13. sayfa (Toplam 13 sayfa)

Gönderilme zamanı: 04 Ara Cmt, 2010 12:56
gönderen Hakan
Son fotoğrafta 4'lü 16 set bir arada, yani 80 adet vagondan 64 tanesi yanyana...

Gönderilme zamanı: 04 Ara Cmt, 2010 14:11
gönderen kemal
Bu alanın üstü kapalı kısmı hiç olmayacakmı acaba yav...tamir bakım alanı gibi mesela...

Gönderilme zamanı: 04 Ara Cmt, 2010 20:49
gönderen Mehmet Kasım
sol taraftaki alana ray döşenmeyecekmiş. tesis orda olacak sanırım. 64 vagon aldıysa, ray döşenen yerde 16 vagon alacak kadar yer var. demek ki depo işi böyle olacak. acaba ek vagon alınır mı?

Gönderilme zamanı: 28 Oca Cum, 2011 23:36
gönderen Esat
Daha önce verdikmi bilmiyorum bu bilgileri ama tazelemiş olalım en azından.

Oturan Yolcu: 164
Ayakta Yolcu: 802
Toplam: 966
6 yolcu/m2.
Ort. Ağırlık: 33 ton
Boy: 21.5 m, En: 2780 mm, Dizi Boyu: 86 m,
Enerji: 1500 V DC

Ben resimlerde araçları 3' lü set edilmiş gibi seçtim ama boy ölçüsü üzerinden baktığımızda 4'lü olmaları gerekiyor, ayrıca araçlarda eski metro araçlarında olduğu gibi her vagonda çekici boji sistemi olmayacak, traksiyonu tam bilmiyorum ama şu varyasyonlar olabilir, (Mc+T+T+M)<>(M+T+T+Mc) ya da (Mc+T+M+M)<>(M+M+T+Mc) ya da (Mc+M+T+Mc)<>(Mc+M+T+Mc), dediğim gibi henüz bilgim yok ama ben birincisi olduğunu düşünüyorum, araç başına kaç paraya denk gelmişti hatırlamıyorum ama ben araç maliyeti açısından ikincisini, işletme maliyeti açısından birincisini cazip gördüm :)

Gönderilme zamanı: 03 Oca Prş, 2013 03:10
gönderen Esat
Resim

Resim

Resim

Resim

Resim

Resim

Gönderilme zamanı: 03 Oca Prş, 2013 22:37
gönderen kemal
Her şeyi hazır metroya binemiyoruz. Esat da çekmese haberimiz olmayacak. Şu kasvetli kış gününde gözümüz bayram etti yahu :D .

Gönderilme zamanı: 04 Oca Cum, 2013 01:02
gönderen Esat
Eyvallah Kemal abi sağolasın ama tek değilizdir herhalde başkalarıda haber yapıyordur, bir ara seviniyordum böyle fotoğraf çekip haber yapınca ama artık pek keyif vermiyor, sizlerin verdiği kıymet olmasa inan çoğu zaman gidip bir şeyler yapasım yok. Her zamanki gibi iki ayak bir pabuçta iş yaptığım için istediğim gibi olmadı aslında, Mahmutbey ve Olimpiyat ı fotoğraflayamadım mesela, bu hakkaten canımı sıkan bir detay oldu, kumanda merkezlerinde falan foto çekmedim, nette yayınlayanlar var ama ben kurallara uyan adamım istesem çekebilirdim ama art niyet ortaya çıkmasın diye onu bile yapmadım :) başkası olsa her detayı çekerdi.

Kumanda merkezi ile ilgilide şöyle bir bilgi vereyim, hali hazırda Metrokent istasyonu kompleksi içerisinde yer alıyor ve sistem olarak en moderni aslında şu anda yani tren izleme yazılımı olarak ama bu merkez Olimpiyat depo sahasındaki atölye binası bitince oraya taşınacak, orada daha geniş ve rahat bir ortamda işler yürüyecek, Kadıköy'ün kumanda merkezide çok güzeldi kullanışlılık anlamında yazılımı biraz eh işte ama mesela orada trenleri isterseler hatta dahi otomatik kullanabiliyorlarmış, bu da ilginç bir detaydı.

Gönderilme zamanı: 14 Şub Prş, 2013 04:54
gönderen abhazyalı ugur
Bu araçlar burda Açıkta beklemesine içim el vermiyor keşke üzeri kapalı bi atöyle şeklinde yapılsaydı Tamamen

Gönderilme zamanı: 14 Şub Prş, 2013 09:19
gönderen alabay
Tünellere çekmiyorlar mı?

Gönderilme zamanı: 14 Şub Prş, 2013 14:28
gönderen Esat
abhazyalı ugur yazdı:Bu araçlar burda Açıkta beklemesine içim el vermiyor keşke üzeri kapalı bi atöyle şeklinde yapılsaydı Tamamen
Öncelikle hoşgeldin Uğur, herşey yolundamı oralarda? :) Araçlar için Olimpiyat tarafındaki depo sahasında kısmen üstü kapalı bir alan vardı ama orada da amaç zaten araçları korumak değil de test sürecinde gerekli çalışmaları yapan arkadaşların açıkta kalmaması idi galiba, halen orada atölye yapılmadı mı? Açılışa hazır olan bir hatta atölyenin bitmiş olması lazım çoktan.