist-MB.04:06 » 34G TÜYAP - Söğütlüçeşme Metrobüs Hattı

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18061
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 23 Ara Pzr, 2012 17:53

gokhan aslan yazdı:
kenanmar yazdı:----------------------------------------------------------------------------------------
İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Topbaş, metrobüs hattındaki yoğunluğu azaltmak için yan yollara otobüs seferleri koyacaklarını söyledi. Topbaş, zaman zaman yaşanan metrobüs arızalarının kapasitenin üzerindeki yoğunluktan kaynaklandığını belirtti. Topbaş, bu hatta aslında raylı sistemin olması gerektiğini ifade etti.

http://www.haberturk.com/yasam/haber/80 ... ol-geliyor
----------------------------------------------------------------------------------------
Beylikdüzü yönünden gelen otobüslerin, trafiğe takılmamak için Avcılar'a yaklaştıklarında yanyoldan çıkıp, anayoldan gittiklerini ve anayoldan yolcu indirip-bindirdiğini biri Başkana söylesin. :lol:
:) valla metrobuse aklim ermiyor bir turlu, bugun ogle vakti cevizlibagda pat diye onume 34A geldi ve yayila yatila Unalan a kadar gittim, donuste o kadar sansli degildim ama yinede hizli yolculukta tek alternatif, yanliz Beylikduzu konusunu bir turlu kavrayamadim.

Kullanıcı avatarı
gokhan aslan
Aylık Paso
Mesajlar: 47
Kayıt: 18 Nis Cmt, 2009 11:46

Mesaj gönderen gokhan aslan » 23 Ara Pzr, 2012 18:03

Metro projesi hakkında sayın başkan, ihaleyi Ulaştırma Bakanlığına attığı için, rahat tabiki. İçinden, Şimdi Bakanlık düşünsün. :lol: diyordur. Bu bölgede metro işi, metrobüsten daha zor olacak; nedeni kamulaştırma işi. İstasyon çıkışları için düşündüğü yerler de şuan devasa binalar yükseldi. Galiba metroya ulaşım güzergahtaki a.v.m.'lerden olacak :lol:

Kar yağışı nedeniyle E-5'te yaşanan trafik kaosunda, B.düzü-Avcılar arası sahil yolu sakin sayılırdı. Sahil yolu iyi bir alternatif. Bir de söz konusu metrobüsler buzlanma nedeniyle Haramidere mevkiinde ünlü B.düzü yokuşunu çıkmakta zorlandı. Tv'de neredeyse herkes, İstanbul yönü felç diyor, yahu o bulunduğunuz yer Tekirdağ mı??

Son olarak yine aynı şeyi tekrarlıyacağım ama, kaç ay geçti hala Avcılar-Tüyap arası asansörler ve yürüyen merdivenlerin bir kısmında şu yazı var: Out of Service...
En son gokhan aslan tarafından 23 Ara Pzr, 2012 18:18 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18061
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 23 Ara Pzr, 2012 18:13

Gokhan valla hat ile ilgili ne diyeyim bilemiyorum, hersey out of service bana gore ama gelgelelim o kopru trafigini bekleyen arabalarin yanindan akip gitmekte ayri bir zevkti.

Kullanıcı avatarı
gokhan aslan
Aylık Paso
Mesajlar: 47
Kayıt: 18 Nis Cmt, 2009 11:46

Mesaj gönderen gokhan aslan » 23 Ara Pzr, 2012 18:27

Esat yazdı:Gokhan valla hat ile ilgili ne diyeyim bilemiyorum, hersey out of service bana gore ama gelgelelim o kopru trafigini bekleyen arabalarin yanindan akip gitmekte ayri bir zevkti.
Katılıyorum size ama metrobüste yaşayabileceğiniz tek zevk o... Metrobüs bozulduğunda aracı itmek veya metrobüs yolunda yürümek gibi olasılıklar da var veya metrobüsün biranda E-5'e girmesi... Ama olsun tavanından sular damlayan, ısınmak için en arkaya geçip egzoz bacasına (egzoz borusu yoktu çünkü) sarıldığımız o günlerden sonra yine de iyiki metrobüs var :lol:

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18061
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 01 Oca Sal, 2013 22:58

Nasıl yakalayıp bindiğimi bilmiyorum ama Cevizlibağ'dan binip direkt gittiğim Uzunçayır durağında çektiğim bir fotoğraf

Resim

Kullanıcı avatarı
gokhan aslan
Aylık Paso
Mesajlar: 47
Kayıt: 18 Nis Cmt, 2009 11:46

Mesaj gönderen gokhan aslan » 12 Şub Sal, 2013 10:35

İBB Başkanı geçen günlerde Beylikdüzü Belediyesi ziyaretinde metrobüs sistemi ile alakalı şöyle açıklamalarda bulunmuş.

