gnl-RS.29 » Yönlendirme İşaretleri

Sizce Kent İçi Raylı Sistemlerde Yönlendirme İşaretleri Yeterlimidir?

Evet
5
25%
Hayır
12
60%
Yönlendirme Var mı?
2
10%
Yönlendirme Nedir?
1
5%
 
Toplam oy: 20

Engin Y
Seyyah
Mesajlar: 3509
Kayıt: 04 Ara Sal, 2012 10:41

Mesaj gönderen Engin Y » 08 Tem Sal, 2014 08:52

Kemal Çevik yazdı:
misal M4 te numaralı ve basit olarak 1-2-3-4 diye gidiyor ki
Ve de çok işe yarıyor, ya da Paris gibi olduğundan bana yakın geliyor. Ancak bizim şirkete geleceklere Kozyatağında in 2 numaradan çık diyoruz, daha yolunu bulamayan olmadı.

Daha önce nerede konu ettim hatırlamıyorum ama perondan başlayarak çevre krokisi koymak, bunun üstünde çıkışları numaralamak ve yolu işaretlemek sanırım sağlam bir çözüm.

Kemal ÇEVİK
M4'ün numara sistemi gerçekten güzel. Gerçi açıldığından beri toplam 3-4 kere kullandım, daha önce bahsettiğim gibi bir seferinde de Kabataş vapuru için Beşiktaş İskelesi'ne giderek (ve içeriye girdikten sonra durumun farkına varıp diğer iskeleye yetişene kadar vapuru kaçırarak) kayboldum ki Kadıköy'deki o çıkış levhası hâlâ değişmediyse değişmeli :)

Aynen katılıyorum. Her durağın her yer üstü inişi (merdiven veya asansör) numaralı olmalı. "Kozyatağı 2'den çık" veya "4. Levent 1'den çık" dediğimiz zaman kaybolma şansı da olmaz..

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18061
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 06 Ara Cmt, 2014 13:52

En son M4 üzerine konuşmuştuk numara sistemini sitedeki arkadaşlar genel olarak beğeniyor gördüğüm kadarı ile, dikkatimi çeken son dönemde tabelalarda bir takım yenilemeler var galiba

Resim

Resim

Resim

Cevapla

“Yolcu Bilgilendirme” sayfasına dön