Metrobüsler büyütülecek

METRONUN tüm İstanbul’a yayılmasıyla metrobüs yükünün azalacağını kaydeden Başkan Topbaş, araçların büyütüleceğini söyledi. Hollanda’dan getirtilen otobüslere elektronik sistemleri sayesinde vagon ekleneceğini açıklayan Topbaş, “Phileas otobüslerimiz çok önemli bir sisteme sahip, istenirse parçalar eklenerek rahatlıkla uzatılarak, daha fazla yolcu alabilecek hale getirilebiliyor. Metrobüse yeni eklemeler yaparak, ulaşımı rahatlatmayı düşünüyoruz” şeklinde konuştu.

Kaynak:http://beylikduzu.bel.tr/c/ho.asp?id=36305

Phileas otobüsleri Avcılar-Topkapı seferlerini gerçekleştirirken bile Avcılar yönünde yokuşu tırmanmakta zorlanırken, Beylikdüzü yönünde (yokuş eğimi daha fazla), araçlara ek vagonlar eklenerek hizmet etmesi bence imkansız gözüküyor.

Kullanıcı avatarı
alabay
Evliya Çelebi
Mesajlar: 5555
Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12

Mesaj gönderen alabay » 12 Şub Sal, 2013 11:56

Vagon değil de segman/parça demek istiyorlar galiba. Phileaslar zaten bu iş için daha elverişli, ama pahallı. Ona göre de pek fazla yok galiba. Orada basit Mercede CapaCityler işletmek pek mantıklı değil bence, Citarolar hele hiç (gece hariç?).

kenanmar
Serbest Geçiş
Mesajlar: 741
Kayıt: 28 Eyl Çrş, 2011 15:47

Mesaj gönderen kenanmar » 12 Şub Sal, 2013 21:38

Phileas marka otobüslerin Metrobüs sistemi için baş ağrısına dönüştüğü ortadayken onlara parça ekleyip uzatmaya çalışmak bence tuhaf bir karar olurdu. Düz yolda gidemeyen her defasında yolda kalan bu araçların nesine güveniliyor, anlayamıyorum.

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18061
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 12 Şub Sal, 2013 21:46

kenanmar yazdı:Phileas marka otobüslerin Metrobüs sistemi için baş ağrısına dönüştüğü ortadayken onlara parça ekleyip uzatmaya çalışmak bence tuhaf bir karar olurdu. Düz yolda gidemeyen her defasında yolda kalan bu araçların nesine güveniliyor, anlayamıyorum.
Aynen katılıyorum, tamam elimde istatistik yok :) yani diyemiyorum % olarak Phileaslar diğerlerinden daha fazla arıza yapıyor, ama arkadaşlar kullanıyorlar, basında çıkıyor, duyuyoruz. Araçlar hep problem yaptı başka bir işe yaramadı, şimdi kalkıp modül ekleyerek daha uzun araçlar yapmak??? Ya sürünüyor zaten rampalarda daha da yüklenmek, bilmiyorum ki kim çıkarıyor bu fikirleri? Gerçekten bende isterim benim sitemide devletlu takip etsin bazı önerileri bizden alsın :) ama gerçekten bu fikirleri kendileri üretiyorsa lütfen üreten arkadaşları gözden geçirsinler, yok bu fikirleri bir yerlerden aparıyorlarsa lütfen o adresleri de gözden geçirsinler.

Başar bende senin bahsettiğin gibi olduğunu düşünüyorum, yani vagon ekleme diye bir şey yok, yani olabilme ihtimali varmı bilmiyorum ama iki otobüsü kuple edip kullanmak? İkincisinin direksiyonunu ilk tarafın manevrasına göre doğru oranda yönlendirmek için yapılacak yazılımı yapan adam kör olur ya, yok öyle bir şey :) istense olur da dünyanın EN gereksiz işi diye reklamını yapabilirmiyiz bilmiyorum.

kenanmar
Serbest Geçiş
Mesajlar: 741
Kayıt: 28 Eyl Çrş, 2011 15:47

Mesaj gönderen kenanmar » 30 Nis Sal, 2013 03:40


Kullanıcı avatarı
alabay
Evliya Çelebi
Mesajlar: 5555
Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12

Mesaj gönderen alabay » 30 Nis Sal, 2013 07:48

Almanya’dan bu video GEMA lisans problemleri yüzünden seyredilemiyor :( Müziksiz yapılmalı, ya da kendi yapılmış müzik kullanmalı, yoksa lisans ödetirler.

Engin Y
Seyyah
Mesajlar: 3505
Kayıt: 04 Ara Sal, 2012 10:41

Mesaj gönderen Engin Y » 30 Nis Sal, 2013 10:23

Çocuk sormuş: Baba, devekuşu nedir?
Babası yanıtlamış: Deve desem değil. Kuş desem, hiç değil.

Bu metrobüs de böyle bir şey. Metro desen, değil. Otobüs desen, değil.

Başka yerlerde güzel bir hizmet olabilir, ama 15 milyonluk kente 50 km boyunca yapılacak bir hat değil. Hele bir de yolu iyice gecekonduya çevirdiler; aniden çıkan keskin virajlar, daracık şeritler, 150'yle makas atan gençler..

Cevapla

“Metrobüs & Troleybüs [İşletmedeki Hatlar]” sayfasına dön